امروز چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 ساعت 22 : 46 دقیقه
کاغذ دیواری برای چه مکان هایی مناسب است؟

مکان های مناسب کاغذ دیواری

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | یکشنبه 4 دی 1401 در ساعت 0 : 0 دقیقه |

کاغذ دیواری از دیوارپوش هایی است که در زیبایی دکوراسیون داخلی تاثیرات فراوانی می گذارد. کاغذ دیواری در کشور ما سال هاست به عنوان محبوب ترین دیوار پوش ها شناخته می شود و در بسیاری از محیط ها مشاهده می شود. کاغذ دیواری ها دارای تنوع بالایی هستند و همین موجب شده تا افراد زیادی از این دیوار پوش بهره ببرند و از آن در جهت زیباسازی دکوراسیون استفاده کند. کاغذ دیواری را می توان برای محیط های مختلف به کار برد و محدودیتی از نظر محیط وجود ندارد البته برای محیط های مرطوب مانند حمام و سرویس بهداشتی معمولا از کاغذ دیواری استفاده نمی شود و یا انواع کاغذ دیواری قابل شستشو استفاده می شود. کاغذ دیواری توسط تولید کنندگان کاغذ دیواری در تنوع بالایی به تولیدی می رسند که این تنوع متناسب با نیاز بازار بوده و مصرف کنندگان به راحتی می توانند خرید کاغذ دیواری را در نوع دلخواه انجام دهند.

کاغذ دیواری برای طراحی دیوار ها می باشد که برای استفاده از این دیوار پوش می توانید خرید کاغذ دیواری را به صورت رولی یا متری انجام دهید. هر یک از کاغذ دیواری ها دارای طراحی ساده و یا نقاشی می باشند همچنین برخی کاغذ دیواری ها دارای طرح هایی با الگو های گرافیکی می باشند. چاپ کاغذ دیواری نیز دارای تنوع زیادی است که می توان به چاپ سطحی، چاپ ابریشمی، چاپ حکاکی، چاپ دیجیتال و... اشاره کرد.

فروشگاه دیوار دکور یکی از مراکز فروش کاغذ دیواری با بهترین کیفیت می باشد. محصولات دیوار دکور با مناسب ترین قیمت در نظر گرفته شده اند و می توانید از طریق سایت دیوار دکور خرید کاغذ دیواری دلخواه خود را انجام دهید.

خرید کاغذ دیواری با قیمت مناسب

برای خرید کاغذ دیواری ، قیمت و کیفیت دو عامل مهمی هستند که مورد توجه قرار می گیرند. کاغذ دیواری های ارزان زیادی در بازار وجود دارد اما بسیاری از آن ها کیفیت بالایی ندارند و خرید کاغذ دیواری بی کیفیت تنها هزینه  اضافی خواهد بود زیرا این نوع کاغذ دیواری در زمان کوتاه آسیب دیده و در نهایت منجر به تعویض آن خواهید شد که می تواند هزینه های به مراتب بیشتری را برای شما به وجود آورد. دیوار دکور به عنوان بهترین فروشنده ی کاغذ دیواری ، انواع کاغذ دیواری های با کیفیت را با مناسب ترین قیمت ارائه می کند و شما می توانید کاغذ دیواری های با دوام را با هزینه ی حداقلی انجام دهید.

کاغذ دیواری

نصب کاغذ دیواری

پیش از نصب کاغذ دیواری، باید ابتدا زیرسازی های لازم را انجام دهید تا دیوار آماده ی اجرای کاغذ دیواری شود. برای یکدست نمودن دیوار از گچ استفاده می شود و منافذ و ترک ها پوشانده می شود و دیوار برای نصب کاغذ دیواری آماده می شود. استفاده از کاغذ دیواری برای سطوح گچی از سایر سطح سیمان، چوب و... مناسب تر خوهد بود. برای چسباندن کاغذ دیواری بر روی دیوار ها نیاز به مهارت بالایی بود ه و افراد بدون مهارت نمی توانند به صورت با کیفیت نصب کاغذ دیواری را اجرا نمایند. به همین دلیل حتما از افراد حرفه ای برای نصب و اجرای کاغذ دیواری کمک بگیرید. نصب کاغذ دیواری با استفاده از چسب مصوص انجام می گیرد و باید به شیوه ی صحیح انجام شود. در صورت نصب کاغذ دیواری توسط افراد غیر حرفه ای ممکن است نتیجه ی رضایت بخش نباشد.

فروش کاغذ دیواری به صورت اینترنتی

خرید اینترنتی امروزه روش رایجی برای خرید کاغذ دیواری و سایر لوازم تزئینات داخلی شده است. با خرید اینترنتی افراد از منزل خریدشان را انجام می دهند تا کالای مورد نظر به دستشان برسد. فروش اینترنتی برای فروشندگان این امکان را فراهم می نماید تا بتوانند پاسخگوی مشتریانشان در سراسر کشور باشند. یک مجموعه ی معتبر فروش کاغذ دیواری انواع کاغذ دیواری های با کیفیت را به دست مشتریانش می رساند امام متاسفانه بی تعهدی برخی از فروشندان سودجو موجب شده برخی از افراد خرید اینترنتی را مطمئن ندانند البته باید بگوییم که در صورتی که کاغذ دیواری را از فروشندگان معتبر تهیه کنید ، مطمئن ترین روش خواهد بود زیرا فروشندگان معتبر دارای اعتبار و سابقه ی طولانی هستند و بهترین محصولات را ارائه خواهند داد.

کاغذ دیواری

انتخاب کاغذ دیواری مناسب

 انتخاب کاغذ دیواری بسیار مهم است و در صورتی که می خواهید دیوار های زیبایی داشته باشید و دکوراسیونی جذاب را ایجاد کنید باید حتما نوع مناسب یاز کاغذ دیواری ها را خریداری کنید. برای اتاق های بزرگتر می توان از کاغذ دیواری های کمی تیره تر استفاده کرد البته کاغذ دیواری های بسیار تیره پیشنهاد نمی شود زیرا در روحیه تاثیرات خوبی نخواهد داشت. همچنین برای محیط های کوچک می توانید با استفاده از کاغذ دیواری روشن تر فضا را دلباز تر نشان دهید. در صورتی که زیرساز دیوار ها دارای ترک و ناهماهنگی است علاوه بر در نظر گرفتن زیرساز خوب می  توانید از کاغذ دیواری با طرح های تکرار شونده استفاده کنید. برای این که بخواهید محیط را زنده و پویا نشان دهید می توانید کاغذ دیواری های زیگزاگ استفاده کنید که موجب افزایش انرژی می شوند. برای صمیمی تر نشان دادن اتاق های بزرگ استفاده از کاغذ دیواری با طرح های درشت گزینه ی خوبی خواهد بود . برخی از افراد از دو نوع کاغذ دیواری در کنار هم استفاده می کنند ، در صورتی که می خواهید دو نوع کاغذ دیواری را به کار ببرید ، کاغذ دیواری شلوغ تر را در قسمت های خلوت ترمحیط استفاده کنید. در صورتی که اتاق شما دارای سقف کوتاهی است با استفاده از کاغذ دیواری ها با طرح های عمودی می تواند سقف را بلند ترشان دهید. در صوریکه اتاقی که در اختیار دارید که کوچک است و تصمیم دارید محیط را بزرگ تر نشان دهید می توانید از کاغذ دیواری ها با خط افقی استفاده کنید. برای اتاق کودکان می توانید از طرح های کودکانه ی دلخواه آن ها استفاده کنید تا انرژی آن ها بالا برود. برای انتخاب کاغذ دیواری ، دقت داشته باشید که انواعی را انتخاب کنید که رسمی تر هستند مثلا در بافتشان از چوب، فلزو پی وی سی به کار رفته باشد. کاغذ دیواری هایی که دارای بافتی متشکل از پارچه و الیاف هستند ، محیط را صمیمی تر می نمایند. محیط های رسمی مانند بسیاری از محیط های کاری را با استفاده از کاغذ دیواری ساده تزئین کنید، همچنین می توانید از نموده های کاغذ دیواری با طرح های بزرگ بهره ببرید. اگر می خواهید بخش از دیوار برجسته تر دیده شود مثلا دیوار پشت تخت ، آن را با استفاده از کاغذ دیواری ها  با رنگ یتره تر پوشش دهید. در صورتی که می خواهید دکوراسیون جلوی دیوار بیشتر نمایان شود می توانید از کاغذ دیواری ها با طرح یکنواخت استفاده کنید که جلب توجه نکند.

کاغذ دیواری

ویژگی های کاغذ دیواری مرغوب

کاغذ دیواری مرغوب مقاومت بسیار بالایی در مقابل کشش دارد و این کاغذ دیواری  مقاومت بالایی در جذب لکه و دوده دارد. کاغذ دیواری مرغوب دارای روش وینیل می باشد. این کاغذ دیواری ضد حستسیت بوده و برای کودکان مضر نخواهد بود. کاغذ دیواری با کیفیت و مرغوب در مقابل خراش و پارگی بسیار مقاوم است همچنین در گذر زمان و در مقابل نور خورشید دچار تغییر شکل و تغییر رنگ نمی شود. برای خرید با کیفیت ترین کاغذ دیواری ها به سایت دیوار دکر مراجعه کرده و خرید کاغذ دیواری را در نوع مرغوب تهیه کنید.

 https://divardecor.com/

بنر های صفحه اصلیبنر های صفحه اصلی2بنر های صفحه اصلی3بنر های صفحه اصلی4بنر های صفحه اصلی5بنر های صفحه اصلی6123