امروز شنبه 8 ارديبهشت 1403 ساعت 16 : 51 دقیقه
شرایط و مزایای مهاجرت پزشکان به انگلستان

مهاجرت پزشکان به انگلستان

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | ﺳﻪشنبه 16 خرداد 1402 در ساعت 0 : 0 دقیقه |

کشور انگلستان یکی از کشور های قدرتمند از نظر اقتصادی و سیاسی و اجتماعی می باشد که رتبه ی بالایی را در میان کشور های جهان دارد به طوری که از نظر اقتصادی رتبه ی 6 را جهان دارد. به همین دلیل مهاجرت پزشکان به انگلستان بسیار رایج شده است و پزشکانی که قصد کار در کشور انگلستان را دارند، از اشتغال با حقوق مکفی و مناسب و زندگی در آرامش برخوردارند. یکی از مزایای بسیار مهم که موجب بیشتر شدن تعداد مهاجرت پزشکان به انگلستان شده است ، بهره مندی از حقوق بالا است. همچنین افراد در این کشور از خدمات اجتماعی در سطح بالایی برخوردارند که موجب توجه بیشتر پزشکان به ان کشور شده است.

امکان اخذ اقامت دائم نیز دلیلی برای مهاجرت پزشکان به انگلستان است که امروزه افراد زیادی به دنبال اقامت دائم در این کشور هستند و این پزشکان می توانند به راحتی به کشور انگلستان مهاجرت نمایند و از زندگی خوبی در آن جا برخوردار شوند. یکی از مهم ترین ویژگی های کشور انگلستان ، نزدیکی آن به ایران است و این امکان را فراهم کرده است که افراد بتوانند به راحتی میان دو کشور سفر کنند در صورتی که کشور های خوب دیگر مانند کانادا، آمریا، استرالیا و... از ایران دور تر هستند. از مهم ترین موارد مهاجرت به انگلستان ، تحصیل و کار است. افراد برای تحصیل به انگلستان می روند تا از سطح تحصیلی بالایی برخوردار شوند و یا برای کار کردن با شرایط بهتر و با دستمزد بالاتر به انگلستان مهاجرت می نمایند. معمولا اتباع خارجی از کشور های عضو اتحادیه اروپا به منظور کار کردن به انگلستان مهاجرت می نمایند و اتباع خارجی از کشورهای غیر عضو اتحادیه اروپا نیز به دلیل تحصیل به کشور انگلستان راه می یابند.
علی رغم بالا بودن هزینه های زندگی در انگلستان، به دلیل این که این کشور دارای اقتصاد خوبی است و شرایط زندگی مناسبی را برای شهروندانش فراهم می نماید و مدارک دانشگاهی در این کشور دارای اعتبار بسیار بالایی است و زبان انگلیسی این کشور و بالا بودن استاندارد های زندگی در انگلستان ، افراد زیادی تمایل به زندگی در انگلستان را دارند و به همین دلیل روز به روز مهاجرت پزشکان به انگلیس بیشتر می شود.

موسسه بین المللی راد از مراکز مرتبط با امور مهاجرتی می باشد که در صورت تمایل به مهاجرت از طریق تحصیل، کار، ازدواج و... می توانید با تماس با کارشناسان این مجموعه اطلاعات لازم را به دست آورید.  

دلایل مهاجرت پزشکان به انگلستان

کشور بریتانیا از نظر سیاست، اقتصاد و اجتماع یکی از قدرتمند ترین کشورهای دنیا می باشد. پزشکان در انگلیس از شرایط خوب کاری و مزایا بهره مند هستند. به طوری که فعالیت پزشکان در محیط های حرفه ای و شرایط مناسب انجام می گیرد و از نظر درامد نیز دارای حقوق های بالایی هستند. رفاه اجتماعی در انگلستان دلیلی بر مهاجرت پزشکان به انگلستان است و شرایط مناسبی را برای زندگی در این کشور به وجود آورده است. اگرچه نام بریتانیا به عنوان یکی از کشور های گران شناخته می شود اما شرایط زندگی در این کشور از بسیاری از کشور ها از نظر اقتصادی بهتر است و در کنار آن وجود مزایای عالی موجب شده که افراد از این قضیه صرف نظر کنند و در نتیجه مهاجرت پزشکان به انگلستان بسیار بیشتر از قبل شود. اعتبار بالای علمی از ویژگی های تحصیل در انگلستان است. زبان رسمی انگلستان ، انگلیسی است و همین امر موجب شده افراد زیادی تمایل به تحصیل در این کشور را داشته باشند و مهاجرت پزشکان به انگلیس بسیار پر طرفدار باشد.

موسسه بین المللی راد در خدمت شاست تا بتواند شما را در زمینه ی مهاجرت به کشور انگلیس و سایر کشور ها راهنمایی نماید. برای دریافت مشاوره با مشاورین برجسته و مجرب ما در موسسه بین المللی راد تماس بگیرید.

مزایای مهاجرت پزشکان به انگلستان

  • استانداردهای زندگی بالا در انگلستان
  • فراهم بودن امکان زندگی در نقاط مختلف این کشور با اخذ اقامت دائم بعد از اشتغال
  • امکان اخذ اقامت دائم با کار در این کشور
  • حقوق و درآمد بالای پزشکان
  • خدمات اجتماعی مطلوب در سطح بالا
  • اعتبار بالای مدارک دانشگاهی دانشگاه های انگلستان
  • پیشرفته بودن انگلستان
  • پیشرفته بودن در زمینه علمی و صنعتی
  • وجود تنوع فرهنگی در انگلستان و شرایط زندگی آسان
  • ثبات مالی و اقتصادی انگلیس
  • پایین بودن نرخ بیکاری
  • مراسم و جشن های مختلف در انگلستان
  • امنیت اجتماعی و سیاسی
  • شرایط تحصیلی رایگان برای فرزندان زیر هجده سال
  • حمایت از مهاجرین توسط دولت انگلستان
  • سطح امکانات رفاهی بسیار بالا و قدرتمند بودن اقتصاد انگلستان
  • جاذبه های تاریخی زیاد
  • نزدیکی انگلستان از نظر جغرافیایی به ایران در مقایسه با کشور های بزرگ دیگر
  • وجود بیمه و خدمات پزشکی رایگان در انگلستان

http://radvisa.com/administrator/files/UploadFile/170726-doctors-stock.jpg

اخذ ویزا برای مهاجرت پزشکان به انگلیس   

پزشکان مهاجر برای مهاجرت به کشور انگلستان به شکل های مختلفی می توانند اقدام به دریافت ویزا نمایند. به طور کلی سه نوع ویزا برای مهاجرت پزشکان به انگلستان وجود دارد که در ادامه به آن می پیردازیم:

  1. ویزای درجه یک

این نوع ویزا برای پزشکانی است که به انگلستان مهاجرت نموده و به دنبال فرصت کار هستند. این نوع ویزا در انواع ویزا های غیر آموزشی می باشد.

  1. ویزای درجه دو

 این نوع ویزا برای پزشکانی است که به جهت تخصص بالایی که دارند ،از سمت انگلستان پیشنهاد کار دارند.

  1. ویزای درجه سه

 این ویزا برای مهاجرت موقت می باشد یعنی پزشک تنها دو سال زمان برای کار در انگلیس دارد پس از آن باید به کشور خود باز گردد.

شرایط مهاجرت پزشکان به انگلستان  

پزشکانی که می خواهند به انگلستان مهاجرت کنند باید ابتدا با شرایط مهاجرت پزشکان به انگلیس آشنا باشند و در ابتدا مجوز از سازمان GMC دریافت کنند. سازمان GMC همان سازمان عمومی پزشکی است که یک سازمان دولتی در انگلستان است که این سازمان باید ابتدا مجوز لازم را برای مهاجرت برای فعالیت های پزشکی را صادر نماید. همچنین این افراد باید در دوره ‌های آموزشی پزشکی شرکت داشته باشند و نسبت به معادل ساز مدرک خود اقدام نمایند. بنابراین مهاجرت پزشکان به انگلیس طبق شرایطی انجام می پذیرد و افراد باید در ابتدا اطلاعات لازم را به دست آورند تا بتوانند به هدف خود برسند.

http://radvisa.com/administrator/files/UploadFile/aStudy-medicine-in-Turkey-All-you-want-to-know2.jpg

شرایط کاری برای مهاجرت پزشکان به انگلیس

شرایط کاری در انگلستان بسیار مطلوب است و پزشکان از دستمزد بالایی برخوردار هستند، بنابراین پزشکانی که در انگلستان به کار می پردازند از حقوق و مزایای دریافتی رضایت دارند بنابراین مهاجرت به انگلیس بسیار پر متقاضی است. شرایط خوب برای کار و تجهیزات حرفه ای در رسترس آن ها بوده و به این صورت پزشکان می توانند بسیار راحت تر به کار کردن بپردازند. به طور کلی ساعات کاری پزشکان در انگلستان از ساعت ۸ صبح تا ۶ بعد از ظهر است و پزشکان جراح همه روزه حتی روز های تعطیل فعالیت دارند اما پزشکانی که به صورت پاره وقت کار می کنند مانند پزشکان عمومی می توانند در روزهای تعطیل و آخر هفته طبابت بپردازند.

موسسه بین المللی راد یکی از تخصصی ترین مراکز در حوزه امور مهاجرتی که دارای سابقه ی طولانی و اعتبار بالا می باشد. در صورت قصد تحصیل و کار در کشور های دیگر و برای دریافت ویزا و اقامت دائم و موارد مربوط به آن با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

 http://radvisa.com/

 

بنر های صفحه اصلیبنر های صفحه اصلی2بنر های صفحه اصلی3بنر های صفحه اصلی4بنر های صفحه اصلی5بنر های صفحه اصلی6123