امروز شنبه 6 مرداد 1403 ساعت 10 : 18 دقیقه
لاستیک کومهو اورجینال

لاستیک کومهو اورجینال

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | پنجشنبه 18 اسفند 1401 در ساعت 0 : 0 دقیقه |

لاستیک ها نقش مهمی در خودرو ها دارند و با استفاده از یک لاستیک مناسب می توان رانندگی بسیار خوبی را تجربه کرد. اگر به بازار برای خرید لاستیک مراجعه کرده باشید با برند های زیادی روبرو خواهید شد. در واقع تولید کنندگان زیادی در داخل و خارج از کشور به تولید تایر می پردازند و انواع تایر ها را به تولید می رسانند.  تایر ها در انواع برند ها به فروش می رسد و برای خرید یک لاستیک بادوام و مرغوب نیاز است که ابتدا برند های مختلف را مورد بررسی قرار دهید و سپس خرید لاستیک را انجام دهید. برند های معتبری همچون لاستیک کومهو، پیرلی، میشلن، هانکوک، بریجستون، نانکن، نکسن و.... می تواند انتخاب مناسبی برای خرید تایر باشد. با خرید تایر ها در برند های شناخته شده و معتبر می توانید مدت ها از تایر استفاده کنید. در این مقاله می خواهیم یکی از تایر های پر طرفدار را مورد بررسی قرار دهیم. لاستیک کومهو یکی از لاستیک های محبوب در سراسر جهان است و در کشور ما نیز فروش بالایی دارد.

فروشگاه چرخ و یدک به عنوان یکی از قدیمی ترین و بهترین مراکز فروش لاستیک، انواع لاستیک های داخلی و واردات را به فروش می رساند. یکی از محصولات این مجموعه ، تایر کومهو است که در انواع مدل ها در نظر گرفته شده است و مشتریان گرامی از طریق سایت چرخ و یدک می توانند خرید لاستیک های مورد نظر خود را به صورت اینترنتی انجام دهند.

 لاستیک کومهو

دربارۀ لاستیک کومهو

لاستیک کومهو توسط شرکت کومهو در کشور کره به تولید می رسد و این شرکت معتبر دارای سابقه ی 60 ساله است و محصولاتی مرغوب و با کیفیت را به تولید می رساند. شرکت کومهو دارای کارخانه های متعددی در کشور های مختلف از قبیل چین، ویتنام، انگلیس و... می باشد که محصولات کومهو را به تولید می رسانند. اگر به دنبال خرید لاستیک هایی با کارایی بالا برای تمام فصول هستید ، لاستیک کومهو بهترین گزینه خواهد بود. کمپانی کومهو در ساخت تایر ها از طرح های کم مصرف با استفاده از فناوری پیشرفته بهره گرفته و تایر هایی با عملکرد عالی را به تولید رسانده اند. این کمپانی یک کمپانی معتبر جهانی با پیشرفته ترین تولیدات در صنعت تایر می باشد که توانسته بخش مهمی از بازار تایر را تامین نماید. برای خرید لاستیک کومهو ، حتما انواع آن را بشناسید و با توجه به شرایط رانندگی و منطقه ای که از آن استفاده می کنید، انتخاب و خرید لاستیک کومهو را در نوع مناسب انجام دهید. لاستیک کومهو مقرون به صرفه، مرغوب و با کیفیت است. شرکت کومهو در لاستیک های پرفورمنس تخصص داشته و انواع لاستیک ها را برای کامیون ها ، کراس اوور ها، شاسی بند ها و کوپه ها طراحی نموده است. شرکت کومهو درسال 1960 تاسیس شده است.

شماره جدید

 ویژگی های لاستیک کومهو

برند کومهو از سیستم ارزیابی ایجاد شده توسط اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه پیروی کرده که این سیستم به منظور درجه بندی کیفیت یکنواخت است. بنابراین لاستیک های کومهو از جهات مختلف از قبیل آج، کشش و.... درجه بندی می شوند.

  • آج

با شناخت درجه آج تایر ها ، طول عمر تایر تخمین زده می شود. با بررسی های لازم درباره ی تایر کومهو ، این تایر ها در سطح مناسبی از نظر کیفیت آج قرار دارند. در زمان خرید لاستیک کومهو دقت داشته باشید که هر چه لاستیک ها نرم تر باشند ، آج زودتر فرسوده خواهد شد. لاستیک های کومهو تقریبا جزء لاستیک های نرم به حساب می آیند.

  • کشش

میزان چسبندگی و کنترل لاستیک ها بسیار مهم است و این فاکتور باید در لاستیک مورد توجه قرار گیرد. لاستیک کومهو در شرایط زمین خیس و بارانی بهترین کنترل پذیری را دارند و در تعیین میزن کیفیت از نظر کنترل پذیری در بالاترین رده قرار گرفته است. بنابراین شما می توانید در شرایط بارانی بهترین فرمان پذیری را از تایر کومهو مشاهده کنید.

  • دما

مقاومت حرارتی از دیگر فاکتور های مهم است که باید لاستیک بتواند در دما های مختلف از خود مقاومت بالایی را نشان دهد . با توجه به این که برخی از انواع تایر های کومهو مانند تایر های پرفورمنس در خودرو های اسپرت در سرعت های بالا حرکت می کنند باید بتوانند حرارت ناشی از سرعت بالا را به خوبی تحمل کنند.

قیمت لاستیک کومهو

برای خرید لاستیک کومهو ، افراد به قیمت آن بسیار توجه دارند. درمورد قیمت لاستیک کومهو باید بگوییم که دو هزینه وجود دارد که یکی هزینه ی کوتاه مدت و دیگری هزینه ی بلند مدت است. همان طور که می دانیم تایر کومهو دارای قیمت بالاتری نسبت به لاستیک های سطح متوسط است. اما لاستیک های کومهو دارای کیفیت بالا، فرمان پذیری خوب و طول عمر بالا می باشد. بنابراین مدت زمان بیشتری را از لاستیک کومهو استفاده خواهید کرد، به طوری که در حدود 80 هزار کیلومتر دوام خواهد داشت بنابراین با تعویض های کمتر ، هزینه ها به شدت کاهش پیدا خواهد کرد و در بلند مدت خواهی دید که استفاده از لاستیک کومهو علاوه بر سواری دلپذیری که دارد ، بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. به طور کلی قیمت لاستیک کومهو در مقایسه با سایر تایر های هم رده در جایگاه متوسطی قرار دارد و بنابراین خرید لاستیک کومهو توصیه می شود.

فروشگاه چرخ و یدک از مراکز پخش لاستیک کومهو می باشد. شما با خرید لاستیک کومهو و انواع دیگر تایر ها از این مجموعه با کمترین هزینه می توانید تایر های اصلی را خریداری کنید.

خرید لاستیک کومهو با قیمت ارزان

برای خرید لاستیک کومهو باید حتما به مراکز معتبر مراجعه کنید تا بتوانید این تایر ها را در نوع اصلی  با قیمت ارزان تهیه کنید . در کشورمان فروشندگان زیادی تایر ها را به فروش می رسانند اما یافتن مراکز معتبر بسیار مهم است و باید به آن توجه شود. مرکز چرخ ویدک در خدمت شماست تا لاستیک ها را در معتبرترین برند ها به شما ارائه دهد. برای خرید لاستیک کومهو باید به مشخصات آن دقت داشته باشید تا بتوانید این تایر ها را در نوع مناسب تهیه نمایید. بر روی جداره ی تایر ها ، مشخصات تایر درج شده است که با بررسی این اطلاعات می توانید تایر مناسب را آسان تر بیابید. خرید لاستیک کومهو در نوع اورجینال را می توانید از مراکز معتبر فروش لاستیک کومهو انجام دهید. مرکز چرخ و یدک فروشگاهی مطمئن است که فروش تایر ها را به صورت مستقیم انجام می دهد و قیمت گذاری مناسبی را برای تایر ها در نظر گرفته است و شما با مراجعه به سایت چرخ و یدک انواع تایر ها را مشاهده کرده و تایری مناسب را انتخاب می نمایید و به راحتی سفارش اینترنتی را انجام می دهید.

لاستیک کومهو

فروش لاستیک کومهو به صورت اینترنتی

فروش لاستیک کومهو به صورت اینترنتی از طریق سایت چرخ و یدک انجام می گیرد . افراد برای خرید لاستیک کومهو می توانند با مراجعه به سایت چرخ و یدک نسبت به خرید لاستیک کومهو در نوع مورد نظر اقدام نمایند و خرید اینترنتی این امکان را به شما خواهد داد که در زمان کوتاه تری خریدتان را انجام دهید. در خرید لاستیک کومهو به صورت اینترنتی شما فرصت کافی برای بررسی تایر ها دارید و می توانید انواع تایر های کومهو را مورد بررسی قرار دهید و پس از یافتن تایر مورد نظر ، خرید لاستیک کومهو را انجام دهید.

 https://charkhoyadak.com/

بنر های صفحه اصلیبنر های صفحه اصلی2بنر های صفحه اصلی3بنر های صفحه اصلی4بنر های صفحه اصلی5بنر های صفحه اصلی6123