امروز جمعه 27 مهر 1403 ساعت 9 : 0 دقیقه
کوپلینگ فلزی و انواع آن

کوپلینگ فلزی و انواع آن

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | ﺳﻪشنبه 19 تير 1403 در ساعت 0 : 0 دقیقه |

کوپلینگ ها قطعاتی هستند که موجب اتصال میان شافت ها شده و گشتاور را از شافتی به شافت دیگر انتقال می دهند. کوپلینگ ها در انواع مختلف دسته بندی می شوند که در دسته بندی کلی شامل کوپلینگ فلزی و کوپلینگ لاستیکی می باشد. هر یک از این دسته بندی ها خود شامل دسته بندی های مختلف می شود. کوپلینگ فلزی ها اتصالاتی میان دو محور هستند تا امکانی را ایجاد کننده که این محور ها بتوانند کاربرد لازم را داشته باشند. انتقال توان از محوری به محور دیگر در تجهیزات مختلف ضروری است و به دلیل این که محور ها ممکن است دارای ناهمراستایی و عدم تراز باشند ، از انواع کوپلینگ ها استفاده می شود. کوپلینگ فلزی قطعه ی مکانیکی است که دو شافت دوار را به هم اتصال می دهد تا امکانی را فراهم کند که نیرو از شافتی به شافت دیگر انتقال یابد. در اتصال میان شافت ها ممکن است خطا هایی همچون عدم تراز ، ناهمراستایی و.. وجود داشته باشد و در صورتی که این ناهماهنگی ها تا حد استاندارد باشد ، می توان به وسیله ی استفاده از کوپلینگ مناسب ، آن را از بین برد.

شرکت کیهان افزار زاگرس از مراکز معتبر فروش کوپلینگ فلزی مانند کوپلینگ فلنجی و کوپلینگ زنجیری و سایر انواع می باشد. این مجموعه امکانی را برای خرید کوپلینگ فلزی به صورت آنلاین فراهم نموده است. قیمت کوپلینگ فلزی در این مجموعه بسیار مناسب است و خرید به صرفه ای را از این مجموعه خواهید داشت.

خرید کوپلینگ فلزی

کوپلینگ فلنجی چیست؟

کوپلینگ فلنجی یکی از انواع کوپلینگ فلزی است که دارای کاربرد های گسترده ای است. کوپلینگ فلنجی شباهت زیادی با کوپلینگ آستین دارد. در دو سمت ، 2 آستین فلنج قرار دارد که این فلنج ها دارای سوراخ رزوه ای هستند که برای استفاده از پیچ در آن تعبیه شده است. با اتصال فلنج ها با پیچ و مهره می توان از کوپلینگ فلنجی استفاده نمود. بر روی کوپلینگ فلنجی بخش کلید در نظر گرفته شده است و از لغزش جلوگیری می کند. برای کاربرد های صنعتی متوسط و سنگین می توان از کوپلینگ فلنجی استفاده نمود.

برای خرید کپلینگ فلنجی یا فلنج کوپلینگ از طریق این مجموعه می توانید بهترین نمونه ها را تهیه کنید. شرکت کیهان افزار زاگرس به صورت تخصصی در زمینه ی فروش کوپلینگ های فلزی مانند کوپلینگ زنجیری ، کوپلینگ فلنجی  ، کوپلینگ موف، کوپلینگ مخروطی و... فعالیت دارد.

کوپلینگ زنجیری چیست؟

یکی از انواع کوپلینگ فلزی را کوپلینگ زنجیری تشکیل می دهد. کوپلینگ زنجیری از اتصالات با شافت انعطاف پذیر می باشد که برای انتقال قدرت مکانیکی از آن استفاده می شود. برای خرید کوپلینگ زنجیری ، دقت به اندازه ، جنس ، مقدار گشتاور قابل انتقال باید دقت داشته باشید. قیمت کوپلینگ زنجیری نیز بر اساس موارد گفته شده دارای تفاوت است. برای خرید کوپلینگ زنجیری می توانید از طریق سایت مرکز کیهان افزار زاگرس ، خرید کوپلینگ زنجیری و سایر کوپینگ فلزی را به صورت اینترنتی انجام دهید.

خرید کوپلینگ فلزی

کاررد کوپلینگ فلزی

از کوپلینگ فلزی  برای انتقال نیرو از محرک به متحرک استفاده می شود. هر یک از کوپلینگ ها برای کاربرد مختلف طراحی شده اند. در اتصال میان شافت ها در صورتی که درجاتی از هماهنگی وجود داشته باشد ، آن را جبران می کنند. همچنین در صورتی که قطر های شفت ها دارای ناهماهنگی باشد، استفاده از کوپلینگ موجب حل این مشکل می شود. کوپلینگ فلزی از انواع کوپلینگ های مقاوم است که در صنایع مختلف از آن استفاده می شود. این کوپلینگ قدرت بالایی در انتقال توان دارد و برای ماردی نیاز است که حتما از کوپلینگ فلزی استفاده شود. در مقابل کوپلینگ های لاستیکی وجود دارند که استفاده از آن ها بیشتر به منظور رفع ناهماهنگی ها است زیرا انعطاف بالایی دارند. به کوپلینگ فلزی ،کوپلینگ صلب هم گفته می شود. زمانی از کوپلینگ فلزی استفاده می شود که محور ها همراستا باشند و در تراز هم باشند. کوپلینگ فلزی تنوع بالایی دارند که شامل کوپلینگ آستین، کوپلینگ فلنجی، کوپلینگ ماف و... می باشد.

برای خرید کوپلینگ فلزی و کوپلینگ لاستیکی از طریق سایت مرکز کیهان افزار زاگرس می توانید انواع کوپلینگ ها را تهیه کنید. فروش کوپلینگ فلزی به صورت اینترنتی از طریق سایت انجام گرفته و این مجموعه بهترین قیمت کوپلینگ فلزی را ارائه می کند.

مشخصات کوپلینگ فلزی

کوپلینگ فلزی که به آن کوپلینگ صلب هم گفته می شود ، برای جبران انحراف و حرکت ناچیز به کار می رود. استفاده از کوپلینگ فلزی در جهت محدود نمودن حرکات نامطلوب شافت ها می باشد. کوپلینگ فلزی به منظور محوری ثابت برای محور ها تعیین می شود و حداکثر میزان توان را از محرک به متحرک عبور می دهد. بنابراین در بخش توربین ها استفاده از کوپلینگ فلزی رایج است زیرا برای توربین ها امکان استفاده از کولینگ لاستیکی وجود ندارد زیرا نیاز به قدرت بالایی در انتقال توان داریم. باید دقت داشته باشید که برخلاف کوپلینگ های لاستیکی ، کوپلینگ فلزی امکان جذب ارتعاشات را ندارد زیرا این کوپلینگ ها از متریال سخت ساخته شده اند و در ساخت آن ها از مواد پلیمری استفاده نشده است. استفاده از کوپلینگ فلزی زمانی که محور ها همراستا باشند انجام می شود و این کوپلینگ ها بدون روانکاری می توانند کار کنند.

خرید کوپلینگ فلزی

فروش کوپلینگ فلزی با قیمت ارزان

در بازار فروش کوپلینگ فلزی با قیمت های مختلف ارائه می شود. کیفیت از مهم ترین فاکتور ها برای قیمت گذاری کوپلینگ فلزی است و هر چه کیفیت این قطعه بالاتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر است. برای خرید کوپلینگ فلزی باید حتما نوع با کیفیت آن را تهیه کنید تا کارایی لازم را داشته باشد. در انتخاب و خرید کوپلینگ فلزی باید به نوع آن دقت داشته باشید زیرا کوپلینگ فلزی در انواع مختلف از جمله کوپلینگ فلنج، کوپلینگ زنجیری ، کوپینگ مخروطی و.... به تولید می رسد که هر یک از این کوپلینگ ها دارای کاربرد مختلف است. از موارد مهم در خرید کوپلینگ فلزی ، جنس آن است. همچنین میزان انتقال قدرت و اندازه ی کوپلینگ فلزی بسیار مهم است. در صورتی که می خواهید خرید کوپلینگ فلزی را انجام دهید با مراجعه به فروشندگان معتبر می توانید این کار را به راحتی انجام دهید. فروشندگان معتبر مانند شرکت کیهان افزار زاگرس بهترین کیفیت و قیمت کوپلینگ ها را به شما ارائه می دهند.  

قیمت کوپلینگ فلزی

 کوپلینگ ‌ها در دسته ‌بندی‌ های مختلفی هستند که هر یک دارای قیمت مختلفی می ‌باشد. قیمت کوپلینگ‌ ها بر اساس نوع، کارایی ، جنس و سایز تعیین می‌ شود و هر یک از این کوپلینگ ها از قیمت مختلف برخوردار هستند. در صورتی که می ‌خواهید خرید کوپلینگ را با قیمت مناسب انجام دهید مرکز کیهان افزار زاگرس بهترین گزینه برای شما خواهد بود. این مجموعه سال‌ ها در زمینه فروش کوپلینگ ‌ها فعالیت داشته و پخش مستقیم کوپلینگ را ارائه می ‌کند. در صورتی که می ‌خواهید خرید کوپلینگ فلزی و سایر انواع را انجام دهید و اطلاع لازم برای انتخاب کوپلینگ را ندارید، کارشناسان ما به شما کمک خواهند کرد که بهترین انتخاب را داشته باشید. کابرد هر یک از انواع کوپلینگ ها مختلف بوده و در بخش صنایع با توجه به تجهیزاتی که داریم از کوپلینگ مناسب باید استفاده نماییم. انواع پمپ ‌ها و الکتروموتور ها برای اتصال با سایر تجهیزات نیاز به کوپلینگ دارند. برای خرید کوپلینگ با مناسب ‌ترین قیمت به سایت این مجموعه مراجعه کنید.

https://keyhan-tajhiz.com/

بنر های صفحه اصلیبنر های صفحه اصلی2بنر های صفحه اصلی3بنر های صفحه اصلی4بنر های صفحه اصلی5بنر های صفحه اصلی6123