امروز چهارشنبه 6 تير 1403 ساعت 2 : 44 دقیقه
ویزای تحصیلی و اخذ آن

ویزای تحصیلی و اخذ آن

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | دوشنبه 31 ارديبهشت 1403 در ساعت 0 : 0 دقیقه |

شاید شما هم به فکر تحصیل در خارج از کشور هستید و می خواهید با شرایط بهتر به تحصیل بپردازید. ویزای تحصیلی، به شما اجازه می دهد تا در خارج از کشور به تحصیل اقدام نمایید. ویزای تحصیلی در زمان کوتاه و مشخصی صادر می گردد و افرادی که قصد دریافت ویزای تحصیلی را دارند باید دقت کنند که باید از مراکز آموزش عالی پذیرش گرفته باشند. با اخذ ویزای تحصیلی، شما می توانید به طور موقت در کشور مقصد در کنار تحصیل ، به کار بپردازید و هزینه های زندگی و تحصیل را تامین نمایید. با دریافت ویزای تحصیلی ، شما در مدت زمان مشخصی می توانید در کشور مقصد حضور داشته باشید و پس از انقضای ویزا قادر به حضور در آن کشور نخواهید بود. افراد برای انتخاب کشور مقصد به موارد مختلفی توجه دارند. زبان تحصیل از موارد مهمی است که باید به آن توجه شود. همچنین فاصله ی جغرافیایی از دیگر موارد مهمی است که مهاجران آن را در نظر دارند. مدت زمان دوره های تحصیل در کشور ها یکسان نبوده و در برخی از کشور ها این دوره ها کوتاه تر است و افراد زودتر مدرک دریافت می کنند. مخارج زندگی از سایر مواردی است که نمی توان از آن چشم پوشی کرد و افراد مهاجر به آن دقت زیادی دارند تا کشور مقصد بتواند متناسب با شرایط آن ها باشد. امکان کار کردن در کنار تحصیل معمولا در کشور های مختلف در نظر گرفته می شود که بسیار اهمیت دارد.

ویزای تحصیلی

موسسۀ بین المللی راد از معتبرترین مراکز مشاوره مهاجرت و ارائه دهنده ی خدمات مرتبط با مهاجرت برای تحصیل در انگلستان، تحصیل در آلمان و سایر کشور ها می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

تحصیل در آلمان

آلمان به عنوان یکی از کشور هایی که شرایط مناسبی را برای مهاجران فراهم نموده است ، بسیار پر مخاطب است. کیفیت بالایی سیستم آموزشی در آلمان از جمله دلایل مهاجرت برای تحصیل در آلمان می باشد. مهاجرت به آلمان دارای مزایای زیادی می باشد. این کشور امکانات ویژه ای را به مهاجران نیز ارائه می نماید. افراد برای بهره مندی از زندگی با شرایط ایده آل مهاجرت می کنند و در میان کشور ها ، کشور آلمان یکی از پر مخاطب ترین کشور ها می باشد. افرادی که قصد مهاجرت به آلمان را دارند و می خواهند به تحصیل در آلمان بپردازند، برای اخذ ویزای تحصیل در آلمان ، اخذ ویزای بدون مدرک زبان، اخذ ویزای تحصیل در آلمان برای متاهلین و... باید از موسسه ی بین المللی معتبر کمک بگیرند. افراد بعد از اتمام تحصیل در آلمان، با کار کردن اقامت دائم دریافت می کنند. مشاورین ما در موسسه ی بین المللی راد به شما کمک می کنند تا بتوانید به راحتی نسبت به اخذ تحصیل در آلمان اقدام نمایید.

ویزای تحصیلی

تحصیل در انگلستان

انگلستان از کشور های پیشرفته ای است که از سطح کیفیت آموزشی بسیار بالایی برخوردار است. دانشگاه ها و مدارس انگلستان دارای امکانات رفاهی زیادی می باشد. بنابراین تعجب آور نیست که انگستان در میان کشور ها بتواند جزء سه کشور برتر در زمینه ی جذب دانشجو باشد. یکی از مزایای تحصیل در انگلستان ، زبان رسمی انگلیسی در این کشور است و این یکی از دلایلی تحصیل در انگلستان توسط افراد زیادی است. از دیگر مزایای تحصیل در انگلستان ، دوره های کوتاه تر تحصیلی برای دریافت مدرک است به طوری که برای کارشناسی نیاز به 3 سال تحصیل و برای کارشناسی ارشد نیاز به یک سال تحصیل می باشد. همچنین پس از تحصیل فرصت 2 ماهه ای را برای پیدا کردن کار در نظر گرفته می شود. با تحصیل در انگلستان به دلیل زبان رسمی انگلیسی در این کشور، فرصتی برای بالا بردن مهارت زبان انگلیسی می باشد. بنابراین متقضیان تحصیل در انگلستان ، از مزایای زیادی بهره مند خواهند شد.

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای تحصیلی

افراد برای بهره مندی از سیستم آموزشی بهتر به کشور های دیگر مهاجرت تحصیلی می نمایند. امکانات آموزشی و رفاهی در برخی از کشور ها بسیار مناسب است و همین زمینه ای را ایجاد کرده است تا افراد زیادی برای تحصیل به فکر مهاجرت بیفتند. یکی از کشور های پر طرفدار در مهاجرت ، انگلستان است. انگلستان شرایط بسیار خوبی را برای مهاجران در نظر گرفته است و در هر کشوری قوانینی وجود دارد که بر اساس آن اسنادی را از شما م خواهند. این اسناد در هر کشور می تواند متفاوت از سایر کشور ها باشد. این مدارک شامل پاسپورت ، اثبات دانشجویی، پذیرش تحصیلی ، گواهی پایان دوره سه ساله متوسطه و پیش دانشگاهی با  ترجمه ی رسمی آن ، مدارک شغلی، گواهی پشتیبان مالی و... می باشد. هر کشوری بر اثر شرایطی که دارد ، مدارک مختلفی را از شما اخذ می کند. در مورد پشتیبان مالی در اخذ ویزای تحصیلی باید بگوییم که برای افرادی که بیشتر از 8 سال سن دارند ، تمکن مالی او باید بتواند هزینه های تحصیل و زندگی را بپردازد. افرادی که زیر 18 سال سن دارند ، باید مدارک مالی سرپرست را ارائه دهند. افرادی که دارای خانواده و آشنا در کشور مقصد هستند می توانند از آن ها برای هزینه های تحصیل کمک بگیرند. تحصیل در آلمان، تحصیل در انگلستان یا در هر کشوری دارای شرایط خاصی است که متناسب با آن شرایط باید اقدام به اخذ ویزا نمایید. به همین دلیل است که باید ابتدا شرایط کشور ها را بررسی کنید تا بتوانید مطلوب ترین گزینه را انتخاب کنید البته باید دقت داشته باشید که شرایط شما نیز باید مورد قبول کشور مقصد قرار گیرد.

ویزای تحصیلی

برای اخذ ویزای تحصیلی باید چه کار کنیم؟

در ابتدا باید در کشور پذیرش شده باشید تا بتوانید نسبت به دریافت ویزای تحصیلی اقدام نمایید. بنابراین در صورتی که هنوز پذیر نشده اید باید ابتدا درخواست برای اخذ پذیرش به آموزشگاه مقصد را ارائه دهید. پذیرش شما در کشور مقصد به عوامل متعددی بستگی دارد که شامل ملیت درخواست دهنده ، کشور مقصد، دوره ی تحصیلی ، دانشگاه تحصیل ، نحوه ی پرداخت هزینه ها و... می باشد. برای اخذ ویزای تحصیلی باید از کشور خود اقدام نموده و موسساتی که در زمینه ی امور مهاجرتی فعالیت دارند می توانند به شما کمک کنند. برای اخذ ویزای تحصیل در آلمان ، تحصیل در انگلستان و سایر کشور ها نیاز به هزینه ای است و تمکن مالی بسیار مهم می باشد. شما با اثبات داشتن سرمایه ی لازم برای تامین مخارج زندگی و تحصیل می توانید نسبت به اخذ ویزا اقدام نمایید. حداقل سرمایه باید به اندازه ی کل هزینه ی مورد نیاز برای دوره باشد. زبان یکی از موارد مهم برای اخذ ویزای تحصیلی است. با ارائه ی مدرک می توانید توانایی مورد نیاز در یادگیری زبان را به اثبات برسانید. شما باید بدون داشتن مترجم با افسر کنسولگری ارتباط برقرار نمایید. در مورد اشتغال افرادی که در کشور دیگر به تحصیل می پردازند باید بگوییم که شما می توانید در کشور مقصد در هفته ، 20 ساعت به کار بپردازید. داشتن همراه از موارد مهم دیگر می باشد. در صورتی که شرایط مورد نظر کشور مقصد را داشته باشید، می توانید خانواده ی خود را به همراه ببرید. افرادی که به تحصیل در کشور دیگر می پردازند ،  در مدت زمان تحصیل ،در کشور مقصد اقامت دارند و بعد از تحصیل نیز می توانند مدت زمان کوتاهی را در کشور بمانند.

 

بنر های صفحه اصلیبنر های صفحه اصلی2بنر های صفحه اصلی3بنر های صفحه اصلی4بنر های صفحه اصلی5بنر های صفحه اصلی6123