امروز شنبه 8 ارديبهشت 1403 ساعت 2 : 41 دقیقه
لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو و انواع آن

لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | دوشنبه 26 دی 1401 در ساعت 0 : 0 دقیقه |

بلدوزر یا هموار ساز یکی از ماشین آلات راهسازی و عمرانی است که حرکت این ماشین شامل خزیدن با استفاده از چرخ های زنجیری می باشد. این ماشین تیغه ای فولادی در بخش جلویی داشته و قادر به جابجایی خاک و شن و ماسه و... می باشد. استفاده از بلدوزر ها در پروژه های مختلف عمرانی بسیار رایج است. قطعات بلدوزر نقش مهمی در کارکرد این ماشین دارند و در صورتی که از قطعات با کیفیت در برند های معتبر استفاده شود می توان کارکرد مطلوبی را از بلدوزر مشاهده کرد. قطعات بلدوزر کوماتسو ، هپکو، ولوو، کاترپیلار و... از برند های معتبر و شناخته برای این ماشین می باشند.

مرکز پارت یدک راهسازی از مراکز عرضه کننده ی لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو و سایر برند ها می باشد. این مجموعه فروش قطعات بلدوزر کوماتسو را به صورت اینترنتی ارائه می نماید و با مراجعه به سایت پارت یدک راهسازی می تواند با ما تماس بگیرید.

انواع قطعات بلدوزر کوماتسو

لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو شامل انواع قطعات مورد نیز برای کارکرد این ماشین می باشد. کوماتسو برند معتبری است که انواع قطعات ماشین آلات راهسازی را در جنس مرغوب و با کیفیت بالا ساخته است. کمپانی کوماتسو از شرکت های معتبری است که روز به روز در حال ارتقاء محصولاتش بوده و قطعاتی با بهترین کارایی را به تولید می رساند.

 لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو

در ادامه به مهم ترین قطعات بلدوزر کوماتسو اشاره می کنیم:

  • ریپر

ریپر از انواع قطعات بلدوزر کوماتسو می باشد که نام دیگر آن شیارزن است. این قطعه که به شکل دراز و چنگال مانند است، در بخش پشتی بلدوزر نصب می شود. به منظور شیارزدن سنگ از ریپر استفاده می شود. ریپر دارای قلم هایی است که از فولاد ساخته شده اند. از این قطعه به منظور تخریب با شیارزدن سنگ ها استفاده می شود. بنابراین برای مسطح نمودن سطح زمین و تخریب ناهمواری ها از این وسیله استفاده می شود.

  • تیغه

تیغه از لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو است که در بخش جلویی بلدوزر نصب می شود. تیغه دارای وزن سنگینی است و به منظور هل دادن خاک و مواد از آن استفاده می شود. تیغه دارای سه نوع تیغه راست، تیغه مرکب و تیغه یونیورسال می باشد که دارای اشکال متفاوتی بوده و برای کاربرد های مختلف از آن ها استفاده می شود.

خرید قطعات بلدوزر کوماتسو

قطعات بلدوزر کوماتسو شامل تنوع بالایی است که متناسب با انواع بلدوزر ها می باشد. فروشندگان قطعات ماشین آلات راهسازی معمولا تنوعی از این قطعات را در نظر می گیرند. برای خرید قطعات بلدوزر کوماتسو، گام اول انتخاب مرکز پخش معتبر و مطمئن می باشد. فروشگاه مورد نظر شما باید قابل اعتماد باشد و انواع لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو را دارا باشد. فروشگاه پارت یدک راهسازی انواع لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو را متناسب با انواع بلدوزر ها ارائه می کند. این مجموعه فروش اینترنتی را به منظور خریدی راحت تر در نظر گرفته است. برای خرید لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو به سایت پارت یدک راهسازی مراجعه کرده و با ما تماس بگیرید.  محصولات این مرکز معتبر شامل قطعات ماشین آلات راهسازی در برند های معتببر و با کیفیت می باشد که در نمونه ی اصلی ارائه می شود.

قیمت قطعات بلدوزر کوماتسو

قیمت لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو برای دارندگان این ماشین بسایر مهم است. صاحبین بلدوزر در دوره های کار با این ماشین، با خرابی قطعه یا فرسودگی آن روبرو می شوند بنابراین فرقی ندارد که قطعات خریداری شده چقدر با کیفیت هستند و در نهایت هر قطعه ای ممکن است با خرابی مواجه شود. بنابراین در نظر گرفتن یک فروشگاه مطمئن بسیار مهم است. از طرفی افراد برای خرید قطعات بلدوزر کوماتسو و سایر برند ها به قیمت آن اهمیت می دهند. فروشندگان پخش قطعات بلدوزر کوماتسو قیمت های مناسب تری را در نظر می گیرند. مجموعۀ پارت یدک راهسازی توزیع لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو را به صورت مستقیم انجام داده و به همین دلیل قیمت های ارزان تری را در نظر گرفته است. همچنین محصولات این مجموعه نوع اصلی بوده و توسط شرکت معتبر کوماتسو ساخته شده اند.

فروش لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو با بهترین کیفیت

خرید قطعات بلدوزر کوماتسو را می توانید به صورت حضوری و آنلاین انجام دهید. امروزه خرید های اینترنتی بسیار کم رنگ شده و افراد به خرید های اینترنتی روی آورده اند زیرا این خرید بدون دردسر بوده و نیازی به مراجعه به فروشگاه ها را ندارد. برای خرید قطعات بلدوزر کوماتسو از مرکز پارت یدک راهسازی با تماس با همکاران ما می توانید خریدتان را انجام دهید. توجه داشته باشید که لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو در بازار در انواع تقلبی هم وجود دارد و با خرید از فروشندگان ناشناس ممکن است به دام کلاهبرداران بیفتید. به همین منظور بررسی سابقه ی فروشگاه بسیار مهم است.

استفاده از قطعات بلدوزر کوماتسو اصل

بلدوزر ماشینی است که در عملیات راهسازی و عمرانی از آن استفاده می شود. اجزای تشکیل دهنده ی بلدوزر ها شامل موتور، گیربکس، چرخ زنجیری، تیغه، ریپر و... می باشد. انجام سرویس های به موقع و استفاده ی صحیح از این ماشین می تواند موجب بالا رفتن طول عمر قطعات شود. همچنین بهره گیری از قطعات اصلی در برند های معتبر مانند قطعات بلدوزر کوماتسو ، موجب نیاز کمتر به خرید های مجدد خواهید بود. این ماشین در سطوح سنگلاخی و ناهموار فعالیت دارد و به همین دلیل استفاده از قطعات با کیفیت بسیار مهم است.

1

برخی از انواع لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو

لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو شامل انواع قطعات مورد نیاز در این ماشین است که تنوع گسترده ای از قطعات و اجزا را تشکیل می دهد. در ادامه به برخی از قطعات بلدوزر کوماتسو اشاره می کنیم. فشنگی حرارت بلدوزر کوماتسو، فیلتر هواکش بلدوزر کوماتسو ،فیلتر روغن  بلدوزر کوماتسو، رادیاتور اب بلدوزر کوماتسو، چراغ خطر بلدوزر کوماتسو، چراغ جلو بلدوزر کوماتسو، چراغ راهنما بلدوزر کوماتسو، سوئیچ استارت بلدوزر کوماتسو، گاردان کامل بلدوزر کوماتسو، سیل کیت گیربکس بلدوزر کوماتسو، بلبرینگ چرخ بلدوزر کوماتسو، رولبرینگ بلدوزر کوماتسو ،کابین بلدوزر کوماتسو، بخاری بلدوزر کوماتسو، کاسه نمد بلدوزر کوماتسو، صفحه گرافیت چرخ کوماتسو، کیت جک بالابر بلدوزر کوماتسو، دنده کاریر چرخ عقب بلدوزر کوماتسو، دنده سر پلوس بلدوزر کوماتسو، فیلتر گازوییل بلدوزر کوماتسو، لوازم موتوری بلدوزر کوماتسو، ترموستات بلدوزر کوماتسو، هوزینگ بلدوزر کوماتسو ،سیلندر کامل موتور بلدوزر کوماتسو، میلنگ بلدوزر کوماتسو، شاطون موتور بلدوزر کوماتسو، سیم کسی کامل بلدوزر کوماتسو، سرسیلندر بلدوزر کوماتسو ،سوپاپ دود موتور بلدوزر کوماتسو، سوپاپ هوا بلدوزر کوماتسو، سوپاپ موتور هوا بلدوزر کوماتسو، واشر سر سیلندر بلدوزر کوماتسو ،واشر کامل موتور بلدوزر کوماتسو،سوپر شارژ بلدوزر کوماتسو، توربو شارژ بلدوزر کوماتسو، کیت گیربکس بلدوزر کوماتسو، شافت گیربکس بلدوزر کوماتسو، شیر کنترل بلدوزر کوماتسو، اکسل کامل بلدوزر کوماتسو، کاسه نمد چرخ بلدوزر کوماتسو، کمپرسور هوا بلدوزر کوماتسو، پمپ باد بلدوزر کوماتسو، مانیتور بلدوزر کوماتسو، پنل کولر بلدوزر کوماتسو ، پدال ترمز بلدوزر کوماتسو، سنسور ترمز دستی بلدوزر کوماتسو، فیلتر گیربکس بلدوزر کوماتسو، توربین گیربکس بلدوزر کوماتسو، بوش پیستون رینگ بلدوزر کوماتسو، رینگ موتور بلدوزر کوماتسو ، پیستون موتور بلدوزر کوماتسو، یاتاقان قطعات بلدوزر کوماتسو و... از قطعات بلدوزر کوماتسو می باشند که هر یک دارای اهمیت بوده و با خرید لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو از مجموعۀ پارت یدک راهسازی می توانید از کیفیت بالای قطعات مطمئن شوید.

خرید اینترنتی از این مجموعه موجب می شود که بدون نیاز به مراجعه ی حضوری بتوانید قطعات را تهیه نمایید. بنابرنی در زمان هایی که نیاز به قطعه داشتید می توانید با همکاران ما در مرکز پارت یدک راهسازی تماس گرفته و خریدتان را در اولین فرصت انجام دهید.

https://partyadakrahsazi.com/

بنر های صفحه اصلیبنر های صفحه اصلی2بنر های صفحه اصلی3بنر های صفحه اصلی4بنر های صفحه اصلی5بنر های صفحه اصلی6123