امروز جمعه 31 فروردين 1403 ساعت 14 : 4 دقیقه
1مجموع 1 خبر

    پخش انواع قطعات بسترن

    فروشگاه نیو پارت فروش لوازم یدکی بسترن مانند جلو پنجره بسترن B30 را با بهترین قیمت ارائه می کند. برای خرید لوازم یدکی بسترن اورجینال به سایت این مجموعه مراجعه کنید و با همکاران ما تماس بگیرید. >> ادامه مطلب
1مجموع 1 خبر

خودروی بسترن یکی از خودرو های پر طرفدار چین در کشورمان است که فروش بالایی دارد به همین جهت فروش لوازم یدکی بسترن نیز بسیار گسترش یافته و به جهت تقاضای بالای خرید لوازم یدکی بسترن ، فروشندگان زیادی در زمینه ی عرضه ی این قطعات فعالیت دارند. لوازم یدکی بسترن در انواع مختلف با توجه به انواع مدل های این خودرو به فروش می رسد که شامل قطعات بسترن B50 ، لوازم یدکی بسترن B30 و لوازم یدکی بسترن B50F می باشد. خودروی بسترن یکی از خودرو هایی است که دارای طراحی زیبا و امکانات پیشرفته بوده و در ساخت این خودرو از متریال با کیفیت و مرغوب ساخته شده است بنابراین خریداران این خودرو همواره رضایت دارند. اما خرید قطعات بسترن برای صاحبین خودروی بسترن شاید دشوار باشد زیرا تامین کنندگانی که فروش قطعات بسترن را ارائه می کنند، باید معتبر باشند تا خرید لوازم یدکی بسترن در نوع اصلی انجام گیرد.

لوازم یدکی بسترن

شرکت فاو چین در سال 2006 خودروی بسترن را به تولید رساند و امروزه شرکت بهمن موتور مونتاژ بسترن را انجام می دهد. لوازم یدکی بسترن در فروشگاه های مختلف با قیمتای متفاوتی عرضه می شود و یافتن فروشنده ای منصف شاید کار چندان ساده ای نباشد. اما به طور کلی به دلیل پرمتقاضی بودن خودروی بسترن، لوازم یدکی بسترن نیز به وفور یافت می شود و تنها چیزی که متقاضیان خرید لوازم یدکی بسترن باید به آن توجه داشته باشند، اصل بودن قطعات مورد نظرشان است.  

فروش لوازم یدکی بسترن اصل

اگر به بازار برای خرید قطعات بسترن مراجعه کنید متوجه خواهید شد که انواع قطعات تقلبی نیز عرضه می شود و اگر با دقت خرید لوازم یدکی بسترن را انجام ندهید به دام کلاهبرداران خواهید افتاد. به همین دلیل پیشنهاد ما به شما کمک گرفتن از افراد متخصص است و در نهایت با خرید از مراکز معتبر فروش لوازم یدکی بسترن ، از کیفیت بالا و اصل بودن قطعات اطمینان پیدا خواهید کرد و لوازم یدکی بسترن اورجینال دارای کیفیت بالایی هستند زیرا در ساخت این قطعات بسترن از مواد اولیه ی مرغوب استفاده شده است اما قطعات تقلبی بسیار ضعیف هستند و کارکرد مطلوبی نخواهند داشت و معمولا قیمت لوازم یدکی بسترن تقلبی پایین تر در نظر گرفته می شود تا فروخته شوند.

خرید لوازم یدکی بسترن در تنوع بالا

برخی از فروشندگان لوازم یدکی بسترن، فروش لوازم یدکی بسترن را در تنوع بالایی انجام می دهند و صاحبین این خودرو می توانند با مراجعه به این مراکز خرید هایشان را به راحتی انجام دهند و نیازی به مراجعه به فروشگاه های مختلف را نداشته باشند. امروزه خرید اینترنتی لوازم یدکی بسترن بسیار آسان تر از خرید های حضوری بوده و طرفداران زیادی دارد به همین دلیل شرایط آسان تری برای خرید قطعات بسترن کمیاب به وجود آمده به ویژه افرادی که به فروشگاه قطعات دسترسی ندارند ، از طریق فروشگاه های اینترنتی به فروشگاه مورد نظر مراجعه کرده و خرید لوازم یدکی بسترن را آنلاین انجام می دهند.

لوازم یدکی بسترن

خرید لوازم یدکی بسترن با قیمت مناسب

لوازم یدکی بسترن همانند هر قطعه ای دارای طول عمری بوده و در طول زمان استفاده از این خودرو به دلیل استهلاک و فرسودگی ممکن است دچار آسیب شود. در این زمان افراد باید نسبت به خرید مجدد لوازم یدکی بسترن اقدام نمایند. بنابراین نیاز به قطعه همواره وجود دارد و برای تامین این قطعات باید به کیفیت بیشتر از کمیت اهمیت دهید. امروزه افراد به فروشگاه های زیادی دسترسی دارند و می توانند راحت تر از قبل خرید لوازم یدکی بسترن را انجام دهند زیرا مراکز فروش لوازم یدکی بسترن ، به صورت اینترنتی هم فعالیت دارند و در سطح کشور خدمات رسانی دارند. در انتخاب مرکز فروش قطعات بسترن باید دقت بالایی داشته باشید و پیش از خرید از اعتبار و سابقه ی فروشگاه اطمینان حاصل کنید.

انواع لوازم یدکی بسترن

  • لوازم یدکی موتوری بسترن

لوازم یدکی بسترن در بخشموتوری شامل انواع قطعات مهمی هستند که شامل تسمه تایم بسترن ، فیلتر گیربکس بسترن ،  واشر سر سیلندر بسترن ، سر سیلندر بسترن ، شمع موتور بسترن ، میل لنگ بسترن ، تسمه دینام بسترن، دسته موتور بسترن،  پمپ بنزین‌ بسترن ، فیلتر روغن بسترن ، دینام بسترن ، کوئل و پمپ بنزین‌ بسترن ، فیلتر هوا بسترن، میل سوپاپ بسترن و ... می باشد.

  • لوازم جلوبندی بسترن

قطعات بسترن در بخش جلوبندی خودرو بسیار مهم می باشد و این لوازم انواع قطعات مانند لیور دنده بسترن ، جعبه فرمان ، پلوس بسترن ،  رادیاتور بخاری بسترن و ...تشکیل می دهد که هر یک باید در نوع مرغوب تهیه شود تا کارایی مورد انتظار را داشته باشد.

  • لوازم یدکی بدنه بسترن

قطعات بسترن در بخش ظاهر شامل انواع قطعاتی است که بدنه و الحاقیات آن را تشیل می دهد. این قطعات شامل کاپوت بسترن ، فرمان بسترن ، سپر بسترن ،  چراغ های جلو ، درب بسترن ، چراغ های عقب ، چرخ های بسترن، رینگ های چرخ ، آینه بغل بسترن ،  صندلی بسترن ، گلگیر بسترن ،  ایربگ بسترن و... می شود. برای خرید قطعات بسترن باید با توجه به مدل خودرو قطعات را انتخاب نمایید.   

  • قطعات برقی بسترن

قطعات برقی در این خودرو شامل قطعاتی هستند که با استفاده از برق خودرو کار می کنند و این قطعات ماند فن کولر، پمپ کلاچ ، ترموستاتت بسترن و وایر شمع بسترن و.. می باشند.

لوازم یدکی بسترن

قیمت قطعات بسترن

قیمت لوازم یدکی بسترن بسترن با توجه به نوع قطعه و کیفیت آن در نظر گرفته می شود. قطعات بسترن به دلیل وارداتی بودن ممکن است با قیمت های بسیار متنوع در بازار به فروش برسند و به همین علت باید توجه داشته باشید که قطعات را با قیمت مناسبی تهیه کنید. هر گونه قیمت خیلی ارزان تر از سایر فروشگاه ها موجب ایجاد شک می شود زیرا قطعات تقلبی زیادی در بازار به فروش می رسد و باید به این نکته دقت داشته باشید تا بتوانید خرید لوازم یدکی بسترن را در نوع اصلی انجام دهید. متقاضیان خرید قطعات بسترن می توانند به سایت مراکز فروش لوازم یدکی بسترن مراجعه کرده و این قطعات را با هم مقایسه نمایند همچنین از لیست قیمت لوازم یدکی بسترن مطلع شوند تا بتوانند بدون برو هیچ مشکلی خرید قطعات بسترن را انجام دهند.

بنر های صفحه اصلیبنر های صفحه اصلی2بنر های صفحه اصلی3بنر های صفحه اصلی4بنر های صفحه اصلی5بنر های صفحه اصلی6123