امروز شنبه 8 ارديبهشت 1403 ساعت 21 : 25 دقیقه
کوپلینگ چیست؟

کوپلینگ چیست؟

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | چهارشنبه 22 آذر 1402 در ساعت 0 : 0 دقیقه |

کوپلینگ وسیله ای است که به منظور اتصال دو شفت به هم مورد استفاده قرار می گیرد. هدف از استفاده از کوپلینگ ها ، انتقال نیرو از شفتی به شفت دیگر است. در واقع کوپلینگ ها تجهیزات دوار را به یکدیگر متصل می کنند. در واقع از کوپلینگ می توان برای اتصال قطعات و اشیاء مجاور هم استفاده کرد . کوپلینگ ها در زمان کار اجازه ی جدا شدن را معمولا نمی دهند. البته برخی از انواع کوپلینگ ها مانند کوپلینگ محدود کننده ی گشتاور در زمان هایی که گشتاور بالاتر رود ، اجازه جدا شدن را می دهد. با استفاده از کوپلینگ ها ، تجهیزات دوار به یکدیگر متصل می شوند و اجازه می دهد درجاتی از ناهماهنگی یا حرکت انتهایی یا هر دو را فراهم کند. برای خرید کوپلینگ باید نوع مناسبی از کوپلینگ ها را انتخاب کنید  تا کارایی لازم را در موارد مورد نظر شما داشته باشد. از کوپلینگ ها در صنایع مختلف استفاده می شود و با انتخاب صحیح کوپلینگ می توان عملکرد بالا را در ماشین آلات ایجاد کرد و همچنین هزینه های نگهداری و تعمیرات را کاهش داد.

فروش انواع کوپلینگ ها مانند کوپلینگ امگا از طریق شرکت کیهان افزار زاگرس با مناسب ترین قیمت و در برند های معتبر ارائه می شود. برای خرید کوپلینگ می توانید به سایت این مجموعه مراجعه کرده و محصولات مورد نظر را با تماس سفارش دهید. این مجموعه قطعا بهترین خدمات دهی را به شما ارائه می کند.

کوپلینگ-چیست

انواع کوپلینگ

  • کوپلینگ جهانی
  • کوپلینگ دم
  • کوپلینگ دیافراگمی
  • کوپلینگ شبکه
  • کوپلینگ بوش
  • جفت زنجیر غلتکی
  • کوپلینگ تایر
  • کوپلینگ فک
  • کوپلینگ اولدهام
  • کوپلینگ پرتو
  • کوپلینگ آستین یا ماف
  • کوپلینگ فلنج
  • کوپلینگ دیسک
  • کوپلینگ دنده

خرید کوپلینگ با قیمت ارزان

برای خرید کوپلینگ با عملکرد و کیفیت بالا و همچنین با قیمت ارزان می توانید از سایت شرکت کیهان افزار زاگرس اقدام به خرید انواع کوپلینگ مورد  نظر خود نمایید. این مجموعه پخش مستقیم کوپلینگ را ارائه می دهد. به سایت این مجموعه مراجعه کنید و انواع محصولات را بررسی و مشاهده نمایید و برای سفارش کوپلینگ مورد نظر با ما تماس بگیرید.

کوپلینگ-چیست

نقش کوپلینگ

  • انتقال قدرت
  • جذب ناهماهنگی
  • حافظت از محصولات اطراف با جذب ارتعاشات
  • انتقال گرمای موتور و غیره به سمت محرک

شفت کوپلینگ چیست؟

کوپلینگ شفت جزء مکانیکی می باشد که موجب اتصال میل محرک و محور محرک موتور و غیره برای انتقال نیرو می شود. انعطاف پذیری کوپلینگ ‌های شفت بسیار زیاد است و این انعطاف پذیری کوپلینگ می تواند موجب کاهش سایش ناهموار یاتاقان، لرزش تجهیزات و سایر مشکلات مکانیکی ناشی از ناهماهنگی شود. کوپلینگ‌ شفت منعطف با انتقال گشتاور ، جبران ناهماهنگی موازی، زاویه‌ ای و محوری بین اجزای محرک موجب رفع چنین مشکلاتی می شوند. این کوپلینگ ها طوری طراحی شده اند که برای به حداقل رساندن لرزش ها بسیار کاربردی هستند. همچنین با استفاده از کوپلینگ می توان نویز را از بین برد.

خرید کوپلینگ ها را به صورت اینترنتی از طریق سایت شرکت کیهان افزار زاگرس با بالاترین کیفیت انجام می گیرد. این مجموعه با سال ها تلاش در زمینه ی فروش کوپلینگ ها توانسته انواع بهترین و با کیفیت ترین کوپلینگ ها را به شما ارائه نماید. برای کسب اطلاع از قیمت کوپلینگ ها و خرید آن به سایت این مجموعه مراجع فرمایید و از خدمات دهی عالی این مجموعه بهره مند شوید.

وظیفه کوپلینک چیست؟ 

کوپلینگ ها وظایف مختلفی دارند و با اتصال شفت ها به هم مواردی مانند قدرت ، سرعت و گشتاور را انتقال می دهند. در واقع برای اتصال مورد محرک و محور متحرک از کوپلینگ استفاده می شود. بنابراین کوپلینگ وظیفه ی انتقال قدرت چرخشی یا همان گشتاور را میان دو محور دارد.

دلیل وجود انواع  کوپلینگ

همان طور که گفته شد انواع کوپلینگ ها به تولید رسیده اند تا بتوان متناسب با شرایط و تجهیزات از کوپلینگ مناسب استفاده کرد. به همین دلیل برای انتخاب کوپلینگ باید ابتدا بررسی های لازم را انجام دهیم و بهترین نوع کوپلینگ را تهیه کنیم. انواع جدید تر کوپلینگ ها با رفع مشکلات کوپلینگ های قبلی طراحی و ساخته شده اند و گزینه های بهتری برای مصرف کنندگان می باشند.

کوپلینگ امگا یکی از انواع پرکاربردترین کوپلینگ لاستیکی و انعطاف پذیر می باشد و این کوپلینگ دارای تفاوت هایی با سایر کوپلینگ ها می باشند. قطعات کوپلینگ Omega بر اساس یک سری استاندارد ها در نظر گرفته شده است و کوپلینگ امگا دارای انعطاف بالایی می باشد. با استفاده از کوپلینگ امگا می توان نامهراستایی را تا حد زیادی از بین برد. خرید کوپلینگ برای استفاده در اتصالاتی که رفتار نامتقارن دارند صورت می گیرد و موجب عملکرد بسیار عالی در چنین تجهیزاتی می شود. با استفاده از کوپلینگ امگا ، ناهمراستایی از بین می رود.

خرید کوپلینگ امگا

برای خرید کوپلینگ Omega از طریق شرکت کیهان افزار زاگرس اقدام به خرید کوپلینگ با کیفیت نمایید. این مجموعه انواع کوپلینگ ها را با مناسب ترین قیمت عرضه می کند. در صورتی که می خواهید خرید کوپلینگ امگا را انجام دهید ، این مجموعه بهترین گزینه می باشد تا بتوانید انواع کوپلینگ های مورد نظر خود را تهیه کنید. با استفاده از کوپلینگ Omega ، می توان ضربات ناشی از لرزش، ارتعاش، ضربه و شوک را از بین برد.

موارد کاربرد کوپلینگ  Omega

در انتخاب کوپلینگ ها باید به سایز آن دقت داشته باشید. یکی از قابلیت های کوپلینگ Omega ، نصب آسان آن است که شرایطی را فراهم می کند تا به راحتی بتوان آن را متصل و جدا کرد که موجب استفاده ی راحت از این نوع کوپلینگ ها می شود. کوپلینگ امگا موجب از بین رفتن بسیاری از میزان انحرافات شعاعی و محوری همچون لرزش و ارتعاشات می شود.

شرکت کیهان افزار زاگرس در حوزۀ فروش کوپلینگ ها فعالیت دارد و انواع کوپلینگ ها را به دست مصرف کنندگان می رساند.

خرید اینترنتی کوپلینگ

 در صورتی که می ‌خواهید خرید کوپلینگ را انجام دهید حتماً به مراکز معتبر فروش تجهیزات اتوماسیون صنعتی مراجعه نمایید تا بتوانید انواع با کیفیت‌ ترین کوپلینگ‌ ها را تهیه کنید. انواع کوپلینگ‌ ها با توجه به ویژگی ‌های خاصی که دارند در صنایع مختلف برای تجهیزات متنوع مورد استفاده قرار می ‌گیرند بنابراین اگر می ‌خواهید خرید کوپلینگ را انجام دهید و اطلاعاتی در این زمینه ندارید، می‌ توانید با کارشناسان فروش ما در شرکت کیهان افزار زاگرس تماس بگیرید و مشاوره دریافت نمایید. این مجموعه یکی از مراکز قدیمی در حوزه فروش کوپلینگ ‌ها است که انواع کوپلینگ را در برند های معتبر ارائه می ‌کند. فروش اینترنتی کوپلینگ از طریق سایت شرکت کیهان افزار زاگرس انجام می ‌گیرد و برای خرید می ‌توانید با تماس با کارشناسان فروش ما، کوپلینگ مورد نظر را تهیه کنید.

کوپلینگ-چیست

خرید کوپلینگ با کیفیت

همانطور که می‌دانید تجهیزات اتومبیاسیون صنعتی از اهمیت بالایی برخورد دارند و از این تجهیزات به صورت مکرر استفاده می ‌شود بنابراین باید در انتخاب کوپلینگ‌ ها دقت زیادی داشته باشید و نوع با کیفیت آن را تهیه کنید. اگر به بازار برای خرید کوپلینگ امگا و سایر انواع مراجعه کرده باشید با انواع قیمت ‌ها مواجه می‌ شوید که قطعات با کیفیت دارای قیمت بالاتری هم هستند. شرکت کیهان افزار زاگرس با فروش مستقیم محصولاتش توانسته قیمت ‌های ارزانی را برای عرضه محصولاتش در نظر بگیرد. بنابراین شما با خرید از این مجموعه به صورت بی ‌واسطه و با کمترین هزینه می ‌توانید خرید کوپلینگ را انجام دهید.

 https://keyhan-tajhiz.com/

بنر های صفحه اصلیبنر های صفحه اصلی2بنر های صفحه اصلی3بنر های صفحه اصلی4بنر های صفحه اصلی5بنر های صفحه اصلی6123