امروز یکشنبه 9 ارديبهشت 1403 ساعت 13 : 33 دقیقه
ویدئو پروژکتور owlenz و ویژگی های آن

ویدئو پروژکتور owlenz و ویژگی های آن

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | ﺳﻪشنبه 26 دی 1402 در ساعت 0 : 0 دقیقه |

احتمالا استفاده از ویدئو پروژکتور را در سالن ‌های کنفرانس، سالن‌های همایش، محیط‌ های آموزشی، اماکن تجاری و… مشاهده کرده اید. این دستگاه که برای نشان دادن تصاویر در ابعاد بزرگ تر به کار می رود، دستگاهی کاربردی و مفید می باشد. شما با استفاده از ویدیو پروژکتور می توانید تصاویر روی لب تاپ، گوشی همراه، کامپیوتر ، دوربین و... را در ابعاد بزرگ تر نمایش دهید. در اجرای کنفرانس ها استفاده از ویدئو پروژکتور بسیار زیاد است تا افراد بتوانند مطالب را همزمان دریافت کنند. در محیط های آموزشی برای مشاهده ی اطلاعات از ویدئو پروژکتور استفاده می شود. امروزه در منازل نیز از ویدئو پروژکتور مانند ویدئو پروژکتور owlenz SD500 هوشمند برای مشاهده ی فیلم و بازی و.. می توان بهره برد. ویدئو پروژکتور جیبی از انواع ویدئو پروژ کتور های جدید هستند که در ابعاد کوچک به اندازه ی تلفن همراه ساخته شده اند و می توان به راحتی این ویدئو پروژکتور ها را به همراه خود به محیط های مخلتف انتقال داد و از آن به صورت بی سیم استفاده کرد. با طراحی و ساخت ویدئو پروژکتور ها، افراد بدون نیاز به کابل کشی می توانند از ویدئو پروژکتور بهره ببرند و آن را به همراه خود به محیط کار ، منزل و... انتقال دهند.

مجموعۀ نیزار کالا از مراکز فروش ویدئو پروژکتور است که انواع ویدئو پروژکتور های جدید و به روز را با مناسب ترین قیمت ارائه می کند. نیزار کالا از مجموعه های معتبر فروش ویدئو پروژکتور در کشورمان است که انواع دستگاه های ویدئو پروژکتور با کیفیت مانند ویدئو پروژکتور owlenz SD500 هوشمند را ارائه می نماید.

ویدئو پروژکتور Owlenz

ویدئو پروژکتور owlenz چیست؟

ویدئو پروژکتور owlenz دستگاهی برای تصاویر ارسالی از کامپیوتر ، لب تاپ ، گوشی همراه ، دوربین دیجیتال و...می باشد. با استفاده از ویدئو پروژکتور می توان تصاویر را به صورت بزرگنمایی بر روی پرده نمایش یا دیوار ایجاد کرد. ویدئو پروژکتور دستگاهی نوری است که نور را گسترش می دهد و امکان پخش تصاویر را در ابعاد بزرگ فراهم می کند. سطحی که در مقابل ویدئو پروژکتور owlenz قرار دارد تا تصاویر بر روی آن اجرا شود باید سطح یکدست و صاف و به رنگ سفید مانند دیوار باشد.

 کاربرد ویدئو پروژکتور النز

ویدئو پروژکتور owlenz از ویدئو پروژکتور های با کیفیت است که تصاویر را از منابع مختلف مانند کامپیوتر، لب ‌تاپ، تلفن همراه، دی ‌وی ‌دی پلیر، فلش مموری و غیره دریافت نموده و با استفاده از لنزی که دارد ، آن تصاویر را بر روی دیوار به نمایش در می آورد. یکی از دستگاه ها ویدئو پروژکتور النز ، ویدئو پروژکتور owlenz SD500 هوشمند است. برای مصارف مختلفی از ویدئو پروژکتور owlenz SD500 هوشمند می توان بهره برد. به طور مثال می توان از ویدئو پروژکتور owlenz  در منازل برای مشاهده ی فیلم استفاده کرد زیرا ویدئو پروژکتور owlenz SD500 هوشمند ، تصاویر را با رنگ های واقعی به نمایش می گذارد و وضوح تصویر بالایی دارد و همچنین دارای بلندگو های قوی می باشد بنابراین می توانید فیلم ها را به صورت خانوادگی و با هیجان بیشتر مشاهده کنید. برای ارائه ی مطالب آموزشی و اداری از ویدئو پروژکتور owlenz استفاده می شود . در محیط های اداری و برگزاری جلسات کاری با استفاده از این دستگاه بسیار عالی خواهد بود همچنین در مراکز آموزشی از سال های گذشته تا به امروز از دستگاه ویدئو پروژکتور استفاده می شود. شما می توانید مطالب را به صورت پاورپویت ، ورد و اکسل و... به وسیله ی این دستگاه ارائه دهید. ویدئو پروژکتور owlenz SD500 هوشمند روشنایی بالایی دارد و به همین دلیل تصاویر با کیفیت و واضحی را پخش می کند که اطلاعات آن خوانا باشد. با این دستگاه می توانید از کابل ‌های مختلف مانند HDMI، VGA، USB  و غیره بهره ببرید زیرا درگاه های ورودی زیادی برای اتصال دستگاه های مختلف را دارد.

ویدئو پروژکتور Owlenz

ویژگی های ویدئو پروژکتور owlenz

ویدئو پروژکتور owlenz مدل SD500 به عنوان یکی از محصولات النز ، یک ویدئو پروژکتور بی سیم است که استفاده از آن بسیار آسان بوده و این دستگاه دارای وزن 1.7 کیلوگرم می باشد. ویدئو پروژکتور SD500 دارای شبکه WiFi می باشد و مجهز به سیستم عامل اندروید است و می تواند انواع فایل های صوتی و تصویری را پخش کند همچنین ویدئو پروژکتور owlenz قابلیت نصب انواع اپلیکیشن ها را دارد و سیستم عامل اندروید دارد. از ویدئو پروژکتور owlenz برای استفاده های مختلف آموزشی ، اداری و.. می توان بهره برد. ویدئو پروژکتور هوشمند owlenz SD500 بسیار با کیفیت بوده و طول عمرو دوام بالایی دارد.

در ویدئو پروژکتور owlenz SD500 هوشمند از لامپ با تکنولوژی LED استفاده شده است. برای پخش فیلم، عکس و بازی می توان از ویدئو پروژکتور owlenz استفاده کرد. برای دریافت کانال های تلویزیونی می توان از ویدئو پروژکتور owlenz استفاده کرد که این کار با نصب اپلیکیشن مخصوص انجام می شود. شدت نور ویدئو پروژکتور owlenz بسیار مناسب بوده و نمایش تصاویر به صورت واضح انجام می گیرد.

فروش انواع ویدئو پروژکتور ها با قابلیت های مختلف از طریق این مجموعه انجام می گیرد. فروش ویدئو پروژکتور هوشمند owlenz SD500 به عنوان یکی از پر فروش ترین دستگاه های ویدئوپروژکتور برای شما مشتریان گرامی در نظر گرفته شده است. این مجموعه فروش ویدئو پروژکتور هوشمند owlenz SD500 را با مناسب ترین قیمت ارائه می کند.

خرید ویدئو پروژکتور owlenz SD500 هوشمند با قیمت ارزان

خرید ویدئو پروژکتور بسیار مهم است زیرا باید در هنگام خرید به قابلیت های این دستگاه توجه داشته باشید. توجه کنید که ویدئو پروژکتور ها در انواع ثابت و جیبی به تولید می رسند. همچنین درگاه های ورودی ، مجهز بودن به سیستم عامل اندروید و مشخصات تصاویر پخش شده از دستگاه ماندن کنتراست ، رزولوشن، روشنایی و... را بررسی کنید و سپس خرید ویدئو پروژکتور را با اطلاعات کامل انجام دهید. در صورتی که می ‌خواهید انواع ویدئو پروژکتور را با قیمت ارزان تهیه کنید به فروشگاه نیزار کالا مراجعه نمایید. این مجموعه تنوع بالایی از ویدئو پروژکتور ها را با مشخصات فنی عالی در نظر گرفته است و آن را با بهترین قیمت ارائه می ‌کند. محصولات نیزار کالا شامل انواع ویدئو پروژکتور ها با وضوح تصویر و طول عمر بالا می‌ باشد. از طریق این مجموعه می ‌توانید مناسب ‌ترین نوع ویدئو پروژکتور مورد نظرتان را تهیه کنید. نیزار کالا به دلیل عرضه مستقیم ویدئو پروژکتور ها توانسته مناسب‌ ترین قیمت را برای آن در نظر بگیرد. برای خرید انواع ویدئو پروژکتور با کیفیت مانند ویدئو پروژکتور owlenz SD500 هوشمند به سایت نیزار کالا مراجعه کنید و پس از بررسی مشخصات محصولات نسبت به خرید اقدام نمایید.

ویدئو پروژکتور Owlenz

خرید ویدئو پروژکتور owlenz SD500 هوشمند به صورت اینترنتی

در صورتی که می‌ خواهید خرید ویدئو پروژکتور هوشمند owlenz SD500 را انجام دهید از طریق سایت نیزار کالا می‌ توانید خریدتان را به صورت اینترنتی انجام دهید. ویدئو پروژکتور ها شامل تنوع زیاد هستند و با داشتن اطلاعات درباره ی این دستگاه ، انتخاب هوشمندانه ای خواهید داشت. با خرید اینترنتی ویدئو پروژکتور owlenz SD500 هوشمند شما بدون صرف زمان طولانی برای یافتن فروشگاه‌ های عرضه کننده ویدئو پروژکتور می‌توانید به صورت مطمئن از طریق این مجموعه خرید ویدیو پروژکتور را انجام دهید. نیزار کالا همواره محصولات با کیفیت را به مشتریانش عرضه نموده است. در خرید اینترنتی شما می ‌توانید انواع محصولات و قیمت آنها را مشاهده کرده و پس از بررسی‌ های لازم محصول مورد نظر را تهیه نمایید.

https://owlenz.ir/

بنر های صفحه اصلیبنر های صفحه اصلی2بنر های صفحه اصلی3بنر های صفحه اصلی4بنر های صفحه اصلی5بنر های صفحه اصلی6123