امروز دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 ساعت 2 : 57 دقیقه
1مجموع 2 خبر

    پوکه معدنی از کجا خریداری کنیم؟

    مجموعۀ پوکه معدنی رضایی فروش پوکه معدنی در تهران را در تنوع بالایی انجام می دهد. پوکه معدنی قروه و سایر انواع پوکه معدنی ها توسط این مرکز معتبر با نازل ترین قیمت به فروش می رسد. >> ادامه مطلب

    زغال کبابی و انواع آن

    خرید زغال کبابی پر فروش ترین ذغال موجود در بازار بوده و استفاده ی آسانی دارد. برای خرید زغال کبابی حتما به سراغ برند های معتبر بروید تا زغال های مرغوبی را تهیه نمایید. >> ادامه مطلب
1مجموع 2 خبر

پوکه مدنی یکی از سنگ هایی است که از فعالیت آتشفشان به دست می آید. این سنگ معدنی دارای بافت اسفنجی بوده و وزنی سبک دارد. از پوکه معدنی برای کاربردهای مختلف استفاده می‌ شود این سنگ معدنی بسیار با ارزش بوده و امروز از آن در بخش های مختلف صنایع استفاده می نمایند. سنگ پوکه معدنی که با نام پومیس نیز شناخته می‌شود. همانطور که از نام پوکه معدنی مشخص است بخش اول نام آن را پوکه تشکیل داده که به معنای سنگ های سبک با تخلخل بالا و به صورت عایق و مستحکم می باشد و کلمه دوم که معدنی است به معنای داشتن املاح معدنی زیاد در آن می باشد. زمانی که مواد مذاب از اعماق زمین به سطح زمین می آیند و بر روی سطح زمین قرار می گیرند، به جهت رطوبت سطح زمین و دمای پایین، سرد شده و گازهای آتشفشانی در داخل این مواد مذاب حبس می شوند در نتیجه سنگ هایی با بافت اسفنجی حاصل میشود. خرید پوکه معدنی برای مصارف مختلفی انجام می گیرد و امروزه مراکز زیادی فروش پوکه معدنی را انجام می دهند.

پوکه معدنی

 ویژگی های پوکه معدنی

پوکه معدنی دارای ویژگی ‌های بسیار خوبی است که موجب شده از آن استفاده ی بسیاری شود‌. ویژگی هایی از قبیل رسانایی ضعیف، استحکام بالا ،غیر قابل احتراق بودن، عایق مناسب انرژی ،عایق مناسب صدا، مقاومت در برابر رطوبت و غیره از ویژگی های بسیار خوب این سنگ معدنی می باشد. این سنگ معدنی را می توانید به راحتی از طریق فروشگاه ها تهیه کرده و از آن بهره ببرید. دقت داشته باشید که پوکه معدنی در بازار با کیفیت های مختلفی به فروش می رسد ، به همین دلیل باید حتما این سنگ را در نوع با کیفیت تهیه کنید. برای تهیه ی پوکه معدنی می توانید به صورت غیر حصوری اقدام نموده و خرید اینترنتی پوکه معدنی را انجام دهید. فروش پوکه معدنی در انواع مختلف از نظر ابعاد و اندازه انجام می گیرد که متناب با استفاده ای که دارید ، می توانید آن را تهیه نمایید.

  • مقاومت بالا در مقابل رطوبت

 برای ساختمان سازی نیاز به استفاده از مصالحی است که مقاوم در برابر رطوبت باشد همانطور که می دانید ساختمان ها با کمترین رطوبت دچار آسیب خواهند شد و به همین جهت استفاده از پوکه معدنی در بافت ساختمان می تواند از ورود رطوبت به داخل ساختمان جلوگیری نماید.به همین جهت در ساختمان سازی از پوکه معدنی استفاده زیادی می شود.

  • غیر قابل احتراق بودن

احتمال آتش سوزی در ساختمان ها موجب شده که افراد از مصالحی استفاده کنند که مقاومت بالایی در مقابل آتش سوزی داشته باشد و پوکه معدنی ها در مقابل حریق بسیار مقاوم هستند و آن را به نام سنگ نسوز نیز می شناسند. دمای قابل تحمل پوکه معدنی تا ۷۶۰ درجه سانتی‌گراد می ‌باشد و در نهایت از بروز و گسترش آتش تیزی جلوگیری خواهد کرد.

پوکه معدنی

  • عایق مناسب در برابر انرژی و صدا

در بخش ساختمان سازی پوکه معدنی در مصالح مختلف به کار می رود و آن را با استفاده از سیمان و ماسه در بافت ساختمان به کار می برند یا از آن بلوک های سبک تهیه می کنند و همچنین برای بخش های مختلف از جمله سقف و کف از پوکه معدنی استفاده می شود تا مناسب ترین صدا می باشد.بنابراین با استفاده از پوکه معدنی در بافت ساختمان ها از مصرف انرژی زیاد جلوگیری شده و همچنین آلودگی صوتی از میان می رود.

  • داشتن مواد معدنی

سنگ پوکه معدنی به دلیل آن که از آتشفشان به وجود می‌آید دارای املاح طبیعی زیادی می باشد که دارای خواص و کاربرد های گوناگون از جمله در بخش باغداری و کشاورزی می باشد.

  • وزن سبک

 پوکه معدنی به دلیل بافت اسفنجی که دارد وزنش بسیار پایین است و همین موجب شده که در ساخت سازه ها از آن استفاده شود و سازه هایی با وزن کمتر را ایجاد نمود که در کنار وزن سبک شان استحکام بسیار بالایی دارند.

  • استحکام بالا

پوکه معدنی ها بسیار مقاوم و مستحکم هستند و به همین دلیل در ساخت مصالح ساختمانی و امور عمرانی مانند سد سازی ، ساخت تونل، راهسازی کف سازی، شیب بندی و غیره از آن استفاده می شود.

انواع پوکه معدنی

 پوکه ها به صورت کلی در انواع پوکه طبیعی یا پوکه معدنی و به صورت صنعتی در دمای بالا و با استفاده از خاک رس در معادن به دست می آیند و استفاده از این دو پوکه برای امور ساختمانی تفاوت زیادی وجود ندارد و اما در برخی از مصارف مانند استفاده از پوکه در کشاورزی باید از پوکه معدنی استفاده کرد. پوکه معدنی ها در انواع پوکه نخودی، فندقی، بادامی ،عدسی ،ماسه‌ای و... به تولید استخراج می شوند.

قیمت پوکه معدنی با توجه به ویژگی‌های بسیار خوب این سنگ معدنی مناسب بوده و به همین جهت استفاده از آن در صنایع مختلف بسیار رایج است و امروزه افراد کمی هستند که با پوکه معدنی آشنا نباشند و از خواص بی نظیر آن بی اطلاع باشند. برای خرید پوکه معدنی مهم است که انواع آن را بشناسید تا بتوانید پوکه معدنی را در نوع موردنظر و متناسب با نیازهای خود تهیه نمایید.

پوکه معدنی

پوکه معدنی ها دارای تنوع زیادی هستند که موجب شده از آن برای مصارف مختلف استفاده شود. پوکه معدنی ها را می توانید برای استفاده در ساختمان ها ،کشاورزی، امور عمرانی و.... تهیه کنید.این سنگ معدنی دارای خواص بی نظیری است که موجب شده از آن برای استفاده های مختلف از قبیل و کشاورزی و رشد گیاهان استفاده شود.

مشخصات پوکه معدنی

پوکه معدنی ها سنگ های سبکی هستند که دارای مقاومت بسیار بالایی است. این نوع سنگ معدنی مستحکم است و برای ساخت سازه ها از آن استفاده می شود. پوکه معدنی ها سنگ هایی هستند که در انواع مختلف به تولید می‌ رسد که دارای ابعاد متفاوتی با هم بوده و برای هر یک از مصارف میتوان از پوکه معدنی مناسب استفاده کرد. این سنگ ها دارای ساختاری متخلخل است که بافت اسفنجی داشته و به همین دلیل می تواند به عنوان عایق بسیار خوبی عمل کند. پوکه معدنی ها را می توانید از مراکز عرضه کننده این سنگ معدنی خریداری نمایید.

بنر های صفحه اصلیبنر های صفحه اصلی2بنر های صفحه اصلی3بنر های صفحه اصلی4بنر های صفحه اصلی5بنر های صفحه اصلی6123