امروز جمعه 7 ارديبهشت 1403 ساعت 18 : 47 دقیقه
پوکه معدنی از کجا خریداری کنیم؟

پوکه معدنی از کجا خریداری کنیم؟

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | دوشنبه 26 دی 1401 در ساعت 0 : 0 دقیقه |

پوکه معدنی یکی از سنگ های معدنی است که از کوه های آتش فشان به دست می آید. این سنگ معدنی با ارزش که کمتر کسی آن را می شناسد بسیار پر کاربرد است و در صنایع مختلف از آن استفاده ی شود. پوکه معدنی که نام دیگر آن پومیس است ، سنگی با مشخصات بسیار خوب است. در فعالیت های آتش فشانی ، مواد مذابی که بر روی سطح زمین ریخته شده و سپس خنک می شود ، انواع سنگ ها را تشکیل می دهد. سنگ هایی از قبیل پوکه معدنی، اسکوریا ، دیاتومیت های رسوبی و... از انواع سنگ هایی هستند که از طریق فعالیت های آتش فشانی به دست می آید.

مجموعۀ پوکه معدنی رضایی فروش پوکه معدنی در تهران را در تنوع بالایی انجام می دهد. پوکه معدنی قروه و سایر انواع پوکه معدنی ها توسط این مرکز معتبر با نازل ترین قیمت به فروش می رسد.

پوکه معدنی چیست؟

پوکه معدنی سنگی معدنی است که از فعالیت های آتش فشانی به دست می آید. این سنگ بسیار سبک است به طوری که بر روی آب قرار می گیرد و دارای بافت متخلخل است زیرا زمانی که مواد مذاب آتش فشانی به بیرون از زمین آمده و سنگ ها را تشکل می دهد ، میان این مواد مذاب ، گاز هایی وجود دارد که از فرآیند های شیمیایی ایجاد شده است و این گاز ها در بافت سنگ ها خنک می شوند و روزنه هایی را به جای می گذارند که موجب بافت اسفنجی شکل پوکه معدنی ها می شود. از پوکه معدنی برای ساختمان سازی ، کشاورزی و... استفاده می شد. پوکه معدنی سنگی بسیار مقاوم است زیرا فرآیند شکل گیری آن بسیار سخت بوده و این سنگ ها بسیار مقاوم می باشند.

پوکه معدنی

استفاده از پوکه معدنی در ساختمان سازی

در ساختمان سازی از پوکه معدنی به جای مصالح مختلف مانند شن و ماسه استفاده می شود. پوکه معدنی دارای وزن سبکی ست که در ساخت سازه ها بسیار کاربردی بوده و باعث کم شدن وزن سازه می گردد همچنین به دلیل مقامت بالایی که دارد ، استحکام کافی را دارد. این سنگ دارای درجه سختی و تخلخل بالا است. از پوکه معدنی برای شیب بندی سقف و کف ساختمان ها ، دیوار ها و سایر سازه ها استفاده می شود. این سنگ در رنگ های سفید، خاکستری ، زرد و... یافت می شود و در کیفیت های مختلفی می باشد. پوکه معدنی عایق مناسبی برای انرژی و صوت است به همین دلیل در دیوار ساختمان ها از آن استفاده می شود. این سنگ ها در ساختمان سازی و سایر صنایع بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. در ملات ها ، بتن های سبک، فرآورده های قیری و... از پوکه معدنی استفاده می شود. یکی از انواع مرغوب ترین پوکه معدنی ها، پوکه معدنی قروه می باشد که بسیار با کیفیت است و فروش پوکه معدنی در تهران توسط مجموعۀ پوکه معدنی رضایی در نوع باکیفیت و مرغوب انجام می گیرد.

استفاده از پوکه معدنی برای کشاورزی

در کشاورزی ، پوکه معدنی دارای کاربرد های زیادی است. به منظور غنی ساختن خاک کشاورزی از پوکه معدنی استفاده می شود. برای مناطقی که اب کم است ، از پوکه معدنی برای برای جذب و نگهداری آب استفاده می شود. این سنگ معدنی برای رشد گیاهان مفید بوده و حشرات را از آن ها دور می کنند. مرکز پوکه معدنی رضایی انواع این سنگ معدنی از جمله پوکه معدنی قروه را ارائه می نماید. فروش پوکه معدنی در تهران توسط این مجموعه با بهترین قیمت انجام می گیرد.  

خصوصیات پوکه معدنی

مهم ترین خصوصیات پوکه معدنی وزن سبک آن است. همچنین این سنگ در انواع رنگ های خاکستری، قرمز ، سفید ، سبز، قهوه ای و... می باشد و در اندازه های مختلفی می باشد. پوکه معدنی دارای منافذ در بافت خود هستند که این بافت به صورت لوله ای و کروی می باشد. پوکه معدنی عایق مناسب صوت است و مقاومت بالایی در مقابل حرارت دارد. درجه سختی و تخلل این سنگ معدنی 750 به بالا است. در ساخت بتن از پوکه معدنی قروه به منظور افزایش مقاومت آن استفاده می شود. پوکه معدنی ضد موریانه و حشره است.  قابلیت نگهداری آب از ویژگی های پوکه معدنی می باشد. در جهان در مناطقی که فعالیت های آتش فشانی وجود دارد این سنگ استخراج می گردد. قیمت بسیار مناسب است و در مقایسه با سایر ریزدانه ها ارزان است.

پوکه معدنی در تهران

ویژگی های پوکه معدنی

  • از ویژگی های پوکه معدنی ، ظاهر آن است که با سایر سنگ ها متفاوت بوده و دارای بافت متخلخل بوده و در رنگ های مختلف سیاه، سفید، سبز، کرم، قهوه ای و... یافت می شود.
  • پوکه معدنی دارای املاح معدنی است که مفید در بخش کشاورزی است.
  • پوکه معدنی دارای وزن بسیار سبک است به طوری که روی آب شناور قرار می گیرد که به واسطه ی بافت متخلخل آن بوده و به همین دلیل کاربرد های زیادی به دلیل وزن سبکش در ساخت سازه ها دارد.
  • مقاومت پوکه معدنی بسیار بالا است و این سنگ در مقابل فشار وزنی و حرارت بسیار مقاوم می باشد. بنابراین پوکه معدنی عایق مناسبی برای حرارت است.
  • پوکه معدنی قروه عایق صدا است زیرا بافت خاص این سنگ مانع از عبور صوت شده و صدای بسیار کمی از آن عبور می نماید.
  • پوکه معدنی عایق بسیار عالی در برابر رطوبت است.
  • این سنگ معدنی ضد موریانه و ضد حشره است.

فروش اینترنتی پوکه معدنی

فروش پوکه معدنی به صورت اینترنتی از طریق سایت پوکه معدنی رضایی انجام می گیرد. در صورتی که می خواهید این سنگ معدنی را خریداری کنید از طریق مجموعه ی پوکه معدنی رضایی اقدام نمایید. این مجموعه انواع پوکه معدنی مرغوب مانند پوکه معدنی قروه را با قیمت عالی عرضه می دارد و افراد با مراجعه به سایت این مجموعه و تماس با همکاران ما می توانند خرید پوکه معدنی در تهران را به آسانی انجام دهند. بنابراین برای خرید پوکه معدنی نیازی به مراجعه ی حضوری نمی باشد و با سفارش دهی این سنگ معدنی بارگیری شده و برای شما ارسال می شود. فروش اینترنتی پوکه معدنی قروه برای افرادی که به دور از مراکز عرضه کننده ی پوکه معدنی هستند بهترین شیوه برای خرید می باشد تا بتوانند بدون نیاز به مراجعه به آن مجموعه ، خرید خود را به صورت غیر حضوری انجام دهند.

پوکه معدنی

خرید پوکه معدنی در تهران

پوکه معدنی از سنگ های خاص است که ساختاری متفاوت از سایر سنگ ها دارد و به همین دلیل ویژگی های خوب آن موجب شده در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گیرد. پوکه معدنی  ها سنگ های با ارزشی هستند که دارای قیمت ارزانی بوده و برای مصارف مختلف به صرفه می باشند. مراکز فروش پوکه معدنی در تهران ، قیمت های مختلفی را برای این سنگ معدنی در نظر می گیرند. قیمت پوکه معدنی بسیار مناسب تر نسبت به سایر مصالح است و مراکزی که به صورت مستقیم این سنگ را به فروش می رسانند ، قیمت های مناسب تری را ارائه می کنند. مرکز پوکه معدنی رضایی فروش پوکه معدنی در تهران را به صورت بی واسطه ارائه می نماید و می توانید خرید پوکه معدنی قروه با قیمت ارزان انجام دهید. این مجموعه تنوع پوکه معدنی را از تنظر سایز و نوع در نظر گرفته است و افراد متناسب با نیاز هایشان می توانند اقدام به خرید پوکه معدنی نمایند.  

 https://pokerezaei.com/

بنر های صفحه اصلیبنر های صفحه اصلی2بنر های صفحه اصلی3بنر های صفحه اصلی4بنر های صفحه اصلی5بنر های صفحه اصلی6123