امروز شنبه 31 شهريور 1403 ساعت 6 : 10 دقیقه
فیلتر شنی و کاربرد آن

فیلتر شنی و کاربرد آن

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | ﺳﻪشنبه 16 مرداد 1403 در ساعت 0 : 0 دقیقه |

فیلتر شنی یک فیلتری موثر برای تصفیه سازی آب است و در بسیاری از صنایع از آن استفاده می شود. فیلتر شنی به دلیل مزیت های زیادی که دارد ، یکی از اجزای مهم و ضروری در تصفیه سازی آب می باشد. فیلتر شنی راهکاری مؤثر و اقتصادی برای تصفیه نمودن آب است که آب را تا درجاتی تصفیه سازی می کند و برای تصفیه سازی بیشتر به تجهیزات دیگر نیاز است. فیلتر شنی جزء کلیدی در تصفیه سازی آب است. استفاده از فیلتر شنی در بسیاری از صنایع و کاربرد ها استفاده می شود.

نگهداری و تعمیرات فیلتر شنی

برای استفاده از فیلتر شنی نیاز است که در نگهداری از آن تلاش کنید. تعمیرات دوره ای و نگهداری منظم از فیلتر شنی بسیار مهم است. یکی از مواردی که در نگهداری از فیلتر شنی باید به آن دقت داشته باشید، شستشوی معکوس یا بکواش است. این کار برای حذف نمودن ذراتی که در فیلتر شنی جمع شده است مورد استفاده قرارمی گیرد. با این کار ، کارایی فیلتر شنی بالا تر می رود.

فروش فیلتر شنی
برای حفظ کارایی فیلتر شنی، نیاز به نگهداری منظم و تعمیرات دوره ‌ای وجود دارد. همچنین بررسی های دوره ای فیلتر شنی بسیار مهم است و باید وضعیت لایه‌ های شن و تعویض آن ‌ها در صورت نیاز را بررسی نمایید.

خرید فیلتر شنی با بهترین قیمت

از آنجا که تصفیه سازی آب بسیار مهم است به همین دلیل انواع تجهیزات تصفیه سازی آب مورد استفاده قرار می گیرد که یکی از این تجهیزات ، فیلتر شنی است. فیلترشنی ها بسیار مهم هستند و باید در خرید فیلتر شنی دقت زیادی داشته باشید و بر اساس نیاز ، نوع مناسبی از فیلتر شنی را تهیه کنید. فروش فیلتر شنی با بهترین قیمت را از طریق سایت شرکت اطلس آب انجام می گیرد. با مراجعه به سایت اطلس آب می توانید خرید فیلتر شنی با بهترین قیمت را انجام دهید. این مجموعه انواع تجهیزات مورد نیاز برای تصفیه سازی آب و فاضلاب را با قیمت های عالی ارائه می کند.

 انواع فیلتر شنی 

فیلتر شنی ها در انواع مختلفی دسته بندی می شوند و هر یک از این فیلتر شنی ها دارای کاربرد ویژگی هایی هستند.

  • فیلتر شنی تحت فشار

فیلتر شنی تحت فشار از انواع فیلتر شنی ها است که به منظور تصفیه سازی آب در سیستم‌ های تصفیه آب صنعتی و خانگی مورد استفاده قرار می گیرد. در فیلتر شنی تحت فشار، آب از بستر شن عبور کرده و ذرات اضافه ی آن جداسازی می شود. این فیلترشنی در اندازه های بزرگ و برای ظرفیت های بالا به کار می رود.

  • فیلتر شنی گرانشی

از دیگر انواع فیلتر شنی ها ، فیلتر شنی گرانشی است که از لایه های شن عبور می کند و استفاده از آن در تصفیه ‌خانه‌ ی آب و استخر ها بسیار کاربردی است. این نوع از فیلتر شنی ها  نیاز به پمپ ندارند.

  • فیلتر شنی چند لایه

فیلتر شنی چند لایه یکی از انواع فیلتر شنی است که در آن از لایه های مختلف مانند زغال فعال و کربن و شن استفاده شده است. وجود لایه های مختلف در فیلتر شنی موجب حذف آلودگی ها می شود. از این نوع از فیلتر شنی ها در سیستم‌ های تصفیه آب پیشرفته استفاده می ‌شود.

فروش فیلتر شنی

فروش فیلتر شنی با قیمت ارزان

امروزه فروش فیلتر شنی با قیمت ارزان از طریق سازندگان و عرضه کنندگان مستقیم تجهیزات تصفیه آب انجام می گیرد و از چنین مراکزی همچون شرکت اطس آب ، می توانید خرید فیلتر شنی را با مناسب ترین قیمت انجام دهید. تنوع تجهیزات در اطلس آب بسیار زیاد است و شما به تمام تجهیزات مورد نیاز برای تصفیه سازی آب و فاضلاب دسترسی دارید و می توانید تجهیزات مورد نیاز را تهیه کنید. در فیلتر شنی  ورود آب به این تجهیز انجام گرفته و آب آلوده از لایه های مختلف فیلتر شنی عبور می کند. ذرات معلق موجود در آب آلوده در شن ها به دام افتاده و آب پاکسازی می شود. در انواعی از فیلتر شنی ها ، از باکتری های مفید برای پاکسازی آب استفاده می شود که آن را فیلتراسیون بیولوژیکی می نامند. آب تصفیه شده از بخش خروجی دستگاه فیلتر شنی ، خارج می گردد.

مزایای فیلتر شنی

  • حذف مؤثر آلودگی‌ها

استفاده از فیلتر شنی موجب می شود  که ذرات آلاینده ی آب به شکل موثری جداسازی شوند. با استفاده از فیلتر شنی می توان کدورت آب و گل و لای را به خوبی پاکسازی کرد. استفاده از فیلتر شنی به حدی کاربری است که در بسیاری از سیستم های تصفیه آب از فیلتر شنی استفاده می شود.   

  • دوام و طول عمر

فیلتر شنی دارای دوام و ماندگاری بالایی است و این یکی از مزایای بسیار مهم این دستگاه است. در صورتی که از فیلتر شنی نگهداری مناسبی را انجام دهید، می تواند مدت ها از آن استفاده نمایید و به همین دلیل فروش فیلتر شنی بسیار زیاد است.

  • سازگاری با محیط زیست

از دیگر مزایای فیلتر شنی ، عدم نیاز به مواد شیمیایی است و به همین دلیل این تجهیز سازگار با محیط زیست است.

کاربردهای فیلتر شنی 

فیلتر شنی در بسیاری از صنایع و کاربرد ها به کار می رود. به دلیل ویژگی های فیلتر شنی ، این تجهیز بسیار مناسب برای تصفیه سازی آب است. برخی از کاربرد های فیلتر شنی عبارتند از :

  • تصفیه‌ خانه‌ های آب 
  • استخر های شنا
  • سیستم‌ های آبیاری
  • صنایع غذایی و دارویی
  • صنایع نفت و گاز

فروش فیلتر شنی

نکات مهم در خرید فیلتر شنی

 در خرید فیلتر شنی باید به نکاتی دقت داشته باشید. فیلتر شنی ها در انواع مختلف به تولید می رسند که بر اساس نوع کاربرد  و حجم آب مورد تصفیه نیاز است که خرید فیلتر شنی را در نوع مناسب انجام دهید به طور مثال باید نوع کاربرد فیلتر شنی را مشخص کنید که برای تصفیه آب شرب، استخر، یا سیستم آبیاری و.. به کار می رود. همچنین حجم آبی که تصفیه می شود باید مشخص باشد تا ظرفیت دستگاه را به اندازه ی نیاز انتخاب کنید. انتخاب نوع فیلترشنی نیز بسیار مهم است، فیلتر شنی ها در نوع فیلتر شنی تحت فشار برای کاربرد های صنعتی و خانگی با حجم بالا به کار می روند. همچنین فیلتر شنی گرانشی در تصفیه‌ خانه‌ های آب و استخر ها کاربرد دارند. از  فیلتر شنی چند لایه هم به منظور حذف نمودن انواع مختلف آلودگی‌ استفاده می شود. در خرید فیلتر شنی باید به ظرفیت تصفیه ، اندازه و ابعاد و نوع و اندازه ذرات شن توجه داشته باشید. کیفیت و برند از موارد مهمی است که در خرید فیلتر شنی باید آن را در نظر بگیرید. برند های معتبر دارای محصولات با کیفیت هستند. قیمت از موارد مهمی است که در خرید فیلتر شنی باید به آن دقت داشته باشید. قیمت فیلتر شنی در خرید فیلتر شنی موثر است و نیاز است که بودجه ی مناسبی را به این کار اختصاص دهید. همچنین خرید از مراکزی که فروش فیلتر شنی را به صورت مستقیم ارائه می دهند ، بهترین گزینه است. برای نصب فیلتر شنی می توانید از افراد ماهر در این زمینه کمک بگیرید تا از نصب غیر اصولی جلوگیری شود. همچنین نگهداری مناسب از فیلتر شنی و شستشوی معکوس در ماندگاری آن تاثیر گذار است.

فروش فیلتر شنی از طریق شرکت اطلس آب به صورت اینترنتی انجام گرفته و افراد برای خرید فیلتر شنی نیازی به مراجعه ی حضوری ندارند. فروش فیلتر شنی در این مجموعه با مناسب ترین قیمت ارائه می شود و افراد می توانند با مناسب ترین قیمت ، فیلتر شنی را تهیه نمایند.

بنر های صفحه اصلیبنر های صفحه اصلی2بنر های صفحه اصلی3بنر های صفحه اصلی4بنر های صفحه اصلی5بنر های صفحه اصلی6123