امروز یکشنبه 9 ارديبهشت 1403 ساعت 21 : 16 دقیقه
مناسب ترین قیمت توربو شارژ شاهین

مناسب ترین قیمت توربو شارژ شاهین

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | شنبه 28 بهمن 1402 در ساعت 0 : 0 دقیقه |

توربو شارژ شاهین یکی از قطعات مهم در خودروی شاهین است که برای عملکرد بهتر موتور در نظر گرفته شده است. توربو شارژ‌ ها قطعاتی هستند که برای تقویت موتور در خودرو و سایر وسایل نقلیه استفاده می‌ شوند. با استفاده از توربو شارژ می ‌توان راندمان موتور را افزایش داد و موجب عملکرد بهتر وسایل نقلیه در سرعت ‌های بالا شد. خودروی شاهین یکی از خودرو های مجهز به سیستم توربو شارژ می ‌باشد. امروزه در بسیاری از خودرو ها از سیستم توربو شارژ استفاده می ‌شود و خودرو های مجهز به توربو شارژ طرفداران زیادی دارند. استفاده از توربو شارژ ‌ها در خودرو ها با هدف بهبود عملکرد موتور در کنار حجم پایین آن انجام گرفته است و توربو شارژ‌ ها با افزایش میزان حجم هوای ورودی به محفظه سوخت موجب احتراق بهتر در خودرو می ‌شوند. قیمت توربو شارژ شاهین بسیار مناسب است و می‌ توانید این قطعه را با بهترین قیمت از سایت توربو شارژ سنتر خریداری نمایید. سیستم توربو شارژ متشکل از بخش ‌هایی است که منجر به متراکم سازی هوا و تزریق هوای بیشتر به سیلندر شده و در نتیجه احتراق بهتر را فراهم می ‌سازد. با توجه به اینکه خودرو ها در سرعت ‌های بالا کشش کمتری دارند مهندسین به فکر ساخت موتور هایی با تعداد سیلندر های بیشتری شدند که در بسیاری از ماشین ‌های مسابقه ‌ای از سیلندر های بیشتری استفاده شده است. اما این کار موجب مصرف سوخت بالا می‌ شد و بدین ترتیب بعده ها با طراحی سیستم توربو شارژ، مشکل قدرت پایین موتور در دور های بالا برطرف شد. سیستم توربو شارژ به گونه ‌ای طراحی شده است که با کمترین انرژی لازم کار می ‌کند و می ‌تواند با افزایش میزان حجم هوای ورودی به سیلندر موجب احتراق بهتر و در نتیجه عملکرد بهتر موتور در سرعت ‌های بالا شود.

قیمت توربو شارژ شاهین

اقتصادی بودن قیمت توربو شارژ شاهین

 توربو شارژ شاهین متشکل از اجزایی است که هر یک از این اجزا نقش مهمی را در کارکرد توربو شارژ شاهین بر عهده دارند. توربین، کمپرسور و میله شافت از اجزای مهم توربو شارژ شاهین هستند. توربو شارژ بدون نیاز به دریافت انرژی اضافه از خودرو کار می ‌کند. به این صورت که از گاز های خروجی اگزوز برای کارکرد توربو شارژ استفاده می‌ شود. برای استفاده از گاز های خروجی اگزوز نیاز است که توربینی در مسیر گاز های خروجی موتور قرار گیرد که بتواند انرژی دریافتی را برای افزایش هوای ورودی به سیلندر به کار گیرد. سیستم توربو شارژ به صورتی در نظر گرفته شده که در سرعت ‌های پایین خودرو عملاً توربو شارژ عملکردی نخواهد داشت زیرا قدرت گاز های خروجی اگزوز کم است و در نتیجه پره ‌های توربین حرکت نخواهد نمود. با افزایش سرعت خودرو و افزایش گاز های خروجی موتور، توربین به حرکت درآمده و با چرخش توربین و در ادامه میله شافت کمپرسور به چرخش در بیاید زیرا کمپرسور و توربین بر روی یک محور قرار گرفته اند. با چرخش کمپرسور ، کمپرسور هوای ورودی را متراکم نموده و آن را به سیلندر وارد می ‌نماید. هوای ورودی در موتور های دارای توربو شارژ در حدود دو برابر بیشتر از موتور های احتراق طبیعی می ‌باشد. همانطور که می ‌دانیم برای احتراق نیاز به سوخت و هوا به میزان لازم می ‌باشد. در سرعت‌ های پایین خودرو با باز و بسته شدن درب سوپاپ هوا، هوای ورودی به سیلندر کافی است اما در سرعت بالای خودرو ،هوای لازم به سیلندر وارد نمی‌ شود. در نتیجه هوای لازم برای احتراق بهتر وجود نخواهد داشت بنابراین از کمپرسور استفاده می ‌شود تا بتواند با متراکم سازی هوا ، حجم بیشتری از هوا را به سیلندر وارد کند و احتراق به شکل بهتر انجام گیرد. قیمت توربو شارژ شاهین بسیار مناسب بوده و با توجه به عملکرد عالی این قطعه در خودرو می ‌توان گفت که قیمت توربو شارژ شاهین بسیار ارزان می ‌باشد. مرکز توربو شارژ سنتر مجموعه‌ ای بزرگ و معتبر در زمینه فروش توربو شارژ با قیمت عالی می ‌باشد.

قیمت توربو شارژ شاهین در بازار

توربو شارژ شاهین با قیمت ‌های مختلف در سطح بازار خرید و فروش می ‌شود. یکی از عوامل موثر در قیمت توربو شارژ شاهین سازنده توربو شارژ می ‌باشد. در صورتی که می ‌خواهید خرید توربو شارژ شاهین را با مناسب ‌ترین قیمت انجام دهید ما به شما مرکز توربو شارژ سنتر را معرفی می ‌کنیم‌. این مجموعه به دلیل فروش بی ‌واسطه توربو شارژ قادر به قیمت گذاری بسیار مناسب توربو شارژ‌ ها می‌ باشد. هر چه دور موتور بالاتر می ‌رود. سوپاپ‌ ها تندتر باز و بسته شده و اجازه نمی‌ دهند هوای زیادی به سیلندر وارد شود و با سوخت مخلوط گردد. استفاده از توربو شارژ ‌ها ابتدا برای ماشین‌ های مسابقه ‌ای انجام می ‌گرفت اما امروزه از توربو شارژ در خودرو های کم حجم و شهری نیز استفاده می ‌شود.

قیمت توربو شارژ شاهین

اجزای توربو شارژ شاهین

توربین: توربین که در مسیر گاز های خروجی اگزوز قرار می‌ گیرد با دریافت انرژی از این گاز ها به چرخش در می‌ آید و به کمک میله شافت موجب راه اندازی فن کمپرسور می ‌شود.

کمپرسور : کمپرسور در توربو شارژ شاهین وظیفه متراکم سازی هوا و سیالات را دارد بدین ترتیب هوایی که از محیط بیرونی جذب می‌ شود را متراکم سازی نموده و آن را به سیلندر تزریق می‌نماید.

سیستم خنک کننده: در برخی از نمونه‌ های توربو شارژ ‌ها سیستم خنک کننده به کار رفته است زیرا هوای متراکم شده دارای دمای زیادی بوده و استفاده از سیستم خنک کننده به منظور کاهش دمای این هوا می ‌باشد.

انواع توربو شارژ

 امروزه بسیاری از خودرو ها به صورت کارخانه ‌ای مجهز به سیستم توربو شارژ هستند. اما توربو شارژ هم مانند هر قطعه ‌ی دیگری در خودرو ممکن است با آسیب روبرو شود و نیاز به تعویض پیدا کند. انواع توربو شارژ ‌ها عبارتند از توربو شارژ مستقیم ، توربو شارژ متغیر، توربو شارژ توئین و توربو شارژ الکتریکی.

قیمت توربو شارژ شاهین

خرید با بهترین قیمت توربو شارژ شاهین

توربو شارژ شاهین با قیمت‌ های مختلف توسط فروشندگان عرضه می‌ شود که مرکز توربو شارژ سنتر به دلیل واردات مستقیم این قطعه و عرضه آن توانسته قیمت‌ های بسیار مناسبی را ارائه کند. از طریق سایت توربو شارژ سنتر می ‌توانید توربو شارژ شاهین و انواع توربو شارژ ‌ها را با مناسب‌ ترین قیمت تهیه کنید. فروشگاه توربوشار سنتر بهترین قیمت توربو شارژ شاهین را برای ارائه محصولاتش در نظر گرفته است. همانطور که گفتیم توربو شارژ یکی از قطعات خودرو است که این قطعه مانند هر یک از قطعات ممکن است با مشکل روبرو شده و نیاز به تعمیر داشته باشد بنابراین شما می‌ توانید در زمان نیاز به خرید توربو شارژ شاهین از سایت این مجموعه به راحتی محصول مورد نظر را تهیه کنید. فروشگاه توربو سنتر از مجموعه های قدیمی و معتبر در زمینه ارائه انواع توربو شارژ‌ ها می ‌باشد . در این مجموعه بهترین قیمت توربو شارژ شاهین و سایر توربو شارژ ‌ها ارائه می ‌شود و شما می ‌توانید به صورت مستقیم از وارد کننده این قطعه را خریداری نمایید. فروشگاه توربو شارژ سنتر توانسته با تامین توربو شارژ ‌ها و ارائه مستقیم و بی ‌واسطه آن با بهترین قیمت توربو شارژ شاهین را به دست مصرف کنندگان برساند و همین موجب جلب رضایت مشتریان شده است. توربو شارژ مانند سایر قطعات خودرو در زمان‌ هایی با آسیب روبرو شده و نیاز به تعویض دارند. استفاده ی صحیح از خودرو و نگهداری اصولی توربو شارژ موجب افزایش طول عمر این قطعه می‌ شود و شما می ‌توانید از این قطعه بهره لازم را ببرید. شما می‌ توانید با مناسب‌ ترین قیمت‌ توربو شارژ را از این مجموعه تهیه نمایید.

 https://turbochargecenter.com/

بنر های صفحه اصلیبنر های صفحه اصلی2بنر های صفحه اصلی3بنر های صفحه اصلی4بنر های صفحه اصلی5بنر های صفحه اصلی6123