امروز یکشنبه 9 ارديبهشت 1403 ساعت 16 : 42 دقیقه
پخش انواع قطعات بسترن

پخش انواع قطعات بسترن

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | دوشنبه 16 مرداد 1402 در ساعت 0 : 0 دقیقه |

بسترن از محصولات شناخته شده ی کمپانی فاو است. خودرو های بسترن توسط شرکت بهمن موتور مونتاژ شده و به بازار عرضه می گردد. بسیاری از قطعات بسترن در چین و در کارخانه مزدا به تولید رسیده است. در کشور ما خودرو های بسترن در سه مدل  B50 ، B50F و B30  بسیار پر فروش هستند. نیاز به قطعات بسترن در کشور ما وجود دارد و از این رو تامین کنندگانی این قطعات را به دست مصرف کنندگان می رسانند. قطعات بسترن مانند قطعات سایر خودرو ها شامل انواع دسته بندی ها می باشد که هر یک شامل قطعاتی است و باید در انتخاب این قطعات بسیار دقت داشته باشید و در نوع مرغوب تهیه کنید.

فروشگاه نیو پارت فروش لوازم یدکی بسترن مانند جلو پنجره بسترن B30 را با بهترین قیمت ارائه می کند. برای خرید لوازم یدکی بسترن اورجینال به سایت این مجموعه مراجعه کنید و با همکاران ما تماس بگیرید.

انواع قطعات بسترن

  • قطعات موتوری که شامل ، یاتاقان ثابت و متحرک واشر درب سوپاپ، پیستون ، موتور کامل و... می باشد.
  • لوازم بدنه ی بسترن شامل جلو پنجره بسترن B30، رینگ، شلگیر ، درب‌ ها ، گلگیر و ... است.
  • انواع چراغ ‌های مه شکن، چراغ‌های جلو ، پروژکتور، شبرنگ و ... است.
  • قطعات جلوبندی و تعلیق بسترن شامل بوش طبق، میل موجگیر، کمک فنر سیبک فرمان و... می باشد.
  • لوازم یدکی بسترن
  • قطعات سیستم ترمز شامل پمپ ترمز، کاسه چرخ، سیلندر ترمز چرخ سیم ترمز دستی، و... می باشد.
  • انواع بلبرینگ ها و هرزگرد ها شامل بلبرینگ کلاچ پمپی، توپی چرخ، کاسه نمد ساق سوپاپ و.. می باشد.
  • قطعات برقی بسترن شامل پمپ کلاچ، فن کولر، وایر شمع، ترموستات و... است.
  • قطعات سیستم تهویه شامل رادیاتور آب، کندانسور کولر، سینی رادیاتور، پروانه فن و ... است.
  • قطعات مصرفی و جانبی

خرید قطعات بسترن

افراد با خرید خودرو ، نیاز به قطعات بسترن دارند و به همین دلیل وجود لوازم یدکی بسترن  در بازار بسیار مهم و ضروری است. تامین کنندگانی که قطعات بسترن را عرضه می کنند ، انواع مختلف این قطعات را با کیفیت مختلف ارائه می کنند. برای خرید قطعات بسترن افراد با پرس و جو کردن سعی دارند که بتوانند قطعات مناسبی را تهیه کنند. با خرید لوازم یدکی بسترن از فروشگاه نیوپارت می توانید انواع قطعات خودرو را به صورت مطمئن تهیه کنید. فروشگاه نیو پارت از مراکز معتبر فروش قطعات بسترن است که انواع قطعات مورد نیاز خودرو های بسترن را  به دست شما می رساند. محصولات این مجموعه در نوع اصلی و با کیفیت هستند و با قیمت بسیار مناسب به شما عرضه می شوند بنابراین شما از طریق سایت نیوپارت می توانید اقدام به خرید قطعات بسترن مانند جلو پنجره بسترن B30 نمایید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس حاص فرمایید.  

  • لوازم یدکی بسترن

فروش لوازم یدکی بسترن به صورت اینترنتی

قطعات بسترن همچون جلو پنجره بسترن B30 توسط نمایندگی های فروش آن در ایران به فروش می رسد. قطعات بسترن از قبیل قطعات موتوری، قطعات بدنه، قطعات سیستم حرکتی و ترمز و... توسط نمایندگی های فروش لوازم یدکی بسترن به مصرف کنندگان عرضه می شود. مصرف کنندگان بر اساس نوع مدل خودروی بسترن که شامل بسترن b50, b50f و b30 است می توانند خرید قطعات بسترن را انجام دهند. فروش قطعات بسترن به صورت اینترنتی بسیار رواج پیدا کرده است و امروزه دیگر افراد برای خرید قطعات بسترن به فروشگاه مورد نظر مراجعه ی حضوری ندارند و از طریق اینترنت به راحتی و در زمان کوتاهی می توانند خرید قطعات بسترن را انجام دهند. خرید اینترنتی این امکان را فراهم نموده است که افراد از سایر مناطق بتوانند به فروشگاه ها دسترسی داشته باشند و از فروشندگان معتبر خرید قطعات بسترن را انجام دهند. فروشگاه نیوپارت در جهت رفاه حال مشتریانش و برای ارائه ی خدمات بهتر به مشتریان فروشگاه اینترنتی خود را در نظر گرفته است و فروش قطعات بسترن را به صورت اینترنتی ارائه می کند. برای خرید قطعات بسترن منجمله خرید جلو پنجره بسترن B30 به سایت نیو پارت مراجعه کرده و از طریق سایت خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید.

فروشگاه نیو پارت فروش مستقیم قطعات بسترن را به شما ارائه می کند و شما از طریق سایت این مجموعه می توانید خرید اینترنتی را انجام دهید.

مشخصات فنی لوازم یدکی بسترن

خودروی بسترن B30  کوچکترین محصولات برند فاو است و در این خودرو از پلتفرم مناسب و استاندارد استفاده شده و آپشن های مختلفی برای راننده در نظر گرفته شده تا کار با این خودرو آسان باشد. برای استفاده ی مناسب از خودرو های بسترن نیاز است که حتما از قطعات با کیفیت استفاده شود. به دارندگان خودرو های بسترن پیشنهاد می کنیم که کیفیت را ملاک انتخاب و خرید قطعات بسترن قرار دهند نه قیمت زیرا در بازار انواع قطعات بسترن تقلبی با قیمت های ارزن به فروش می رسد که دارای کیفیت ضعیفی بوده و در زمان کوتاه آسیب می بینند. قطعات بی کیفیت به خودرو آسیب وارد می کند و دوام کمی هم دارد به همین دلیل با اختصاص بودجه ای مناسب می توانید قطعات بسترن با کیفیت را تهیه کنید. ضمانت اصل بودن کالا یکی از مواردی است که در خرید هایتان باید در نظر بگیرید.

فروشگاه های زیادی لوازم یدکی بسترن مانند جلو پنجره بسترن B30 را عرضه می کنند اما تنها برخی از ان ها معتبر هستند و قطعات با کیفیتی را ارائه می کنند. در این مقاله فروشگاه نیو پارت را معرفی کردیم زیرا این مجموعه با سال ها سابقه در حوزۀ فروش قطعات بسترن و جلب رضایت مشتریانش ، یکی از بهترین فروشندگان قطعات بسترن در کشورمان است. همان طور که گفتیم خودرو های بسترن در انواع مدل ها هستند و برای خرید قطعات بسترن باید متناسب با نوع خودرو ، خرید قطعات بسترن را انجام دهید زیرا این قطعات برای مدل های مختلف خودروی بسترن دارای تفاوت هایی با هم هستند.

  • لوازم یدکی بسترن

قیمت قطعات بسترن

عوامل مختلفی بر قیمت قطعات بسترن مانند جلو پنجره بسترن B30تاثیرگذار است و جنس ، کیفیت ، نوع قطعه، مدل خودرو و... از عوامل موثر بر قیمت قطعات بسترن است. در حال حاضر در بازار خودرو شاهد خرید و فروش بسترن اتومات هستیم و این خودرو ها دارای تفاوت های زیادی در قطعات با سایر مدل ها بسترن هستند به همین دلیل در نظر گرفتن نوع مدل خودرو در زمان خرید قطعات بسترن مهم است. برای خرید لوازم یدکی بسترن باید حتما فروشگاه مطمئن را پیدا کنید زیرا قطعات بسترن دارای تنوع زیاد با سطح کیفی مختلفی می باشد. در خرید اینترنتی قطعات بسترن باید به فروشنده اعتماد داشته باشید. فروشگاه نیو پارت به عنوان یکی از بهترین فروشگاه های فروش قطعات بسترن است که ما این اطمینان را به شما می دهیم که بهترین قطعات بسترن را به شما ارائه می کند. قطعات بسترن از نظر فنی با یکدیگر متفاوت هستند و زمانی که این قطعات با آسیب روبرو شوند در صورت تعمیر می توان آن را تعمیر نمود اما در مواردی نیاز به تعویض دارند. وجود واسطه ها در فروش قطعات بسترن می تواند یکی از عوامل مهم موثر در قیمت قطعات بسترن باشد به همین دلیل فروشگاه نیو پارت به صورت مستقیم قطعات بسترن را به دست مصرف کنندگان می رساند و از این رو قیمت های بسیار مناسبی را در نظر گرفته است. شما با خرید قطعات بسترن مانند جلو پنجره بسترن B30 از این مجموعه ، خریدی مطمئن را خواهید داشت.

https://newpart-shop.com/

بنر های صفحه اصلیبنر های صفحه اصلی2بنر های صفحه اصلی3بنر های صفحه اصلی4بنر های صفحه اصلی5بنر های صفحه اصلی6123