امروز چهارشنبه 6 تير 1403 ساعت 2 : 33 دقیقه
لوازم یدکی غلطک و مزایای آن

لوازم یدکی غلطک و مزایای آن

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | یکشنبه 20 خرداد 1403 در ساعت 0 : 0 دقیقه |

غلطک از ماشین آلات راهسازی است که برای متراکم کردن خاک یا آسفالت از آن استفاده می‌ شود غلطک‌ ها با توجه به تنوعی که دارند ، دارای قطعات یدکی مختلف هستند. از انواع غلطک‌ ها می‌توان به غلطک ارتعاشی، غلطک فولادی صاف، غلتک پنوماتیک و غلطک پاچه بزی اشاره کرد. با توجه به تنوع انواع غلطک‌ ها ، لوازم یدکی غلطک در انواع مختلف دسته‌ بندی می‌گردد. غلتک‌ های پارچه بزی دارای استوانه‌ ای بر روی بدنه هستند که این استوانه‌ ها با برخورد به خاک فشاری را ایجاد کرده که موجب متراکم سازی خاکی و یا انتقال آن به اطراف می‌ شود. غلطک ارتعاشی یکی از انواع دیگر غلطک‌ هایی است که عملیات متراکم سازی خاک را با ایجاد ارتعاش انجام می‌ دهد. از این نوع غلطک‌ ها در زمین‌ های شنی و ماسه‌ ای می‌ توان بهره برد. این غلطک با ارتعاشی که ایجاد می‌ کند موجب یکنواخت سازی سطح زمین‌ های شنی و ماسه‌ ای می‌ شود. یکی از انواع دیگر غلطک‌ ها، غلتک فولادی صاف است که در مسیر های آسفالت از آن استفاده می‌ شود. غلطک‌ های فولادی در انواع غلطک فولادی دو چرخ و غلطک فولادی سه چرخ می‌ باشند. از دیگر انواع غلطک‌ ها می‌ توان به غلطک پنوماتیک اشاره کرد. غلطک پنوماتیک همان غلطک چرخ لاستیکی است و برای بخش پایانی خاک مورد استفاده قرار می‌ گیرد. از این نوع غلطک بر روی آسفالت هم می‌ توان بهره برد. تولید کنندگان مختلفی غلطک‌ ها را به تولید رسانده‌ اند همچنین این تولید کنندگان در راستای تامین قطعات یدکی این ماشین آلات انواع قطعات غلطک را نیز تولید می‌ نمایند.

لوازم یدکی غلطک

فروشگاه سرویس قطعه با توجه به سابقه طولانی مدت در زمینه فروش اینترنتی قطعات راهسازی ماشین آلات راهسازی مانند لوازم يدكى غلطک هپكو ،این افتخار را دارد که توانسته همواره رضایت مشتریانش را به خود جلب نماید. برای خرید محصولات به سایت این مجموعه ی معتبر مراجعه فرمایید.

فروش لوازم یدکی غلطک در برند های مختلف

 فروش لوازم یدکی غلطک در برند های مختلف مانند لوازم يدكى غلطک هپكو در سطح بازار ارائه می‌ شود. افراد با مراجعه به فروشندگان قطعات ماشین آلات راهسازی می‌ توانند خرید لوازم یدکی غلطک را در برند هایی همچون هپکو ، ساکایی، کوماتسو، ولوو، هیوندای و غیره انجام دهند. البته لوازم یدکی غلطک در انواع تقلبی و اصلی در بازار موجود است و باید دقت زیادی داشته باشید که حتماً نوع اصلی و با کیفیت را تهیه کنید.لوازم یدکی غلطک در نوع تقلبی کیفیت بالایی ندارد و از استاندارد های لازم برخوردار نمی‌ باشد بنابراین این لوازم یدکی غلطک در زمان کوتاهی آسیب خواهد دید.

مجموعه سرویس قطعه از مراکز معتبر فروش لوازم يدكى غلطک هپكو می‌ باشد. این مجموعه انواع قطعات غلطک را با قیمت بسیار مناسب ارائه می‌نماید که از طریق سایت سرویس قطعه امکان خرید محصولات فراهم می‌ باشد.

انواع قطعات و لوازم یدکی غلطک

 غلطک به عنوان یکی از ماشین آلات راه سازی و عمرانی که در تسلیح جاده‌ ها و شهرسازی بسیار مهم است از قطعات مختلفی تشکیل شده است. با استفاده از غلطک در زمان‌ هایی، این قطعات با آسیب روبرو می‌ شوند و نیاز به تعویض دارند. به منظور همواره سازی سطح راه‌ ها از غلطک با سرعت مناسب استفاده می‌ شود. غلطک تراکم سازی خاک را انجام می‌دهد و استفاده از غلطک‌ ها موجب مسطح سازی سطح زمین شده و امکان حرکت مطلوب با استفاده از وسایل نقلیه را فراهم می‌ سازد. قطعات غلطک هپكو از بهرتین قطعات موجود در بازار است که توسط این مجموعه ارائه می شود.

لوازم یدکی غلطک

خرید قطعات غلطک به صورت اینترنتی

در صورت نیاز به خرید قطعات غلطک باید حتماً به فروشگاه‌ های معتبر مراجعه کنید. انواع قطعات غلطک در برند های مختلف عرضه می‌ شوند و در ابتدا باید برند مناسبی را انتخاب نمایید تا بتوانید غلطک را در کیفیت بالا تهیه کنید. فروش قطعات غلطک به صورت اینترنتی از طریق سایت سرویس قطعه در نظر گرفته شده است تا مشتریان گرامی به این سایت مراجعه کرده و خریدشان را با اطمینان از اصالت کالا انجام دهند. این مجموعه بهترین خدمات رسانی را ارائه می‌ کند و محصولاتی اصل و با کیفیت را با نازل‌ ترین قیمت عرضه می‌ دارد.

کاربرد لوازم يدكى غلطک هپكو

 استفاده از لوازم يدكى غلطک هپكو در این ماشین به دلیل کارکرد غلطک بوده و از آنجایی که از غلطک برای فشرده سازی آسفالت و جاده‌ ها استفاده می‌ شود، غلطک برای هموار نمودن زمین و تصحیح آن به کار می‌ رود همچنین در صورتی که بخواهیم بتن ریزی را انجام دهیم، آماده‌سازی سطح خاک به وسیله این ماشین انجام می‌ گردد. تعمیر جاده‌ ها و هموار سازی زمین در ساخت و ساز های عمرانی به واسطه غلطک امکان‌ پذیر است. انواع اجزا و لوازم یدکی غلطک شامل موتور ،دنده، زنجیر ،مخزن سوخت، شمع ،مخزن روغن، پمپ هیدرولیک، مخزن آب ، دنده رول یا درام و غیره می‌ باشد. هر یک از اجزا در غلطک‌ ها دارای وظیفه‌ ای هستند که در نهایت موجب کارکرد مطلوب از این ماشین را ایجاد می‌ کنند.

خرید قطعات غلطک با کیفیت بالا

استفاده از غلطک برای کوبش و متراکم سازی خاک می‌ باشد و در بسیاری از محیط‌ های ساخت و ساز از غلطک‌ ها استفاده می‌ گردد. در این ماشین موتور احتراقی انرژی لازم را تامین می‌ نماید و این موتور به وسیله دیزل و بنزین کار می‌ کند. غلطک‌ ها در نوع موتوری شامل دو دسته‌ بندی غلتک موتوری تک درام و غلطک موتوری دو درام هستند و هر یک از این دسته‌ بندی‌ ها خود شامل مدل‌ های مختلفی از غلطک‌ ها است که باید در زمان خرید به مدل غلطک توجه داشته باشیم.

بنابراین با مراجعه به مجموعه ی معتبر و تخصصی سرویس قطعه می‌ توانید انواع لوازم یدکی غلطک را در نوع مناسب تهیه کنید.

لوازم یدکی غلطک

لوازم يدكى غلطک هپكو

هپکو یکی از معتبرترین برند ها می‌ باشد که انواع قطعات غلطک و سایر ماشین آلات راهسازی را به تولید رسانده است. محصولات هپکو به دلیل طراحی و ساخت با استفاده از تکنولوژی روز دارای کیفیت بسیار بالایی هستند و این قطعات هپکو دارای طرفداران زیادی هستند و این قطعات را می‌ توانید از فروشندگان معتبر تهیه کنید. شرکت هپکو از شرکت های معروف است که دارای محصولات زیادی می‌ باشد. شرکت هپکو انواع ماشین آلات مانند غلطک و قطعات یدکی آن را به تولید رسانده است. قطعات غلطک هپكو با قیمت مناسب و کیفیت بالا در دسترس صاحبین غلطک قرار دارد و افراد می‌توانند در در زمان نیاز به قطعه این قطعات یدکی را به راحتی تهیه کنند.فروشگاه سرویس قطعه نیز در راستای بهبود خدمات دهی خود و فروش محصولات به سراسر کشور فروش غلطک قطعات غلطک به صورت اینترنتی را در نظر گرفته است. مشتریان با مراجعه به سایت سرویس قطعه امکان خرید لوازم يدكى غلطک هپكو به صورت غیر حضوری را دارند.

 قیمت لوازم يدكى غلطک هپكو متاثر از عوامل مختلفی است. یکی از مواردی که در قیمت قطعات غلطک هپکو موثر است.نوع قطعه می‌ باشد و شما باید با توجه به مدل غلطک قطعات آن را انتخاب نمایید.همچنین در صورتی که از تامین کنندگان خرید لوازم یدکی غلتک هپکو را انجام دهید با قیمت مناسب‌ تری می‌ توانید این قطعات را تهیه کنید.فروشگاه سرویس قطعه به دلیل عرضه بی‌واسطه قطعات غلطک هپکو با حذف واسطه‌ها توانسته قیمت بسیار مناسبی را برای محصولاتش در نظر بگیرد.

بنر های صفحه اصلیبنر های صفحه اصلی2بنر های صفحه اصلی3بنر های صفحه اصلی4بنر های صفحه اصلی5بنر های صفحه اصلی6123