امروز جمعه 31 فروردين 1403 ساعت 23 : 58 دقیقه
نایلون حبابدار ضربه گیر چیست؟

نایلون حبابدار ضربه گیر

10 / 10
از 2 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | چهارشنبه 30 آذر 1401 در ساعت 0 : 0 دقیقه |

یکی از نایلون های پر کاربرد در صنعت بسته بدی نایلون حبابدار می باشد. نایلون حبابدار، نایلونی دارای ویژگی های منحصر به فرد است که به منظور بسته بندی انواع کالا های حساس و شکستنی از آن استفاده می شود. نایلون ضربه گیر ،نایلونی پوشیده از حباب بر روی سطحش است که نقش ضربه گیر را دارند. نایلون ضربه گیریکی ازمتریال بسیار خوب و کاربردی برای بسته بندی است که از شکستگی کالا ها در حین جابجایی جلوگیری می کند. نایلون حباب دار برای بسته بندی انواع محصولات بزرگ و کوچک به کار می رود. این نایلون با توجه به ابعاد وندازه حباب دارای تنوع زیادی است که باید متناسب با محصولات مورد نظر انتخاب شود.

از نایلون حبابدار ضربه گیر ضد استاتیک برای کالا های الکترونیکی مورد استفاده قرار می گیرد. پاکت های حبابدار یکی از انواع نایلون حباب دار است که دارای لبه های مهر و موم شده بوده و برای بسته بندی ها بسیار آسان خواهد بود.

مرکز دریا پلاستیک پخش نایلون های بسته بندی مانند نایلون ضربه گیر را ارائه می نماید و با مراجعه به سایت دریا پلاستیک می توانید محصولات را مشاهده نموده و نسبت به خرید اقدام نمایید.

استفاده از نایلون حبابدار به عنوان عایق

نایلون حباب دار علاوه بر کاربردی که در صنعت بسته بندی دارد و از آن برای بسته بندی انواع کالا ها استفاده می شود ، به عنوان عایق نیز به کار می رود. این نایلون با توجه به عایق بودنش در مقابل تغییرات دما می تواند بسیار کاربردی واقع شود. از نایلون حبابدار ضربه گیر برای عایق خانه و وسیله ها می توان استفاده کرد. از مزیت های مهم این نایلون این است که در زمان استفاده از نایلون حبابدار به عنوان عایق شما می توانید در ابعاد دلخواه آن را برش داده و مورد استفاده قرار دهید. این نایلون عایقی سبک است که به راحتی می توان آن را به مکان های دیگر انتقال داد. از پلاستیک حبابدار می توان چندین بار استفاده کرد. در واقع تا زمانی که حباب های این نایلون سالم است می توان از نایلون حبابدار بهره برد. مجموعه ی دریا پلاستیک عرضه کننده ی انواع نایلون حباب دار است که تنوع بالایی از این نایلون را ارائه می کند و می توانید خرید نایلون ضربه گیر را به صورت تلفنی انجام دهید.

نایلون حباب دار

ایا نایلون حبابدار قابل بازیافت است؟

نایلون حبابدار سازگار با محیط زیست است و به همین دلیل قابلیت بازیافت دارد. بنابراین این نایلون به محیط زیست صدمه نمی زند  و پس از استفاده بازیافت شده و برای مصارف مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. این نایلون می تواند چندین بار مورد استفاده قرار گرفته و پس از آن نیز جمع آوری شده و بازیافت شود.  

خرید نایلون ضربه گیر

در صورتی که می خواهید خرید نایلون حبابدار را انجام دهید  باید حتما به مراکز معتبری چون مرکز دریا پلاستیک مراجعه کنید تا بتوانید انواع نایلون های حباب دار را با کیفیت بالا تهیه نمایید. این مجموعه انواع نایلون های بسته بندی را با کیفیت بسیار عالی و قیمت ارزان ارائه می کند. امروزه فروشندگان نایلون ضربه گیر به صورت اینترنتی محصولاتشان را عرضه می نمایند. فروش اینترنتی این امکان را برای فروشندگان ایجاد می کند تا بتوانند به تمامی مشتریانشان خدمات رسانی نمایند همچنین متقاضیان خرید پلاستیک حبابدار نیز می توانند از طریق اینترنت به فروشگاه مورد نظرشان مراجعه کرده و خرید راحتی را تجربه کنند. خرید نایلون حباب دار به صورت اینترنتی برای افرادی که از فروشگاه ها دور هستند مزیت بزرگی است. در خرید اینترنتی نیازی به مراجعه به تک تک فروشگاه ها برای یافتن محصول مورد نظر خود نیست و در کوتاه ترین زمان می توانید خریدتان را انجام دهید.

تایلون حبابدار

فروش نایلون حبابدار با قیمت ارزان

قیمت نایلون حبابدار ضربه گیر با توجه به کیفیت، بعاد، نوع، اندازه حباب، تعداد لایه و... در نظر گرفته می شود بنابراین می توانید این نایلون را با قیمت های مختلف در بازار بیابید. تولید کنندگانی که عرضه ی مستقیم پلاستیک حبابدار را انجام می دهند و نایلون ضربه گیر را به صورت مستقیم به دست مصرف کنندگان می رسانند، بهترین گزینه برای خرید نایلون ضربه گیر با قیمت ارزان می باشند. شرکت دریا پلاستیک از مراکز معتبر ارائه دهنده ی انواع نایلون های بسته بندی از جمله نایلون ضربه گیر می باشد که بدون واسطه محصولاتش را عرضه می نماید و با خرید از این مجموعه می توانید با قیمت ارزان تر خریدتان را انجام دهید همچنین دریا پلاستیک در کنار قیمت ارزان ، محصولات مرغوبی را ارائه می دهد. برای خرید نایلون ضربه گیر با قیمت ارزان و کیفیت عالی به سایت دریا پلاستیک مراجعه کرده و با همکاران ما تماس بگیرید.

مواد مورد استفاده در نایلون حبابدار

در ساخت نایلون حباب دار از مواد پلی اتیلنی استفاده می شود. لایه ای نایلون پلی اتیلن حاوی صد ها جیب هوا است که این جیب های هوا مانند بالشتک هایی در مقابل ورود ضربه به کالا ها جلوگیری نموده و محصولات سالم به دست مشتریان می رسد. امروزه استفاده از نایلون ضربه گیر را در بسیاری از بسته ها مشاهده می کنیم و این نایلون با توجه به مزایای زیادی که دارد مورد توجه کارخانجات قرار گرفته است. از نایلون حبابدار برای پوشش دهی به لوازم نیز در زمان جابجایی و اسباب کشی استفاده می شود.

مزایای نایلون حبابدار

  • استفاده آسان
  • امکان برش به اندازه مورد نیاز
  • مقاومت و دوام بالا
  • عایق مناسب
  • شفاف بودن بسته ها
  • وزن سبک

کاربرد نایلون ضربه گیر

نایلون حبابدار از نایلون های پر کاربرد است که برای پوشش دهی به کالا ها مورد استفاده قرار می گیرد. این پوشش ارزان قیمت بوده و بسیار کاربردی می باشد. در واقع نایلون حبابدار ضربه گیر بسته بندی بسیار خوبی را ایجاد خواهد کرد که از محصولات حفاظت می نماید. سطح داخلی پلاستیک حبابدار صاف و لطیف بوده و سطح خارجی پوشیده از حباب است. این نایلون پلی اتیلنی برای انواع کالا های مختلف مانند محصولات چوبی ، شیشه ای ، لوازم خانگی، لوازم برقی، ظروف و... مورد استفاده قرار می گیرد. نایلون حبابدار نایلونی شفاف و ضربه گیر است که ضربه گیری آن به دلیل وجود حباب های هوا در آن می باشد. مهم ترین ویژگی نایلون حبابدار ضربه گیر که موجب تمایز آن با سایر نایلون ها شده ، ضربه گیری قوی آن می باشد که موجب شده بتوان کالا های حساس و شکستنی را به راحتی حمل و نقل نمود و بدین ترتیب آسیبی به محصولات وارد نمی شود.

نایلون حبابدار

این نایلون ها را می توان در ابعاد مختلف تهیه کرد زیرا نایلون ضربه گیر برای بسته بندی انواع کالا ها مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین حباب هایی که بر روی نایلون ضربه گیروجود دارد متناسب با ابعاد آن می باشد به اینصورت که از نایلون حباب دار با حباب های ریز برای کالا های کوچک و از نایلون حبابدار با حباب های بزرگ تر برای کالا های بزرگتر استفاده می شود. شفاف بودن بسته ها یکی از ویژگی های بسیار خوب این نایلون ها می باشد و می توان داخل بسته ها را مشاده کرد که مزایایی مانند جلوگیری از اشتباه بودن بسته را خواهد داشت. وزن سبک نایلون ضربه گیر موجب می شود که بسته های نهایی بسیار سبک باشد و در نهایت جابجایی بسته ها بسیار آسان خواهد بود. همچنین حجم بسته ها از مزیت مهم بسته بندی با نایلون حباب دار می باشد. استفاده از نایلون ضربه گیر بسیار ساده بوده و نیازی به دستگاه خاصی ندارید و می توانید از انواع رول نایلون حباب دار و یا نایلون حبابدار پاکتی استفاده می کنید.                                                                                                                                                                                                                               

 https://daryapelastic.com/

بنر های صفحه اصلیبنر های صفحه اصلی2بنر های صفحه اصلی3بنر های صفحه اصلی4بنر های صفحه اصلی5بنر های صفحه اصلی6123