امروز چهارشنبه 6 تير 1403 ساعت 2 : 55 دقیقه
سنسور القایی و عملکرد آن

سنسور القایی و عملکرد آن

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | شنبه 19 خرداد 1403 در ساعت 0 : 0 دقیقه |

سنسور ها انواع مختلفی دارند و یکی از آن ها سنسور القایی است که در دسته بندی سنسور های بدون تماس قرار می گیرد. سنسور های بدون تماس نوعی از سنسور هایی هستند که با نزدیک شدن به قطعه می تواند آن را حس کند. این نوع از سنسو ها دارای کاربرد وسیعی در صنایع هستند. سنسور های بدون تماس همچون سنسور القایی می توانند موقعیت اجسام را در کنار خود حس کنند. در ادامه می خواهیم به سنسور القایی و مزایا و ویژگی های آن بپردازیم.

فروش سنسور القایی توسط مرکز تهران اتوماسیون در تنوع بالا در نظر گرفته شده است و این مجموعه شرایطی را برای خرید سنسور القایی به صورت آنلاین برای مشتریان فراهم نموده است. از طریق سایت و تماس با کارشناسان ما می توانید درباره ی محصولات مشاوره دریافت نمایید و سفارشتان را ثبت نمایید.

فروش سنسور القایی

سنسور القایی چیست؟

سنسور القایی ، دستگاهی برای شناسایی فلزات می باشد که بسیار کاربردی است. زمانی که فلزات در محدوده ی سنسور القایی قرار می گیرند، در میدان مغناطیسی تاثیر گذاشته و به این صورت سنسور القایی  متوجه فلز شده و در ادامه عملکرد هایی که لازم است انجام می گیرد. سنسور القایی به این صورت کار می کند که عملی که قابل اندازه گیری است را به معادل الکتریکی تبدیل می نماید. سنسور با پردازش شیء می تواند مشخص کند که آیا موجودیت دارد یا خیر. این سنسور بدون نیاز به تماس فیزیکی قادر می باشد تا تشخیص لازم را بدهد. بنابراین بدون تماس بودن سنسور القایی موجب عدم ایجاد اصطکاک و فرسایش می شود و به همین دلیل این قطعه دارای دوام بالایی است. یکی از ویژگی های سنسور القایی این است که در محیط های آلوده به روغن ، خاک و گریس کار می کند.  سنسور القایی به منظور شناسایی فلزات بدون تماس به کار می روند. سنسور های القایی از نظر اندازه، بدنه ، سنسینگ، نوع سیم کشی و... دارای تنوع هستند. سنسور القایی با طراحی های مختلف و اهداف مختلف در بازار به فروش می رسند. در کاربرد های مختلف از جمله بسته بندی نوشیدنی ، ماشین پرس کفش ، کامیون ، خودرو و... از سنسور القایی استفاده می شود. همچنین استفاده از سنسور القایی در بخش رباتیک و خطوط مونتاژ بسیار زیاد است. سنسور القایی دارای دقت و حساسیت بالایی است. این سنسور ها طوری طراحی شده اند که هم دقت بالایی دارند و هم در شرایط محیطی مختلف قادر به کار کردن هستند.

مرکز تهران اتوماسیون یکی از مراکز معتبر و تخصصی در زمینه ی فروش سنسور القایی و سایر سنسور ها می باشد. از طریق این مجموعه می توانید خرید سنسور القایی و تجهیزات اتوماسیون صنعتی را با بهترین کیفیت و قیمت انجام دهید.

کاربرد سنسور القایی

سنسور القایی یکی از انواع سنسور های بدون تماس است که با استفاده از الکترومغناطیس یا اندازه گیری توانایی مشخص نمودن فلزات را دارد. در سنسور جریان الکترومغناطیسی ایجاد می شود که شامل میدانی است که اگر فلزات در این میدان قرار گیرند، بی نظمی در میدان مغناطیسی ایجاد می شود و تداخل ایجاد می گردد. بنابراین این خاصیت برای شناسایی فلزات به کار می رود. در صنایع از این سنسور استفاده ی زیادی می شود و برای بخش های مختلف برای شناسایی فلزات این نوع سنسور کاربرد گسترده ای دارد. سنسورهای القایی برای تشخیص موقعیت اجسام فلزی به کار می رود به طوری که در صنایعی مانند صنایع الکترونیک، مکانیک، اتومبیل، پلاستیک یا مواد غذایی و دیگر می توان از آن بهره برد. سنسور القایی می تواند هم در شرایط سخت کار کند و هم در شرایط حساسس و با دقت بالا. در بخش اتوماسیون صنعتی استفاده ی زیادی از این سنسور ها مشاهده می شود.

فروش سنسور القایی

انواع سنسور القایی

سنسور القایی با تنوع زیادی به تولید می رسد که برای استفاده از این سنسور ها باید نوع مناسب با استفاده ای که از آن دارید را تهیه کنید. این سنسور ها از نظر فاصله ی دید سنسور ها با یکدیگر متفاوت هستند و همچنین تعداد سیم های به کار رفته در آن ها متفاوت است. سنسور های القایی در محدوده ی دمای کارکرد مختلف می توانند مورد استفاده قرار گیرند. یکی از تفاوت های سنسور های القایی با یکدیگر ، سرعت یا فرکانس کاری آن می باشد. همچنین این سنسور ها از نظر خوج نیز دارای تفاوت هایی با هم می باشند. روش سنسور القایی توسط مرکز تهران اتواسیون با کیفیت بسیار بالا ارائه می شود. در صورت نیاز به خرید سنسور القایی با قیمت مناسب و عملکرد عالی از طریق سایت تهران اتوماسیون ، انواع سنسور های مورد نظر را تهیه کنید.  

خرید سنسور القایی

خرید سنسور القایی بسیار مهم است و باید در نوع مناسب تهیه شود. استفاده از سنسور القایی در صنایع مختلف انجام می گیرد و کاربرد گسترده ای را از این سنسور ها مشاهده می کنیم. خرید سنسور القایی را از تهران اتوماسیون با مناسب ترین قیمت انجام دهید. این مجموعه فروش سنسور القایی را در تنوع بالا و در برند های معتبر در نظر گرفته است. فروش سنسور القایی با مناسب ترین قیمت از طریق این مجموعه انجام می گیرد. در صورتی نیاز به خرید سنسور القایی از طریق سایت تهران اتوماسیون امکان خرید آنلاین را دارید. قیمت سنسور القایی به موارد مختلفی بستگی دارد. هر یک از سنسور ها با توجه به کیفیت ساخت، برند، نوع و عملکرد دارای قیمت گذاری مختلف هستند. برای خرید سنسور القایی باید ابتدا فروشگاهی معتبر را بیابید تا بتوانید سنسور القایی را در نوع با کیفیت تهیه کنید. همان طور که اشاره کردیم سنسور القایی دارای تنوع بوده و هر یک با دیگری دارای تفاوت هایی می باشد به همین دلیل هر یک از این تفاوت ها می تواند در قیمت سنسور القایی موثر باشند. مرکز تهران اتوماسیون یکی از مراکز معتبری است که سال ها در زمینه ی تجهیزات اتوماسیون صنعتی دارای فعالیت است و می تواند بهترین خدمات دهی را به شما ارائه کند.

فروش سنسور القایی

فروش سنسور القایی

سنسور القایی دارای مزایای زیادی است که موجب شده این سنسور ها کاربرد گسترده ای در صنعت داشته باشند. یکی از مزایای سنسور القایی ، کیفیت بالایی آن است. این سنسور ها دارای سرعت سوئیچینگ بالایی هستند. سنسور القایی دارای دقت بالایی است و نصب آسانی هم دارد. سنسور القایی دارای تکرارپذیری بالایی می باشد. نگهداری از سنسور القایی بسیار آسان و رایگان است. از موارد مهم دیگر درباره ی سنسور القایی، قیمت ارزان آن است. سنسور القایی دارای دوام و ماندگاری بالایی است و سازگاری زیادی با شرایط سخت دارد و موجب شده بتوان در محیط های مختلف از سنسور القایی استفاده نمود. سنسور القایی در مقابل شرایط محیطی سخت و محیط هایی که دارای الودگی و گرد و غبار است ، کاربردی می باشد.

سنسور القایی توسط تولید کنندگان مختلف به تولید می رسد و این سنسور ها از کیفیت مختلف برخوردارند به همین دلیل برای خرید سنسور القایی حتما به مراکز معتبر مراجعه نمایید. تنوع سنسور القایی زیاد است و به همین دلیل نیاز است پیش از خرید سنسور القایی اطلاعاتی را درباره ی آن به دست آورید. با شناخت بهتر سنسور القایی ، می توانید مدل مناسبی از این سنسور ها را تهیه کنید. این مجموعه فروش سنسور القایی و انواع سنسور ها را به صورت مستقیم و با بهترین قیمت ارائه می دهد. برای خرید سنسور القایی با همکاران ما در مجموعه ی تهران اتوماسیون تماس حاصل فرمایید.

 

بنر های صفحه اصلیبنر های صفحه اصلی2بنر های صفحه اصلی3بنر های صفحه اصلی4بنر های صفحه اصلی5بنر های صفحه اصلی6123