امروز یکشنبه 9 ارديبهشت 1403 ساعت 9 : 1 دقیقه
ریموت کنترل جرثقیل برند SAGA و کاربرد آن

ریموت کنترل جرثقیل برند SAGA و کاربرد آن

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | چهارشنبه 6 دی 1402 در ساعت 0 : 0 دقیقه |

ساگا تایوان از برند های معتبر و با کیفیت در حوزۀ ساخت ریموت کنترل های صنعتی است. این کمپانی با تولید با کیفیت ترین ریموت ها توانسته یکی از برند های شناخته شده در جهان باشد. یکی از محصولات ساگا تایوان ، ریموت کنترل جرثقیل برند SAGA   است که برای انواع جرثقیل ها ساخته شده است. برای جرثقیل هایی همچون جرثقیل های تاورکرین ، سقفی ، بازویی ، دروازه ای همچنین میکسر ها و بالابر ها و بسیاری از ماشین آلات صنعتی می توان از این ریموت ها بهره برد.

در هنگام بارگیری جرثقیل در ابتدا کاربر یا اپراتوری که جرثقیل را هدایت میکرد در داخل کابین قرار می گرفت اما امروزه با اسفاده از ریموت کنترل جرثقیل برند SAGA ، کاربر در فاصله ی دور تر از جرثقیل قرار گرفته و این ماشین را کنترل می کند. هدایت از راه در دارای مزایای زیادی است و اپراتور می تواند به دور از ماشین و بار و احتمال آسیب به کار بپردازند. همچنین دید کاربر بالا رفته و می تواند از تمام جانب امور را کنترل کند و کار ها نیز با سرعت بالاتری انجام می گیرد. در صنایع مختلف از ریموت کنترل ساگا استفاده می شود. صنایعی از قبیل فولاد و ذوب فلزات پتروشیمی ، اسکله ها و کارخانه های اتومبیل سازی و ... از ریموت کنترل جرثقیل برند SAGA به دلیل کنترل از راه دور و بهره وری بهتر و ایمنی بالا در کار استفاده می کنند.

گروه تجهیزات افرا از مراکز فروش ریموت کنترل ساگا است که انواع ریموت ها را با مناسب ترین قیمت ارائه می کند. به منظور خرید ریموت کنترل ساگا از طریق این مجموعه می توانید ریموت هایی با کیفیت و اصل را برای تجهیزات خود تهیه نمایید.

ریموت کنترل ساگا

ریموت کنترل جرثقیل برند SAGA چیست؟

ریموت کنترل ساگا وسیله ای است که به اپراتور اجازه می دهد تا بتواند از راه دور هدایت جرثقیل را انجام دهد. هدایت و کنترل حرکت جرثقیل به صورت بی سیم توسط اپراتور انجام می گیرد. ریموت کنترل جرثقیل SAGA شامل واحد فرستنده است که به واحد گیرنده در جرثقیل اطلاعات را می فرستد. این کار با فشردن کلید های روی ریموت کنترل جرثقیل برند SAGA انجام می گیرد و می توان عملیاتی مانند بلند کردن، پایین آوردن، چرخش و غیره را با استفاده از جرثقیل انجام داد.

افزایش ایمنی از مهم ترین مزایای استفاده از ریموت کنترل ساگا است. در واقع با استفاده از ریموت کنترل جرثقیل برند SAGA ، حفاظت از کاربر انجام می گیرد. جابجایی بار و انتقال آن ممکن است مشکلاتی را ایجاد کند و برای افزایش ایمنی به هنگام جابجایی کالا ها بهتر است که کاربر در فاصه ی مناسب و در ایمنی کامل قرار گیرد. فروش ریموت کنترل ساگا در مدل های متنوع عرضه شده است و افراد می توانند متناسب با تجهیزات از نوع مناسبی از ریموت کنترل ساگا استفاده کنند.

انواع ریموت کنترل ساگا

ریموت کنترل جرثقیل برند SAGA انواع مختلفی دارد و برند ساگا تنوع بالایی از ریموت ها را برای تجهیزات مختلف طراحی کرده است و کیفیت محصولات این برند برای مصرف کنندگان ثابت شده است. انواع ریموت کنترل ساگا با توجه به مدل جرثقیل، کاربرد و ترجیح کاربر ساخته شده است. بنابراین با توجه به جرثقیل و کارایی ریموت می توانید خرید ریموت کنترل جرثقیل برند SAGA  را در نوع مناسب انجام دهید. ریموت کنترل جرثقیل برند SAGA  دارای ویژگی های خاصی است که از این ویژگی های خاص می توان به دکمه های توقف اضطراری، نمایشگر های LCD، قابلیت ثبت داده ها، پرش فرکانس خودکار و... اشاره کرد.

ریموت کنترل ساگا

دستگاه های ریموت کنترل جرثقیل ساگا مورد تایید استاندارد CE اتحادیه اروپا و FCC آمریکا است. ریموت کنترل جرثقیل برند SAGA دارای ویژگی های خاصی است و به همین دلیل مورد توجه خریداران این ریموت ها قرار گرفته است. ریموت کنترل جرثقیل SAGA  دارای برند حداقل 100 متر در مکان های دارای نویز و برد حداکثری تا 150 متر است بنابراین کاربر آزادی عمل زیادی دارد. ریموت کنترل ساگا دارای IP65 است و ضد آب می باشد.

مشخصات ریموت کنترل جرثقیل SAGA 

ریموت کنترل جرثقیل برند SAGA  دارای استاندارد های معتبر مانند FCC امریکا و CE اروپا می باشد. این نوع ریموت دارای مشخصات ویژه ای است. در ادامه به مشخصات ریموت کنترل ساگا اشاره می کنیم:

  • برد عملیاتی 100 متر
  • قاب صنعتی ضد ضربه
  • عملکرد بالا در دما های مختلف
  • کابل شماره گذاری برای نصب آسان
  • مقاومت بالا در مقابل شوک و ارتعاش
  • مصرف کم و استفاده از باتری قلمی
  • داشتن کد شناسایی اختصاصی برای عدم تداخل با دستگاه های رادیویی
  • قابلیت کار با ولتاژ های مختلف

مزایای استفاده از ریموت کنترل جرثقیل برند SAGA 

استفاده از ریموت کنترل ساگا دارای مزایای زیادی است و به همین دلیل امروزه در بسیاری از تجهیزات صنعتی از ریموت استفاده می شود. در ادامه به مزایای استفاده از ریموت کنترل جرثقیل برند SAGA می پردازیم:

  • حذف هزینه های تعویض کابل و کلید آویز
  • امکان انتخاب زاویه انتقال کالا ها و تسلط بیشتر
  • جلوگیری از خطرات الکتریسیته
  • حفاظت از اپراتور به دلیل دور بودن بار

خرید ریموت کنترل جرثقیل برند SAGA 

برای خرید ریموت کنترل جرثقیل برند SAGA از طریق سایت گروه تجهیزات افرا می توانید انواع ریموت کنترل جرثقیل برند SAGA مورد نظر خود را به راحتی و به صورت انلاین تهیه کنید . این مجموعه فروش ریموت کنترل ساگا را با مناسب ترین قیمت ارائه می کند. برای خرید ریموت کنترل جرثقیل برند SAGA با مناسب ترین قیمت می توانید از این مجموعه محصولاتی با کیفیت را همراه با قیمت ارزان تهیه کنید. گروه تجهیزات افرا قطعا یکی از بهترین و معتبرترین مراکز فروش ریموت کنترل جرثقیل برند SAGA است که انواع مدل های ریموت ها را متناسب برای کاربرد های مختلف عرضه می کند.  برای خرید ریموت کنترل ساگا از طریق سایت این مجموعه به صورت اینترنتی اقدام به خرید مدل مناسبی از ریموت کنترل ساگا نمایید.

فروش ریموت کنترل ساگا به صورت اینترنتی

فروش ریموت کنترل ساگا از طریق سایت مجموعه گروه تجهیزات افرا به صورت اینترنتی انجام می گیرد و افراد می توانند با مراجعه به سایت این مجموعه می توانند نسبت به خرید ریموت کنترل ساگا در نوع اصلی اقدام نمایند. برای خرید ریموت کنترل جرثقیل برند SAGA نیاز است که حتما به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید تا بتوانید نوع اصلی و با کیفیت این ریموت ها را تهیه کنید به همین دلیل به شما پیشنهاد می کنیم به سایت گروه تجهیزات افرا مراجعه کنید و خرید ریموت کنترل جرثقیل برند SAGA را به صورت ایمن انجام دهید. این مجموعه قطعا بهترین خدمت دهی را به شما عزیزان ارائه خواهد داد.

ریموت کنترل ساگا

قیمت ریموت کنترل جرثقیل برند SAGA

ریموت کنترل ساگا یکی از بهترین و شناخته شده ترین برند های ریموت موجود در بازار است. ریموت کنترل جرثقیل برند SAGA دارای قیمت مناسبی نسبت به برند های هم رده است. برای بهره مندی از مناسب ترین قیمت ریموت کنترل ساگا از طریق سایت گروه تجهیزات افرا اقدام به خرید ریموت کنترل جرثقیل برند SAGA نمایید. فروش ریموت کنترل جرثقیل برند SAGA از طریق این مجموعه در نوع اورجینال ارائه می شود و مرکز گروه تجهیزات افرا یکی از معتبرترین مراکز عرضه کننده ی محصولات ساگا تایوان می باشد. برای سفارش ریموت کنترل جرثقیل برند SAGA از طریق تماس با همکاران ما می توانید انواع ریموت مورد نظر خود را به صورت مطمئن تهیه کنید.

 https://afraremote.com/

بنر های صفحه اصلیبنر های صفحه اصلی2بنر های صفحه اصلی3بنر های صفحه اصلی4بنر های صفحه اصلی5بنر های صفحه اصلی6123