امروز شنبه 8 ارديبهشت 1403 ساعت 3 : 21 دقیقه
خرید کمپرسور اسکرو و نکات مهم آن

کمپرسور اسکرو

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | دوشنبه 24 بهمن 1401 در ساعت 0 : 0 دقیقه |

کمپرسور دستگاهی برای فشرده سازی هوا و گاز ها می باشد که برای تامین هوای فشرده به کار می رود. کمپرسور اسکرو یکی از انواع کمپرسور ها می باشد که برای مصارف گوناگون از آن استفاده می شود بخصوص در صنایع بزرگ از این دستگاه استفاده ی زیادی می شود. کمپرسور اسکرو می تواند به صورت 24 ساعته کار کند و حجم زیادی از هوا و سیالات قابل متراکم را فشرده نماید. مکانیزم عملکرد کمپرسور اسکرو ها به صورت روتاری و دورانی می باشد. ظرفیت این دستگاه در حدود 2000 لیتر بر دقیقه به بالا است و با توجه به ظرفیت مورد نیاز باید خرید کمپرسور اسکرو را انجام داد. به کمپرسور اسکرو ، کمپروسر باد نیز گفته می شود و افراد زیادی کمپرسور اسکرو را به این نام می شناسند. محدوده ی کارکرد کمپرسور اسکرو مابین کمپرسور پیستونی و کمپرسور سانتریفیوژ است زیرا ساختار ذخیره سازی کمپرسور اسکرو به صورت جابجایی مثبت است و شباهت زیادی به کمپرسور پیستونی دارد اما از طرفی پیوسته بودن جریان هوای عبوری در این نوع کمپرسور شبیه به کمپرسور گریز از مرکز است.

فروشگاه مکانیکا یکی از مراکز معتبر و تخصصی فروش کمپرسور اسکرو و سایر انواع کمپرسور ها می باشد که انواع مختلف این دستگاه را در حجم های گوناگون متناسب با مصارف مختلف در نظر گرفته است. برای خرید کمپرسور اسکرو با کارشناسان فروش ما در مجموعۀ مکانیکا تماس بگیرید.

کمپرسور اسکرو

خرید کمپرسور اسکرو

مهم ترین مورد در خرید کمپرسور اسکرو ، شرکت انتخابی شما برای خرید کمپرسور اسکرو می باشد. قطعات کمپرسور ها تقریبا یکسان در نظر گرفته شده است و این دستگاه ها توسط شرکت های مختلف مونتاژ می شوند. اما کیفت قطعات و اجزای دستگاه کمپرسور اسکرو بسیار مهم است و باید به آن اهمیت داده شود. بنابراین طول عمر و عملکرد دستگاه ها با یکدیگر متفاوت است . برای خرید کمپرسور اسکرو می توانید به سایت مکانیکا مراجعه کرده و این دستگاه ها را به صورت مستقیم از تولید کننده خریداری نمایید. مجموعه ی مکانیکا یکی از بزرگ ترین و معتبرین مراکز فروش کمپرسور اسکرو می باشد که انواع کمپرسور اسکرو را با بهترین کیفیت ارائه می کند.

کمپرسور اسکرو برای تولید مداوم هوای فشرده به کار می رود. یکی از مزیت های کمپرسور اسکرو ، داشتن صدای بسیار کم است. عملکرد کمپرسور اسکرو به صورت جابجایی مثبت است که با کشیدن هوا به داخل محفظه شروع می شود و در ادامه با کم شدن حجم محفظه ، فشرده سازی هوا انجام می گیرد. در کمپرسور های روتاری ، از جابجایی مثبت با پیچ های مارپیچی استفاده شده و پیچ ها موجب تولید آب بند هیدرولیکی برای فشرده سازی هوا می شود.

انواع کمپرسور اسکرو از نظر خنک کنندگی

کمپرسور اسکرو ها از نظر روانکاری و خنک کنندگی در دو نوع کمپرسور اسکرو پیچی تزریق روغن و کمپرسور اسکرو بدون روغن می باشند. هر یک از این دستگاه ها دارای ویژگی های خاصی بوده و کارایی مختلف دارند که در ادامه به آن می پردازیم:

  1. کمپرسور اسکرو پیچی تزریق روغن

در این نوع کمپرسور اسکرو ، روغن به محفظه ی تراکم تزریق شده و تمامی عناصر را روانکاری می کند و دمای دستگاه را در اندازه ی مجاز قرار می دهد. برای روانکاری قطعات از روغن و روان کننده های مصنوعی استفاده می شود که البته روغن بخصوص در دما های بالاتر بسیار مناسب خواهد بود. در کمپرسور اسکرو از روغن و روان کننده ها استفاده شده تا انتقال حرارت و حذف گرمای اتلاف فرآیند تراکم ، موجب افزایش مقدار بخار در هوا یا گاز شود. به منظور جداسازی روغن از هوا یا گاز فشرده ، از جداکننده ی گریز از مرکز استفاده می شود.  

  1. کمپرسور اسکرو بدون روغن

کمپرسور اسکرو بدون روغن یکی از انواع کمپرسور ها است که در آن روتور ها دارای تماس با هم نبوده و به همین جهت نیازی به استفاده از روغن برای روانکاری نمی باشد. هوا و یا گاز فشرده شده توسط کمپرسور اسکرو بدون روغن ، کاملا عاری از روغن بوده و برای مصارف مختلف می تواند کاربردی باشد. به طور مثال به منظور استفاده برای کاربرد هایی که آلودگی هوا و گاز فشرده شده با روغن را نمی توانند تحمل کنند. ، مناسب خواهد بود. اما در این نوع کمپرسور اسکرو نیز باید روغن کاری برای بلبرینگ ها انجام گیرد. با استفاده از روغن از سطوح یاتاقان در مقابل خوردگی محافظت شده و در نتیجه اصطکاک کاهش پیدا می کند. با توجه به این که کمپرسور اسکرو بدون روغن سریع گرم می شود ، دما در یک مرحله برای فشرده سازی هوا بالاتر از میزان لازم افزایش پیدا می کند. برای کاهش دمای تلف شده از خنک کننده بین دو مرحله ی فشرده سازی هوا و از پس کولر در انتها استفاده می شود.

کمپرسور

فروش کمپرسور اسکرو

فروش کمپرسور اسکرو در انواع مختلف انجام می گیرد. برای خرید کمپرسور اسکرو باید نوع متناسب با کارایی مدنظرتان را انتخاب کنید. امروزه کمپرسور اسکرو ها در صنایع مختلف به جای کمپرسور های قدیمی مورد استفاده قرار می گیرد. کمپرسور اسکرو برخلاف کمپرسور های پیستونی ، شیر یا پیستون دیگری نداشته و به همین جهت دچار عدم تعادل نخواهد شد. این نوع کمپرسور با سرعت زیادی کار کرده و دارای حجم کمی است اما جریان زیادی را می تواند جابجا کند. کمپرسور اسکرو ها در انواع کمپرسور اسکرو خشک و کمپرسور اسکرو روغنی در بازار به فروش می رسند و برای خرید کمپرسور اسکرو به نوع و حجم آن باید دقت داشته باشید. کمپرسور اسکرو ها دراید ظرفیت های مختلفی بوده و در حدود 70 تا 3180 متر مکعب می توان این دستگاه ها را تهیه کرد که این نوع با گاز های طبیعی کار می کنند ، اما برخی که با استفاده از گاز های خنک کننده کار می کنند دارای حجمی در حدود 440 تا10000 متر مکعب بر ساعت می باشند.

خرید کمپرسور اسکرو به صورت اینترنتی

برای خرید کمپرسور اسکرو  باید به نکات مهمی توجه داشته باشید که شامل مقدار زمان کارکرد کمپرسور در طول روز، اندازه مورد نیاز کمپرسور و توجه به عملکرد های مختلف کمپرسور اسکرو می باشد بنابراین با در نظر گرفتن این موارد و همچنین با توجه به نوع و ظرفیت کمپرسور اسکرو می توانید خریدتان را انجام دهید. قیمت کمپرسور اسکرو  با در نظر گرفتن کیفیت قطعات مورد استفاده در آن مختلف است همچنین هزینه ی نگهداری دستگاه ، مدت زمان گارانتی، مصرف انرژی، هزینه خشک کن و فیلتر ، طول عمر دستگاه ، هزینه تعمیرات کمپرسور اسکرو  و ملزومات الکترونیکی آن در قیمت کمپرسور اسکرو  بسیار تاثیرگذار می باشد. فروش کمپرسور اسکرو به صورت اینترنتی این امکان را فراهم کرده تا افراد به فروشندگان مورد نظر خود دسترسی داشته باشند. با مراجعه به سایت مکانیکا می توانید خرید کمپرسور اسکرو را بدون مراجعه ی حضوری و به صورت آنلاین انجام دهید. این مجموعه انواع دستگاه های کمپرسور اسکرو را ارائه می نماید و در صورتی که می خواهید خرید کمپرسور را به صورت مستقیم و بی واسطه انجام دهید، مرکز مکانیکا در خدمت شماست تا دستگاه هایی با عملکرد عالی را با قیمت ارزان به شما ارائه دهد.

کمپرسور اسکرو

به منظور مشاهده ی محصولات و کمپرسور اسکرو مورد نظرتان به سایت مکانیکا مراجعه کنید و در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در این مجموعه تماس حاصل فرمایید. تمامی محصولات با ضمانت ارائه می شوند و می توانید بهترین خرید را تجربه نمایید.

 https://mekaniikka.com/

 

بنر های صفحه اصلیبنر های صفحه اصلی2بنر های صفحه اصلی3بنر های صفحه اصلی4بنر های صفحه اصلی5بنر های صفحه اصلی6123