امروز سه شنبه 28 فروردين 1403 ساعت 9 : 14 دقیقه
شارژ کپسول آتش نشانی در تهران

شارژ کپسول در تهران

10 / 10
از 6 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | پنجشنبه 8 دی 1401 در ساعت 0 : 0 دقیقه |

کپسول های آتش نشانی از تجهیزات ایمنی ساختمان ها به شمار می روند که برای خاموش کردن حریق به کار می رود. کپسول آتشنشانی اگر به درستی به کار گرفته شود و شارژ کپسول آتش نشانی به موقع انجام گیرد، موجب جلوگیری از مشکلات زیادی خواهد شد. کپسول های آتش نشانی دارای انواع مختلفی هستند و هر یک برای خاموش کردن مواد قابل اشتعال مختلفی به کار گرفته می شوند.

شارژ کپسول آتشنشانی یکی از موارد مهمی است که کپسول آتش نشانی پیوسته به آن نیاز دارد و در زمان هایی باید نسبت به شارژ کپسول آتش نشانی اقدام نمود. کپسول ها برای هر ساختمانی ضروری هستند زیرا آتش سوزی اتفاقی است که موجب بروز مشکلات زیادی می شود و از این رو با داشتن کپسول آتش نشانی و بهره گیری صحیح از آن می توان از بروز مشکلات زیادی جلوگیری کرد و پیش از آمدن آتش نشانان ، آتش را خاموش کرد و یا از گسترش آن جلوگیری نمود.

مجموعۀ خدمات ایمنی آتش گریز تهران از مراکز فروش کپسول آش نشانی و خدمات شارژ کپسول آتشنشانی می باشد که دارای اعتبار و سابقه ی بالا در این حوزه بوده و بهترین خدمات رسانی را به شما ارائه می نماید.  

هزینۀ شارژ کپسول آتش نشانی

هزینۀ شارژ کپسول آتش نشانی شامل قیمت پودر و مواد به کار رفته ، حمل و نقل و دستمزد مرکز مربوطه می شود. قیمت شارژ کپسول آتش نشانی در هر مجموعه ای می تواند متفاوت از دیگری باشد اما کیفیت از مهم ترین مسائلی است که در قیمت موثر است بنابراین ممکن است مراکزی از مواد بی کیفیت استفاده کند و قیمت های ارزانی را ارائه دهد که گاها مواد از کپسول خارج نمی شوند و یا عملکرد بسیار بدی دارند. به همین دلیل برای شارژ کپسول آتش نشانی، ابتدا باید مجموعه ای معتبر و با سابقه را بیابید. هزینه ی شارژ کپسول آتش نشانی بسیار مناسب بوده و باید دقت داشته باشید که در صورتی که بخواهید کپسول همواره آماده باشد باید نسبت به شارژ کپسول آتش نشانی در دوره های مشخص شده اقدام نمایید. همچنین در صورت استفاده از کپسول نیاز است فورا شار مجدد را انجام دهید زیرا با یکبار استفاده حتی در میزان کم نیز باید شارژ انجام گیرد.

شارژ کپسول آتش نشانی

نکات مهم درباره ی شارژ کپسول آتشنشانی

  • کپسول های آتش نشانی زمانی که دچار آسیب شوند باید حتما تعویض شوند اما در صورتی که سالم باشند می توان شارژ کپسول آتشنشانی را انجام داد.
  • با هر بار استفاده از کپسول آتش نشانی باید نسبت به شارژ مجدد اقدام کنید زیرا فشار کپسول کم شده و برای دفعات بعدی مناسب نخواهد بود. شارژ کپسول آتشنشانی را با توجه به نوع کپسول آتش نشانی انجام دهید زیرا مواد مورد استفاده برای شارژ کپسول آتشنشانی یکی نمی باشد.
  • بازرسی ماهیانه از کپسول آتش نشانی داشته باشید و نیاز است که بدنه و متعلقات کپسول را مورد بررسی قرار دهید تا سالم باشند.
  • مرکز معتبری را برای شارژ دوره ای کپسول آتش نشانی انتخاب کنید که مطمئن باشد.
  • محل نگهداری کپسول آتش نشانی نباید سرد و یا گرم باشد زیرا ممکن است تاثیراتی را در محتویات آن بگذارد.
  • هر گونه خوردگی، شکستگی ، خراب شدگی و... نیاز به تعویض بخش های مختلف کپسول خواهد داشت.
  • کپسول باید پلمب باشد ، در صورتی که پلمب نیست نسبت به شارژ کپسول آتشنشانی به صورت مجدد اقدام نمایید.
  • سیم پلمب باید به صورتی باشد که در زمان نیاز به کپسول به راحتی کنده شود.
  • کپسول های اتش نشانی باید دارای برچسبی حاوی اطلاعات لازم مانند زمان تاریخ شارژ بعدی باشد.

خدمات شارژ کپسول آتش نشانی

امروزه افراد برای بهره گیری از خدمات شارژ کپسول آتشنشانی یا خرید کپسول های آتش نشانی نیازی به مراجعه به مرکز مربوطه ندارند و از طریق سایت سفارش خود را ثبت می کنند. خدمات غیر حضوری موجب شد افراد بسیار راحت تر خرید ها را انجام داده و خدمات را دریافت نمایند. مرکز خدمات ایمنی آتش گریز تهران یکی از مراکز معتبر ارائه دهنده ی خدمات شارژ کپسول آتشنشانی می باشد که خدمات بسیار عالی را به مشتریانش ارائه می دهد. این مجموعه انواع کپسول های نشانی با محتویات مختلف را شارژ نموده و از مواد با کیفیت برای محتویات کپسول استفاده می نماید. در صورت نیاز به شارژ کپسول آتش نشانی در تهران می توانید با مراجعه به سایت مرکز خدمات ایمنی آتش گریز تهران و تماس با همکاران ما ، سفارش شارژ کپسول آتش نشانی را دهید تا شارژ کپسول در زمان کوتاهی انجام گیرد. هزینه های در نظر گرفته در این مجموع بسیار مناسب بوده و این مرکز بهترین خدمات را به شما ارائه خواهد داد.

کپسول های آتش نشانی دارای درصد راندمان می باشند. در صد راندمان به این معنا است که بعد از استفاده از کپسول ها ، درصدی از مواد درون کپسول باقی می ماند که تخلیه نمی شود و باقی می ماند که در زمان انتقال کپسول برای شارژ کپسول آتشنشانی مجدد، محتویات کپسول به صورت کامل خارج شده و محتویات جدید جایگزین آن می گردد. سرعت زمان تخلیه ی کپسول های آتششانی باید به اندازه ی استاندارد لازم باشد یعنی سرعت آن نباید کوتاه باشد و باید زمانی مناسب برای تخلیه وجود داشته باشد تا فرد بتواند به راحتی اطفاء حریق را انجام دهد.

شارژ کپسول آتشنشانی

اهمیت شارژ کپسول آتش نشانی

کپسول های آتش نشانی از وسیله های ضروری است که در هر ساختمای باید از آن استفاده شود فرق نمی کند ساختمان مورد نظر شما مسکونی باشد یا اداری و... باید حتما از کپسول آتش نشانی در نوع مناسب و ظرفیت متناسب با محل مورد نظر استفاده شود. در صورتی که شارژ کپسول آتشنشانی در زمان های لازم انجام نگیرد ، کپسول هیچ عملکردی برای شما نخواهد داشت و عملا استفاده از آن بی فایده خواهد بود بنابراین اهمیت شارژ کپسول به اندازه ی داشتن کپسول است و باید حتما به آن توجه شود. آتش سوزی یکی اتفاق هایی است که می تواند موجب به خظر افتادن مال و جان افراد شود. این اتفاق خبر نمی کند   در زمان وقوع حریق شما زمان کوتاهی فرصت دارید تا آن را خاموش کنید. در زمان حریق در ابتدا حتما به آتش نشانی زنگ زده و سپس خود از کپسول نیز استفاده کنید تا قبل از آمدن آتش نشانان بتوانید حریق را کنترل نمایید و اطفاء حریق را انجام دهید. در هر بار شارژ کپسول آتش نشانی نیازی به تعویض کپسول نمی باشد یعنی اگر کپسول سالم باشد مجدد شارژ خواهد شد اما در صورتی که کپسول  دچار مشکل شده باشد باید مجدد کپسول تهیه شود. امروزه مراکز فروش و شارژ کپسول آتشنشانی  ، خدمات تعمیرات کپسول را نیز ارائه می کنند اما در برخی از موارد تعمیرات می تواند هزینه های زیادی را ایجاد کند که خرید مجدد کپسول با توجه به دوام و طول عمر بالاتر ان به صرفه تر خواهد بود. به همین دلیل در صورتی که کپسول دچار ضرب دیدگی و شکستگی در بخش های مختلف باشد حتما باید خرید دوباره ی کپسول انجام شود . همچنین هرگز به منظور تست از آن استفاده نکنید زیرا همان طور که گفته شد با فشردن اهرم و استفاده از کپسول فشار گاز آن کم شده و نیاز به شارژ مجدد خواهد دشت.

شارژ کپسول

بعضی از انواع کپسول ها تا یکسال اگر استفاده نشده باشند قابلیت استفاده دارند و برخی نیز کمتر که برای اطلاع از تاریخ انقضای محتویات کپسول آش نشانی باید به برچسبی که مرکز خدمات شارژ کپسول آتش نشانی بر روی کپسول چسبانده دقت کنید.

 https://sharjkapsol.com

بنر های صفحه اصلیبنر های صفحه اصلی2بنر های صفحه اصلی3بنر های صفحه اصلی4بنر های صفحه اصلی5بنر های صفحه اصلی6123