امروز چهارشنبه 6 تير 1403 ساعت 2 : 38 دقیقه
ورق هایمپک و ویژگی های آن

ورق هایمپک و ویژگی های آن

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | شنبه 5 خرداد 1403 در ساعت 0 : 0 دقیقه |

ورق هایمپک نوعی ورق منعطف است که از مواد پلی استایرن به تولید می رسد. پلی استایرن ها مواد اولیه ی تولید لاستیک هستند که موادی مقاوم و منعطف می باشند. برای مصارف و کاربرد های مختلف از جمله تولید ظروف یکبار مصرف از ورق هایمپک استفاده می شود. ورق هایمپک دی الکتریک است و در صنایع الکتریکی هم می توان از آن استفاده نمود. ورق هایمپک استحکام بالایی دارد و برای قالب گیری مناسب است. این ماده رنگ پذیری و چاپ پذیری دارد. ورق هایمپک را می توانید در رنگ های زرد ، آبی ، سفید و... تهیه کنید.  

فروش ورق هایمپک از طریق مجموعه ی هنر پلاست ارائه می گردد. این مجموعه یکی از تامین کنندگان بزرگ ورق هایمپک است و محصولات متنوعی را ارائه می نماید. جهت مشاهده ی محصولات و خرید ورق هایمپک به سایت هنر پلاست مراجعه نمایید.

فروش عمده ورق هایمپک

ورق هایمپک چیست؟

ورق هایمپک نوعی پلاستیک است که دارای وزنی سبک و انعطافی بالا است. این لاستیک با قیمت بسیار مناسب عرضه می شود که می توانید برای موارد مختلف آن را تهیه کنید. برای تولید لوازم سبک در حجم های بالا و یا لوازم کوچک از ورق هایمپک استفاده می شود. از ورق هایمپک می توان برای تولید لوازم یدکی خودرو ، لوازم ورزشی ، اسباب بازی و... استفاده نمود. ورق هایمپک نوعی عایق مناسب برای صوت ، حرارت و رطوبت است. بنابراین ورق هایمپک از مواد اولیه ای است که کاربرد های زیادی دارد.

کاربرد ورق هایمپک

ورق هایمپک یکی از ماده های ارزان قیمت و پر مصرف است که امروزه از آن استفاده ی زیادی می شود همان طور که گفته شد از ورق هایمپک به عنوان عایق می توان بهره برد زیرا گرما و صوت را تا حد بالایی از خود عبور نمی دهد. در تولید لوازم خانگی استفاده از ورق هایمپک بسیار رایج است. همچنین در ساخت ظروف پلاستیکی از ورق هایمپک استفاده می شود. برای ساخت انواع شابلون ها از ورق هایمپک می توان استفاده نمود. استفاده از ورق هایمپک در زمینه ی برش لیزر بسیار مهم بوده  کاربرد فراوانی دارد.  

فروش عمده ورق هایمپک

خرید ورق هایمپک با قیمت ارزان

فروش ورق هایمپک در بازار بسیار گسترده است و فروشندگان انواع مدل های ورق هایمپک را به فروش می رسانند. بسیار مهم است که در خرید ورق هایمپک به کیفیت آن توجه شود و نوع با کیفیتی تهیه گردد. در مجموعه ی هنرپلاست فروش ورق هایمپک با مناسب ترین قیمت ارائه می شود زیرا این مجموعه یکی از مراکز پخش ورق هایمپک است به همین دلیل قیمت های بسیار منصفانه ای را در نظر گرفته است. برای خرید ورق هایمپک با قیمت ارزان از طریق این مجموعه می توانید حجم مورد نظر از ورق هایمپک را تهیه کنید. فروشگاه هنر پلاست قادر به تامین حجم زیادی از ورق هایمپک می باشد.

استفاده از ورق هایمپک در بسته بندی

در صنعت بسته بندی از ورق هایمپک بسیار استفاده می شود و ورق هایمپک به دلیل ویژگی هایی که دارد مناسب برای بسته بندی ها می باشد. ورق هایمپک با مواد غذایی سازگار است و این ماده مورد تاییدیه اف دی ای آمریکا می باشد. بنابراین از آن می توان برای بسته بندی مواد غذایی استفاده نمود. به طور مثال برای بسته بندی انواع گوشت ، مرغ ، تخم مرغ ، لبنیات و... می توان از ورق هایمپک بهره برد. ورق هایمپک ارزان بوده و به همین دلیل در بسته بندی ها می تواند مقرون به صرفه باشد.

فروش ورق هایمپک

فروش ورق هایمپک در بازار در رنگ بندی ، ابعاد ، ضخامت و... ارائه می شود. خریداران ورق هایمپک ، با توجه به مصارفی که دارند می توانند خرید ورق هایمپک را در نوع مناسبی انجام دهند. قیمت ورق هایمپک با توجه به کیفیت ورق هایمپک مختلف است و هر چه کیفیت ورق هایمپک بالاتر باشد ، قیمت بالاتری هم خواهد داشت. هنر پلاست از مراکز فروش ورق هایمپک است که توانسته این ماده ی با ارزش را با قیمت بسیار ارزان ارائه کند. در این مجموعه فروش ورق هایمپک با کیفیت بسیار عالی و در نوع مرغوب عرضه می گردد و مشتریان گرامی برای خرید ورق هایمپک با مراجعه به سایت هنر پلاست امکان ثبت سفارش به صورت آنلاین را دارند و با تماس با همکارن ما می توانند خریدشان را به آسانی انجام دهند.

استفاده از ورق هایمپک برای ساخت ظروف یکبار مصرف

استفاده از ورق هایمپک برای تولید ظروف یکبار مصرف بسیار رواج دارد. تولید ظروف یکبار مصرف موجب راحتی در زندگی شده است و افراد با استفاده از این ظروف رفاه بیشتری خواهند داشت. رعایت بهداشت به واسطه ی ظروف یکبار مصرف ایجاد خواهد شد و زمانی که ظروفی به همراه ندارید به راحتی می توانید این ظروف یکبار مصرف را تهیه کرده و نیاز به حمل آن نداشته باشید. ظروف یکبار مصرف باید مقاوم باشند و مناسب برای نگهداری مواد غذایی باشند. به همین دلیل در تولید ظروف از ورق هایمپک استفاده می شود. ورق هایمپک با توجه به قالب پذیری بسیار خوبی که دارد می تواند برای ساخت انواع ظروف یکبار مصرف مورد استفاده قرار گیرد. فروش ورق هایمپک با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت از طریق فروشگاه هنرپلاست انجام می گیرد.

ویژگی های ورق هایمپک

ورق هایمپک دارای ویژگی هایی است که موجب شده این ماده بسیار پر مصرف باشد. وزن سبک از جمله ویژگی های ورق هایمپک است که موجب شده لوازمی که از ورق هایمپک به تولید می رسند دارای وزن بسیار سبکی باشند. قیمت ارزان از ویژگی های ورق هایمپک است و با توجه به این که ورق هایمپک قیمت ارزانی دارد، می توان برای تولید انواع ظروف از آن بهره برد که اقتصادی هم می باشد. ورق هایمپک در مقابل مقاوم رطوبت بسیار مقاوم است. همچنین ورق هایمپک دارای خاصیت ضربه پذیری بالایی هم می باشد. ورق هایمپک دارای قابلیت ساخت و گرم شدن مجدد است و به همین دلیل قابل بازیافت می باشد. پایداری و استحکام مناسب از جمله خواص ورق هایمپک می باشد. ورق هایمپک منعطف بوده و به راحتی می توان انواع لوازم را با استفاده از ورق هایمپک به تولید رساند و به همین دلیل برای قالب گیری هم مناسب است. ورق هایمپک دارای قدرت چسبندگی بالایی است و همچنین این ماده رنگ پذیری دارد. تمام این ویژگی ها موجب شده ، ورق هایمپک برای کاربرد های گوناگون مورد استفاده قرار گیرد.

فروش عمده ورق هایمپک

خرید ورق هایمپک بصورت اینترنتی

برای خرید ورق هایمپک نیازی به مراجعه ی حضوری نبوده و امکان ثبت سفارش به صورت آنلاین را از طریق فروشگاه های آنلاین دارید ، به همین دلیل خرید ورق هایمپک بسیار ساده از طریق بستر اینترنت انجام می گیرد. امروزه فروشگاه های آنلاین زیادی در زمینه ی فروش ورق هایمپک فعالیت دارند و انواع ورق هایمپک را به فروش می رسانند. اما در خرید ورق هایمپک به صورت اینترنتی باید دقت داشته باشید که این محصول را با کیفیت بسیار بالا و از مجموعه های معتبر تهیه کنید به همین دلیل در این مقاله یکی از معتبرترین مراکز فروش ورق هایمپک را به شما معرفی کردیم. مرکز هنر پلاست یکی از مراکز معتبری است که فروش ورق هایمپک را در تنوع بالا عرضه می کند. فروشگاه هنرپلاست با در نظر گرفتن قیمت های مناسب و ارائه ی محصولات با کیفیت همواره رضایت مشتریانش را به دست آورده است. برای استعلام قیمت ورق هایمپک و کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید.

بنر های صفحه اصلیبنر های صفحه اصلی2بنر های صفحه اصلی3بنر های صفحه اصلی4بنر های صفحه اصلی5بنر های صفحه اصلی6123