امروز یکشنبه 9 ارديبهشت 1403 ساعت 14 : 18 دقیقه
بهترین مرکز فروش اقساطی خودرو

بهترین مرکز فروش اقساطی خودرو

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | ﺳﻪشنبه 24 مرداد 1402 در ساعت 0 : 0 دقیقه |

خودرو از نیاز های ضروری در زندگی امروزی است و داشتن خودرو آرزوی هر فردی می باشد. به طور کلی دو نوع خرید خورو وجود دارد که شامل خرید خودرو به صورت نقدی و خرید خودرو به صورت قسطی است. فروش اقساطی خودرو یا لیزینگ خودرو نوعی از فروش خودرو است که افرادی که توانایی پرداخت هزینه به صورت یکجا را ندارند ، از آن بهره می برند. پرداخت هزینه ی خودرو در روش فروش اقساطی خودرو ، به صورت قسطی و در بازه ی زمانی طولانی مدت انجام می شود. در خرید اقساطی خودرو ، قراردادی بین مالک و مستاجر منعقد می شود که طبق این قرارداد مبلغی به عنوان پیش پرداخت پرداخت شده و مابقی مبلغ با اعمال سودی برای فروشنده به جهت اقساط بلند مدت در نظر گرفته می شود که پس از پرداخت این مبالغ ، خودرو به نام فرد خریدار زده می شود. شرایط فروش اقساطی خودرو در هر شرکت متفاوت از شرکت های دیگر است بنابراین برای خرید اقساطی خودرو ابتدا باید خودرو های مورد نظر را با شرایطشان بررسی کنید و حتما از مراکز معتبر خرید خودرو را انجام دهید.
مجموعه ی دنیا خودرو یکی از مراکز معتبر خرید اقساطی خودرو است که انواع خودرو ها را با مناسب ترین قیمت ارائه می کند. شرایطی که دنیای خودرو برای ارائه ی محصولاتش در نظر گرفته بسیار آسان و قابل تغییر است تا مشتریان بتوانند با هر شرایطی که دارند خرید خودرو را انجام دهند.


تفاوت فروش اقساطی خودرو با لیزینگ خودرو


لیزینگ خودرو و فروش اقساطی خودرو شباهت زیادی به هم دارند ولی از جهاتی هم متفاوت از هم هستند. در خرید اقساطی خودرو چک و سفته دریافت می شود و ممکن است شرکت مربوطه از شما ضامن بخواهد. در این روش به دلیل وجود چک و ضامن معتبر ، پس از پرداخت پیش پرداخت، خودرو به فرد خریدار تحویل داده شده و سند نیز به نام او زده می شود در صورتی که در لیزینگ خودرو نیازی به ضامن نبوده اما سند در ابتدا به نام فرد زده نمی شود و در رهن شرکت باقی می ماند و در پایان اقساط ، سند به نام خریدار زده خواهد شد. البته این شرایط می تواند از شرکتی به شرکت دیگر متفاوت باشد و هر شرکتی با توجه به سیاست کاری و اعتبارات خود ، مدارک و شرایط مختلفی را برای فروش اقساطی خودرو در نظر گیرد. پیش از خرید قسطی خودروی مورد نظر، شرایط مالی خود را بررسی کنید و سپس در این زمینه تصمیم گیری نمایید.

بهترین مرکز فروش اقساطی خودرو


نکات مهم در خرید اقساطی خودرو


در خرید اقساطی خودرو یادتان باشد که پیش از عقد قرارداد مجوز لیزینگ را بررسی کنید و از اعتبار آن مجموعه اطمینان حاصل نمایید. همچنین بررسی سابقه ی آن مرکز بسیار مهم است زیرا امروزه کلاهبردارن زیادی وجود دارند که فروش اقساطی خودرو را با دریافت سود های بسیار زیاد انجام می دهند و یا به تعهدات خود عمل نمی کنند. بنابراین قدم اول در خرید اقساطی خودرو ، انتخاب مجموعه ای معتبر است. در صورتی که مجموعه ی انتخابی شما مطمئن باشد ، شما نگران هزینه ی پرداختی و تحویل خودرو و... نخواهید بود. یکی از موارد دیگری که در خرید اقساطی خودرو باید به آن دقت داشته باشید، قیمت تمام شده ی خودرو است زیرا پرداختی ها برای خرید اقساطی خودرو ، طی چندین مرحله انجام می شود و شما باید بدانید که مبلغ کلی چه میزان است.

بهترین مرکز فروش اقساطی خودرو

البته در خرید اقساطی خودرو ، شما باید مبلغ بالاتری را نسبت به خرید نقدی خودرو بپردازید زیرا این خرید به صورت بلند مدت است. از موارد مهم دیگر در خرید اقساطی خودرو ، زمان تحویل خودرو است که بسیار مهم است و باید در ابتدا آن را بدانید. برخی از مجموعه ها پس از پایان اقساط خودرو را تحویل می دهند و برخی نیز با دریافت پیش پردات در طول چند روز خودرو تحویل می دهند. از نکات مهم دیگر برای خرید خودرو به روش قسطی ، زمان سند زدن خود رو به نام خریدار است که برخی از شرکت ها در ابتدا سند را به نام فرد می زنند اما از او مدارک مهمی مانند چک و سفته و ضامن می خواهند اما برخی دیگر سند را در پایان اقساط به نام فرد می زنند و ضامن نمی خواهند به همین جهت باید در ابتدا نوع معالمه مشخص شود و شرایط شرکت فروش خودرو را به صورت کامل بدانید تا بتوانید تصمیم گیری کنید . در فروش اقساطی خودرو به دلیل این که سند به نام فروشنده تا پایان اقساط خواهد ماند و در تحویل فوری ، خریدار از خودرو استفاده می کند و تمام اتفاقاتی که برای خودرو بیفتد بر عهده ی فروشنده به عنوان صاحب خودرو است، بیمه بدنه را الزامی می دانند و فرد خریدار باید هزینه ی ان را پرداخت کند.


مزایا و معایب خرید اقساطی خودرو


خرید خودرو به صورت قسطی یکی از راه های خرید خودرو است و در صورتی که بودجه ی کافی برای خرید نقدی خودرو نداشته باشید، این نوع خرید تنها راه حل خواهد بود. یکی از مزایای مهم خرید اقساطی خودرو این است که در ابتدا با بودجه ی کمتر از مبلغ خودرو می توانید صاحب خودرو شوید . پس با بودجه ای که دارید می توانید انتخاب بهتری هم داشته باشید به طور مثال به جای خرید نقدی خودروی رده پایین می توانید خرید اقساطی خودرو بهتری را انجام دهید. مزیت دیگر این است که شما در خرید اقساطی خودرو، مبلغ آن شامل قیمت روز خودرو با احتساب سود فروشنده است و پس از عقد قرار داد اگر قیمت خودرو ها بالا برود نیز شما قرارداد بسته اید و هزینه ی خرید خودرو در طول بازه ی پرداخت اقساط که بلند مدت است ، تغییر نمی کند بنابراین با در نظر گرفتن افزایش قیمت خودرو و تورم و... خرید اقساطی خودرو یکی از بهتری روش ها برای خودرو دار شدن است. مزیت دیگر خرید اقساطی خودرو این است که روز به روز ارزش پول کاهش پیدا کرده و پس از گذشت مدتی مبلغ پرداختی شما بسیار کم ارزش خواهد شد و به راحتی می توانید اقساط را بپردازید و خودرو را در اختیار داشته باشید. در خرید اقساطی خودرو شما به ضامن نیاز ندارید زیرا سند در رهن شرکت معتبر است و در پایان به نام شما خواهد بود.

بهترین مرکز فروش اقساطی خودرو


معتبرترین مرکز فروش اقساطی خودرو


مجموعۀ دنیای خودرو مرکزی معتبر برای خرید خودرو است که دارای سابقه ی چندین ساله می باشد و در طول فعالیت خود توانسته رضایت مشتریانش را به دست آورد. بنابراین افرادی که می خواهند خرید خودرو به صورت قسطی را انجام دهند می توانند انواع خودرو ها را از این مجموعه با اطمینان تهیه کنند. مرکز دنیای خودرو بر اساس شرایط مشتریانش ، شرایط مختلفی را برای پیش پرداخت و اقساط در نظر می گیرد . مبلغ کلی خودرو بر اساس مبلغ و بازه ی اقساط و مبلغ اولیه ، تعیین می شود. شما در زمان خرید اقساطی خودرو از مرکز دنیای خودرو ، لیستی از خودرو ها را در اختیار دارید که می توانید مبالغ و شرایط آن ها را بررسی کنید و سپس با توجه به شرایط خود برای خرید خودرو تصمیم گیری کنید . قیمت خودرو ها در این مجموعه بسیار مناسب بوده و با احتساب کمترین میزان سود در نظر گرفته شده است بنابراین شما با اطمینان خرید خودرو را انجام می دهید.

https://donyaekhodro.com/

بنر های صفحه اصلیبنر های صفحه اصلی2بنر های صفحه اصلی3بنر های صفحه اصلی4بنر های صفحه اصلی5بنر های صفحه اصلی6123