امروز شنبه 8 ارديبهشت 1403 ساعت 19 : 42 دقیقه
فروش پنل دوش حمام مدرن و زیبا

فروش پنل دوش حمام مدرن و زیبا

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | ﺳﻪشنبه 27 تير 1402 در ساعت 0 : 0 دقیقه |

افراد زیادی این تفکر را دارند که به دلیل وجود فضای کم در حمام نمی توانند به جزعلم دوش معمولی، از تجهیزات دیگری استفاده نمایند. همچنین بسیاری از افراد به جهت تخریب ، تمایل به استفاده از ماساژور توکار ندارند. اما امروزه انواع پنل دوش حمام جدید به تولید رسیده است که در طراحی های مدرن و خلاقانه ساخته شده است.
فروشگاه علائدین از مراکز معتبر فروش پنل دوش حمام است که بهترین و جدید ترین انواع پنل دوش حمام را با قیمت ارزان ارائه می نماید. محصولات این فروشگاه دارای کیفیت بسیار بالایی هستند. برای خرید پنل دوش حمام می توانید از طریق سایت این مجموعه اقدام نمایید.

پنل دوش حمام


پنل دوش حمام چیست؟


پنل دوش حمام که به آن شاور پنل گفته می شود، متشکل از شیر حمام و انواع ماساژور ها می باشد که این ماساژور ها به صورت روکار نصب می شوند. یکی از مزیت های پنل دوش حمام ، این است که هیچ ردی از اتصالات و لوله ها مشاهده نمی شود و زیبایی زیادی دارد. پنل دوش حمام  در طراحی های مختلف متناسب با دکوراسیون های گوناگون ساخته شده است تا افرادی که می خواهند از پنل دوش حمام استفاده کنند به راحتی نوع دلخواه خود را بیابند. اجزای پنل دوش حمام عبارت است از :
• سردوش
• صفحه اصلی پنل
• هندل ‌ها
• پاشور یا وان ‌پرکن
و سایر تجهیزات که متفاوت است
استفاده از پنل دوش حمام
پنل دوش حمام از تجهیزات فوق العاده ای است که در حمام های مدرن از آن استفاده می شود. همان طور که می دانیم لذت یک دوش گرفتن با آب گرم بسیار زیاد است و به همین دلیل اگر امکانات بهتری برای شما فراهم باشد و از تجهیزات بهتری استفاده کنید ، تجربه ی دوش گرفتن خود را به سطح بالاتری خواهید برد. با استفاده از پنل دوش حمام می توانید در حمام موسیقی گوش دهید ، دوش بگیرید ، ماساژ داشته باشید و در زیر نور چراغ های ال ای دی لذت ببرید. همه ی این ها به واسطه ی وجود پنل دوش حمام میسر می شود. پنل دوش حمام در انواع مدل های و طراحی ها و با تجهیزات مختلف د ر بازار به فروش می رسند. پنل دوش حمام یک دوش ساده نیست و در بازار انواع پنل دوش حمام با تکنولوژی های مختلف به فروش می رسد. انتخاب نوع مناسب از پنل دوش حمام بسیار مهم است و می توانید نوع مناسبی از پنل دوش حمام را با توجه به دکوراسیون سرویس بهداشتی تهیه کنید. فروش پنل دوش حمام از طریق سایت علائدین در نظر گرفته شده است تا شما بتوانید به راحتی خرید پنل دوش حمام را به صورت آنلاین انجام دهید. در خرید اینترنتی ، شما می توانید مدل دلخواه پنل دوش حمام را از سایت انتخاب کنید و سفارش خود را ثبت کنید و یا با همکاران ما تماس بگیرید. برای دریافت اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس حاصل فرمایید.


ساختار پنل دوش حمام


پنل دوش حمام در انواع اشکال ، اندازه، طراحی و.. تولید می شوند. پنل های دوش ، سر دوش های بزرگی می باشند که دارای ارتفاع بین یک تا دو متر هستند. همچنین این سر دوش ها دارای عرض 30تا 40 سانتی متر می باشند. در پنل دوش حمام تعدادی سر دوش یا دوش اسپری شدن وجود دارد که در سمت بالا قرار دارد. این پنل ها دقیقا همان جایی نصب می شوند که دوش های قدیمی نصب می شوند. پنل دوش حمام علاوه بر داشتن دوش معمولی که به عنوان پایه برای هر سر دوشی است، دارای آپشن های مختلف است. آپشن هایی مانند چراغ ال ای دی، ماساژور های مختلف ، سنسور فشاری آب، سنسور حرارتی آب و... می باشد.
مزایای پنل دوش حمام
 استفاده ی بهینه از آب
 استفاده از ماساژور
 نگهداری ساده
 قابل استفاده برای انواع حمام ها
 امکان شستشوی راحت ‌تر
 نصب راحت
 تنظیم خودکار فشار آب
 تعمیر و تعویض آسان پنل دوش
 امکان تنظیم اندازه پنل دوش
 زیبایی دکوراسیون حمام
 تنظیم خودکار درجه حرارت

پنل دوش حمام


انواع پنل دوش حمام


امروزه پنل دوش حمام در طراحی های متنوع ساخته می شود تا بتواند متناسب با سلایق گوناگون باشد. تولید کنندگان مختلفی این پنل های دوش را به تولید می رسانند که انتخاب یک برند خوب بسیار مهم و ضروری است. با خرید پنل دوش حمام از فروشندگان معتبر مانند فروشگاه علائدین می توانید از کیفیت پنل دوش حمام اطمینان پیدا کنید. در این مقاله به پنل دوش حمام و ویژگی ها و مزایای آن پرداختیم و در ادامه به برخی از انواع پنل دوش حمام اشاره می کنیم:
• پنل دوش حمام استیل
پنل دوش استیل یکی از انواع پنل های دوش پر فروش و رایج است. این نوع پنل دوش حمام دارای مقاومت بالایی بوده و در مقابل خوردگی و زنگ زدگی نیز مستحکم است. پنل دوش حمام استیل براق است و جلوه ی خوبی دارد. پنل دوش حمام استیل که در نوع ضد زنگ است را می توانید در انواع یک تکه و دو تکه تهیه کنید. این نوع از پنل دوش حمام دارای تنوع رنگی بوده و در رنگ های سفید، سفید طلایی ، استیل براق، مشکی، مات، طلایی براق، طلایی مات و رزگلاد می توانید آن را تهیه کنید.
• پنل دوش حمام اکریلیک
پنل دوش‌های آکریلیکی از انواع پنل دوش حمام جدید هستند که از یک ماده سنتزی به نام آکریلیک تولید می شوند. این نوع پنل دوش حمام دارای انعطاف بیشتری نسبت به سایر مدل های پنل دوش حمام هستند. پنل دوش حمام اکریلیک در دو مدل پنل دوش صندلی دار و پانل دوش ساده می باشند. تنوع رنگی این پنل دوش محدود است.
• پنل دوش حمام چوبی
پنل دوش حمام چوبی جلوه ی طبیعت را ایجاد می کند و زیبایی بسیار زیادی دارد. کارایی پنل دوش حمام چوبی هماننند سایر انواع پنل دوش حمام است و ان مدل از پنل دوش حمام دارای دوام کمتری نسبت به سایر مدل ها می باشد زیرا چوب در مقابل رطوبت مقاومت کمتری دارد.
• پنل دوش حمام آلومینیومی
پنل دوش حمام آلومینیومی از دیگر انواع پنل دوش حمام است که دارای مقاومت بالایی بوده و در مقابل زنگ زدن مقاوم است. پنل دوش حمام آلومینیومی دارای ظاهر براق و درخشنده است.
• پنل دوش حمام چوب استیل
با ترکیب استیل و چوب می توان انواع پنل دوش حمام زیبایی را طراحی کرد. به همین دلیل امروزه طراحان داخلی انواع پنل دوش حمام چوب استیل را طراحی کرده اند که بخش های زیادی از بدنه ی آن را چوب ترمو تشکیل داده است و در بخش هایی برای زیبایی بیشتر از استیل استفاده شده تا نمای زیبایی را به آن بدهد.

پنل دوش حمام


خرید پنل دوش حمام


برای خرید پنل دوش حمام باید به کیفیت آن دقت داشته باشید زیرا تولید کنندگان مختلفی در زمینه ی تولید پنل دوش حمام فعالیت دارند که با استفاده از مواد اولیه ی گوناگون ، پنل دوش حمام را به تولید می رسانند بنابراین برای خرید پنل دوش حمام باید به کیفیت آن دقت داشته باشید و پنل دوش حمام را در نوع مقاوم با دوام تهیه کنید.
فروشگاه علائدین فروش پنل دوش حمام را با بالاترین سطح کیفی ارائه می کند. انواع پنل دوش حمام با طراحی های گوناگون توسط این مجموعه ارائه می شود و می توانید از طریق سایت فروشگاه علائدین اقدام به خرید پنل دوش حمام درنوع مورد نظر نمایید.

https://aladdinlampshop.com/

بنر های صفحه اصلیبنر های صفحه اصلی2بنر های صفحه اصلی3بنر های صفحه اصلی4بنر های صفحه اصلی5بنر های صفحه اصلی6123