امروز شنبه 8 ارديبهشت 1403 ساعت 18 : 17 دقیقه
تحصیل در انگلستان و مدارک مورد نیاز

تحصیل در انگلستان و مدارک مورد نیاز

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | شنبه 16 دی 1402 در ساعت 0 : 0 دقیقه |

شاید شما هم به این فکر افتاده باشید که برای ادامه ی تحصیل به خارج از کشور باشید. احتمالا به تحصیل در کشور انگلستان نیز فکر کرده اید. در این مقاله می خواهیم به تحصیل در انگلستان بپردازیم. انگلستان به دلیل قدرت و موقعیت خوبی که دارد همواره یکی از اصلی ترین مقاصد برای مهاجرین بوده است. انگلستان کشوری دارای موقعیت عالی از نظر سیاسی ، اجتماعی و اقتصادی است و مهاجران زیادی را می پذیرد. زبان رسمی این کشور یکی از موارد مهم در انتخاب این کشور می باشد. همچنین انگلستان از نظر موقعیت جغرافیایی به ایران نزدیک بوده و افراد می توانند رفت و آمد آسان تری داشته باشند. کشور انگلستان دارای دانشگاه ها برتر دنیا است و تحصیل در این دانشگاه ها شامل داشتن مدرک معتبر خواهد بود. تحصیل در انگلیس در بازه ی زمانی کوتاه تری نسبت به تحصیل در کشور های دیگر از جمله ایران می باشد. در این کشور افراد در حدود 3 سال درمقطع کارشناسی و 1 سال  در مقطع کارشناسی ارشد تحصیل می کنند که در زمان و هزینه ها صرفه جویی خواهد شد و افراد بسیار زودتر به بازار کار ورود پیدا می کنند. بنابراین کشور انگلستان دارای مزایای زیادی است که موجب شده آرزوی افراد زیادی ، تحصیل در این کشور باشد.

 موسسۀ بین المللی راد به عنوان یکی از معتبرترین مراکز مهاجرتی ، تمامی اطلاعات لازم را درباره ی مهاجرت تحصیلی ، مهاجرت کاری، اخذ اقامت دائم و... به شما ارائه می کند. با تماس با مشاورین ما می توانید اطلاعات و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

تحصیل در انگلستان

مهم‌ترین ویژگی‌ های تحصیل در انگلستان عبارتند از:

  • امکان کار حین تحصیل
  • دوره‌ های تحصیلی کوتاه‌تر
  • امکان اقامت تا ۲ سال بعد از تحصیل
  • ویزای همراه آسان

دوره ‌های کوتاه ‌تر تحصیل در انگلیس

همان طور که گفتیم یکی از مزایای تحصیل در انگلیس، دوره های کوتاه تحصیل در این کشور است که می تواند بسیار مهم باشد زیرا افراد تایم کمتری را به تحصیل در انگلستان می پردازند و بسیار زود تر به بازار کار ورود پیدا می کنند و هزینه ی کمتری برای تحصیل می پردازند. به طوری که برای مقطع کارشناسی نیاز به گذراندن دوره ی 3 ساله به جای 4 ساله است. همچنین کارشناسی ارشد در این کشور در زمان 1 سال به جای 2 سال انجام می شود. در مقطع دکتری نیز برای دریافت مدرک در زمان سه سال و نیم به جای دو سال و نیم الی سه سال و نیم زمان نیاز است بنابراین تحصیل در انگلستان ، در زمان کوتاه تری انجام می گیرد.

موسسۀ بین المللی راد از مراکز امور مهاجرتی است که می تواند برای تحصیل در خارج از کشور ، دریافت ویزای کاری ، اخذ اقامت دائم و به طور کلی تمام موارد مرتبط با مهاجرت به شما کمک کند.

تحصیل در انگلستان

امکان کار حین تحصیل در انگلیس

با تحصیل در انگلستان  ، محصلان می توانند به کار بپردازند. افراد در کنار تحصیل ، می توانند در داخل یا خارج از دانشگاه به کار بپردازند که از مزیت های مهم تحصیل در انگلیس به حساب می آید. اما در صورتی که بسیاری از کشور ها اجازه ی کار را در خارج از دانشگاه نمی دهند. شما می توانید در طول ترم هفته‌ ای ۲۰ ساعت کار کنید. بنابراین افراد می توانند با کار کردن در کنار تحصیل ، مخارج تحصیل و زندگی را تامین کنند.  

ویزای همراه آسان در انگلستان

از موارد مهم در تحصیل در انگلستان ، ویزای همراه است. بسیاری از افرادی که به تحصیل در انگلستان می پردازند، خانواده ی خود را به همراه می برند. بنابراین ویزای همراه از موارد مهمی است که باید به آن توجه داشته باشید. زمانی که شما ویزای تحصیلی به انگلستان را دریافت می کنید، در بسیاری از کشور ها برای همراه بردن همسر و فرزندان سختی زیادی وجود دارد اما در انگلستان به این صورت نمی باشد و فرزندان زیر 16 سال دارای تحصیل رایگان هستند. همچنین همسر فرد نیز در انگلستان می تواند به کار تمام وقت بپردازد.

امکان اقامت تا ۲ سال بعد از تحصیل در انگلیس

بسیاری از افرادی که به تحصیل در انگلستان می پردازند ، می خواهند اقامت دائم دریافت کنند. بنابراین افرادی که می خواهند اقامت دائم دریافت کنند نیز می توانند از طریق تحصیل ، نسبت به اخذ اقامت دائم اقدام کنند. در صورتی که تمایل به زندگی در انگلستان داشته باشید نیاز است که بتوانید شغل مناسبی را پیدا کنید تا پس از آن ویزای تحصیل را به ویزای کاری تبدیل کنید. بنابراین یکی از موارد مهمی که افراد به آن دقت زیادی دارند پیدا کردن کار پس از تحصیل است. در انگلستان می توانید در طول 2 سال کار پیدا کنید و زمان کافی برای پیدا کردن کار خوب را در اختیار دارید. بنابراین در صورتی که بتوانید در این بازه کار پیدا کنید بسیار عالی خواهد بود و پس از قرارداد با شرکت مورد نظر برای تحصیل در انگلستان در حدود 5 سال می توانید اقدام به دریافت اقامت دائم نمایید. پس از چند سال نیز می توانید نسبت به دریافت پاسپورت انگلستان اقدام کنید که می تواند مزایای بسیار عالی برای شما باشد.

هزینه تحصیل و زندگی در انگلیس

هزینه ی تحصیل در انگلیس یکی از موارد مهمی است که افرادی که قصد مهاجرت دارند باید از آن اطلاع داشته باشند. تحصیل در انگلیس برای مهاجران رایگان نبوده و افراد باید شهریه پرداخت کنند. هزینه ی تحصیل در انگلستان برای رشته های مختلف و در دانشگاه های مختلف به شکل متفاوت از هم است. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر درباره ی هزینه های تحصیل در انگلیس، کارشناسان ما به شما اطلاعات لازم را ارائه می دهند. این مجموعه قطعا بهترین خدمات دهی را به شما عزیزان ارائه می دهد.

مدارک لازم برای اخذ پذیرش دانشگاه

  • رزومه تحصیلی
  • انگیزه ‌نامه
  • توصیه ‌نامه مدارک مقاطع قبلی
  • نمره زبان
  • مدارک مربوط به وضعیت خدمت
  • نامه تمکن مالی
  • گذرنامه
  • شناسنامه
  • کارت ملی
  • عکس

تحصیل در انگلستان در بهترین دانشگاه های دنیا

در انگلستان دانشگاه های معتبری وجود دارد که می توانید در این دانشگاه ها تحصیل کنید. با تحصیل در انگلستان و در چنین دانشگاه هایی شما مدرک معتبری را دریافت خواهید کرد. در دانشگاه های انگلیس انواع رشته ها تدریس می شود که با قبولی در این دانشگاه ها می توانید در شرایط عالی و با سیستم آموزشی در سطح بالا تحصیل نمایید. به همین دلیل است که افراد زیادی می خواهند که در این کشور به تحصیل بپردازند. همچنین انگلیس انواع رشته های جدید را نیز به دانشجویان ارائه می کند. سطح علمی دانشگاه های انگلستان بسیار بالا بوده و به همین دلیل است که این دانشگاه ها در سراسر جهان شناخت شده هستند.

تحصیل در انگلستان

شرایط تحصیل در انگلیس

برخی از کشور ها برای تحصیل مهاجران شرایط خاصی را در نظر می گیرند. شرایط تحصیل در انگلستان به صورت دیگری است. برای تحصیل در مدارس انگلستان متقاضی باید دارای سن پایین تر از 18 سال باشد. برای تحصیل در دانشگاه های انگلستان ، محدودیتی در نظر نگرفته شده است. اما برای تحصیل در دانشگاه ها نیاز است که ویزا دریافت کنید. برای دریافت ویزا برای تحصیل در مقطع کارشناسی حداکثر سن 20 تا 21 سال می باشد و برای کارشناسی ارشد تا 25 سال و برای دکتری نیز محدودیتی وجود ندارد. بنابراین با توجه به این موارد شما می توانید نسبت به دریافت ویزا و تحصیل در انگلیس اقدام کنید.

https://digivisa.ir/

بنر های صفحه اصلیبنر های صفحه اصلی2بنر های صفحه اصلی3بنر های صفحه اصلی4بنر های صفحه اصلی5بنر های صفحه اصلی6123