امروز جمعه 7 ارديبهشت 1403 ساعت 2 : 50 دقیقه
دستکش کار در مجموعه تجهیزات ایمنی رادین ایمن

دستکش کار در رادین ایمن

10 / 10
از 2 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | چهارشنبه 30 آذر 1401 در ساعت 0 : 0 دقیقه |

تجهیزات ایمنی از مهم ترین ابزار ها برای انجام کار های مختلف است. برای هر فعالیتی باید از تجهیزات ایمنی استفاده شود. تجهیزات ایمنی شامل انواع لوازم و ابزار هایی است که برای انجام هر حرفه ای نیاز است که از آن استفاده شود تا بتوان از جان کارکنان محافظت نمود. انواع لوازم ایمنی مورد استفاده در مشاغل مختلف به شکل متفاوتی طراحی شده اند تا بتوانند از وقوع خطرات آن شغل جلوگیری کنند. در هر یک از محیط های کاری خطراتی وجود دارد  که می تواند موجب آسیب رساندن به پرسنل کار شود از این رو انواع تجهیزات برای محافظت از بدن طراحی شده اند تا از این گونه حوادث در امان بود.

دستکش کار یکی از انواع تجهیزات مهم است که در انواع مختلف ساخته شده است و با استفاده از این تجهیز می توان از دست ها محافظت نمود.

مجموعه ی رادین ایمن یکی از مراکز عرضه کننده ی انواع تجهیزات ایمنی است که تجهیزاتی استاندارد با کیفیت را به فروش می رساند. سفارش گیری این مجموعه به صورت اینترنتی بوده و از طریق سایت رادین ایمن انجام می گیرد بنابراین با مراجعه به سایت رادین ایمن می توانید محصولات را مشاهده و نسبت به خرید آن اقدام نمایید.

فروش دستکش ایمنی با کیفیت

انواع دستکش ایمنی در بازار به فروش می رسد اما تنها برخی از آن ها دارای کیفیت بالا بوده و مرغوب می باشند . به همین دلیل برای خرید مطمئن اولین قدم یافتن یکی فروشگاه معتبر و تخصصی است. در صورتی که از فروشندگان با سابقه و معتبر خریدتان را انجام دهید از کیفیت کالا های خریداری شده اطمینان پیدا خواهید کرد. دستکش ایمنی پوششی برای دست ها است که خطرات را به حداقل خود برساند. نکته ای که خرید دستکش کار باید به آن دقت داشته باشید ، خرید دستکش ایمنی متناسب با شغل مورد نظر می باشد. مرکز رادین ایمن یکی از مراکز ارائه دهنده ی انواع تجهیزات ایمنی مانند دستکش کار می باشد. مرکز رادین ایمن از مراکز توزیع انواع تجهیزات ایمنی مانند دستکش ایمنی می باشد که انواع دستکش ایمنی را برای انواع شغل ها ارائه می کند. پشتیبانی همه ساعته و تحویل فوری از خدمت دهی بسیار خوب مجموعه ی رادین ایمن می باشد. این مجموعه با هدف بهبود خدماترسانی خود وب سایت اختصاصی خود به نام رایدن ایمن را راه اندازی نموده است و انواع تجهیزات ایمنی را به صورت اینترنتی به فروش می رساند. شما با مراجعه به سایت رادین ایمن می توانید انواع تجهیزات ایمنی مورد نیاز خود را به راحتی تهیه کنید.

 تجهیزات حفاظت دست

انواع دستکش ایمنی

دستکش ایمنی از انواع تجهزات ایمنی پر کاربرد است که برای حفاظت از دست ها باید از آن استفاده شود و به همین منظور بهره گیری از یک دستکش کار مناسب بسیار مهم می باشد و نقش مهمی در حفاظت از دست ها دارد. دستکش ایمنی در تنوع بالایی به تولید رسیده است و می توانید برحسب نیازتان نوع مناسبی از دستکش ها را تهیه کنید. انواع دستکش کار را می توانید از فروشگاه های تجهیزات ایمنی تهیه کنید. دستکش ها از نظر کاربرد و جنس در دسته بندی های متنوعی قرار می گیرند. در ادامه به انواع دستکش ایمنی می پردازیم:

  • دستکش ایمنی ضد برق

یکی از انواع دستکش های کار ، دستکش کار ضد برق است. دستکش ایمنی ضد برق در مقابل الکتریسیته مقاوم است و برای مشاغلی که در ارتباط با الکتریسیته هستند ، مناسب می باشد. استفاده از دستکش کار ضد برق بسیار اهمیت دارد. این دستکش ها عایق هستند و از عبور جریان برق جلوگیری می کنند. جنس این دستکش از لاتکس بوده و در شش کلاس تقسیم بندی می شود که برای خرید دستکش کار ضد برق باید بر اساس شغل مورد نظر آن را انتخاب نمایید که کارایی لازم را داشته باشد.

  • دستکش ایمنی ضد اسید و مواد شیمیایی

یکی از خطرناک ترین مشاغل ، مشاغلی است که در ارتباط با مواد شیمیایی و اسیدی می باشد. در مشاغلی که در تماس با مواد شیمیایی است ، استفاده از دستکش کار ضد مواد شیمیایی بسیار ضروری است. این دسکش ها از مواد لاستیک، پلیمری و ... ساخته می شود که در برابر مواد خورنده دارای مقاومت بسیار بالایی است. این دستکش ها ضد نفوذ بوده و در زمان استفاده از این دستکش ایمنی باید دقت داشته باشید نگهدارای سوراخ و پارگی نباشد. از این نوع دستکش ایمنی برای مکان هایی مانند صنایع غذایی، پالایشگاه ها و... استفاده می شود.

  • دستکش کار ضد برش

یکی از انواع تجهیزات ایمنی ، دستکش ایمنی ضد برش است که برای فعالیت هایی که در آن احتمال بریدگی دست ها وجود دارد مورد استفاده قرار می گیرد. در برخی از مشاغل از ابزار های تیز و برنده استفاده می شود مانند کشتارگاه ها، قصابی و... که در صورت استفاده کردن از دستکش کار ضد برش ، دست ها در خطر بریدگی قرار دارند بنابراین با استفاده از این دستکش ایمنی می توان از خطرات چنین مشاغلی جلوگیری کرد. این نوع دستکش ها از زنجیره های فلزی ساخته شده اند و مقاومت بالایی در برابر برش و ضربه دارند.

تجهیزات ایمنی

  • دستکش کار حرارتی

دستکش ایمنی حرارتی یکی از انواع دیگر دستکش های ایمنی است. که در مقابل حرارت ، مقاومت بسیار بالایی دارد . برای مشاغل که در خطر سوختگی قرار دارند، این دستکش ها بسیار مناسب می باشند. در این دستکش ها از الیاف نسوز استفاده شده است تا در برابر حرارت مقاوم باشد. در مشاغلی همچون اتش نشانی، جوشکاری، صنایع کوره و... از دستکش کار ضد حرارت استفاده می شود.

دستکش ایمنی برزنتی

دستکش ایمنی برزنتی یکی از انواع تجهیزات ایمنی می باشد که مورد توجه کاربران قرار گرفته است. از دستکش کار برزنتی برای مشاغل مختلف که با ابزار تیز و داغ می باشند مورد استفاده قرار می گیرد. در مشاغلی مانند باغبانی، مکانیکی، فولادی، اهنگری و... از این دستش ها استفاده می شود.

  • دستکش کار ضد لغزش

برخی از مشاغل که در زمان کار ممکن است لغزش ایجاد شود مانند چکش تخریب و بتن کن لازم است از دستکش کاری استفاده شود که ضد لرزش باشد بنابراین این دستکش ها که از جنس پلیمر، نایلون و چرم هستند استفاده می شود. این نوع دستکش ایمنی از احتمال ضربه و ساییدگی در دست ها جلوگیری می کند.

تجهیزات حفاظت دست

خرید دستکش کار استاندارد

برای خرید دستکش ایمنی باید توجه داشته باشید که این دستش را در نوع استاندارد تهیه کنید زیرا در بازار انواع دستکش ایمنی با برند های مخلتفی به فروش می رسد که دستکش های ایمنی در این برند ها دارای استاندارد نبوده و تنها برخی از آن ها کیفیت بسیار خوبی دارند. باید توجه کنید که استفاده از تجهیزات ایمنی غیر استاندارد کارایی مد نظر شما را نخواهد داشت و از دست ها به خوبی حفاظت نمی نماید بنابراین با خرید دستکش ایمنی استاندارد می تواند از کارایی مناسب آن اطمینان حاصل نمایید. دستکش ایمنی را باید با توجه به نوع فعالیتی که دارید خریداری کنید تا بتواند کاربردی واقع شود و از دست ها محافظت خوبی را به عمل آورد. فروشگاه رادین ایمن یکی از مراکز تخصصی ارائه دهنده ی تجهیزات ایمنی مانند دستکش ایمنی می باشد که انواع تجهیزات ایمنی را در نمونه ای مختلف و متناسب با مشاغل مختلف ارائه می نماید. برای خرید دستکش ایمنی با کیفیت بالا به سایت رادین ایمن مراجعه کرده و خرید تجهیزات ایمنی مانند دستکش ایمنی را انجام دهید.

https://radinimen.com/

بنر های صفحه اصلیبنر های صفحه اصلی2بنر های صفحه اصلی3بنر های صفحه اصلی4بنر های صفحه اصلی5بنر های صفحه اصلی6123